Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Shoulder Press
1x10x38
1x7x38
Flat
1x6x44
1x5x44
Laat gymmen is niet meer m'n ding
Ochtendgewicht 76ish
Was dit je training? 4 sets?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shoulder Press
1x10x38
1x7x38
Flat
1x6x44
1x5x44
Laat gymmen is niet meer m'n ding
Ochtendgewicht 76ish
Nee maar geen zin om de rest te loggen

Ik ga nu HcG beginnen met 1000iu EOD en dan even kijken hoe m'n testikels reageren en daarna lager doserenGa je hCG beginnen met een blast, of ga je gewoon direct 500 iu 2x per week, 250 eod whatever, of wat voor protocol ga je hanteren?
Ga je die halve ml in cruise ook in je glute zetten? Nu je toch slinpins hebt zou ik die lekker backloaden en dat beetje olie je delts of triceps proppen![]()

Deel je ervaring hierin. Wil na de bulk cruisen op 100/125mg test pw en zit daar ook over na te denken om met die slimpins te werken.Ik ga nu HcG beginnen met 1000iu EOD en dan even kijken hoe m'n testikels reageren en daarna lager doseren
Ik heb net toevallig die halve ml idd in m'n glute gezet maar wat je zegt met die slinpins is een veel beter idee gezien het niet echt de moeite is om het in m'n glute te doen
Dus ga volgende week met slinpin gewoon in delt prikken![]()
hCGIk ga nu HcG beginnen met 1000iu EOD en dan even kijken hoe m'n testikels reageren en daarna lager doseren

VerstandigIk heb net toevallig die halve ml idd in m'n glute gezet maar wat je zegt met die slinpins is een veel beter idee gezien het niet echt de moeite is om het in m'n glute te doen
Dus ga volgende week met slinpin gewoon in delt prikken![]()

Ik doe bijna niet anders dan prikken met slinpins in quads, delts, chest en triceps en het is echt fucking life. Als ik echt meer dan 1 ml per keer moet zetten pak ik gewoon 0.4x19 of 0.45x16 met een 3 ml spuit. Ik haat grote naalden 😭Deel je ervaring hierin. Wil na de bulk cruisen op 100/125mg test pw en zit daar ook over na te denken om met die slimpins te werken.
Maar jij mag het wel eerst ervaren, aangezien ik nu nog steeds nachtmerries heb van me quads injecteren….
Ik doe bijna niet anders dan prikken met slinpins in quads, delts, chest en triceps en het is echt fucking life. Als ik echt meer dan 1 ml per keer moet zetten pak ik gewoon 0.4x19 of 0.45x16 met een 3 ml spuit. Ik haat grote naalden 😭
Dit lijkt mij idd ook wel een issue bij grotere hoeveelhedenheb je dan geen moeite om het door de naald te krijgen en ben je dan niet lang bezig met injecteren? ik heb zelf blauwe naalden en heb al dat het flink langer duurt dan als ik zwart of groen gebruik (zijn net harpoenen die groenen dus gebruik ik al jaren niet mer)
kleiner doorstroomoppervlak in de naald zal inderdaad altijd resulteren in lagere flow als je de overige factoren gelijk houdt.heb je dan geen moeite om het door de naald te krijgen en ben je dan niet lang bezig met injecteren? ik heb zelf blauwe naalden en heb al dat het flink langer duurt dan als ik zwart of groen gebruik (zijn net harpoenen die groenen dus gebruik ik al jaren niet mer)
Ik injecteer persoonlijk liever elke dag 1 ml met een slinpin dan 2x per week 3,5 ml met een blauwe pinDit lijkt mij idd ook wel een issue bij grotere hoeveelheden
Vind blauw zelf wel prima om te pinnen, alleen ff die eerste milli seconde dat je in de huid gaat is ff rot

Maar goed dat jij al zo'n gerespecteerde reputatie hebt opgebouwd met talloze slimme dingen jij in het verleden hebt gedaan, want dan kun je nu best wel eens wegkomen met iets minder slim.Is niet zo slim he om alleen heen te gaan maar als nederland echt militair gaat optreden ga ik mij wel aanmelden.
Zodoende leert menMaar goed dat jij al zo'n gerespecteerde reputatie hebt opgebouwd met talloze slimme dingen jij in het verleden hebt gedaan, want dan kun je nu best wel eens wegkomen met iets minder slim.
Dat kan ik mij niet permitteren 😅Maar goed dat jij al zo'n gerespecteerde reputatie hebt opgebouwd met talloze slimme dingen jij in het verleden hebt gedaan, want dan kun je nu best wel eens wegkomen met iets minder slim.
Heb nog geen 3,5ml moeten zetten gelukkigkleiner doorstroomoppervlak in de naald zal inderdaad altijd resulteren in lagere flow als je de overige factoren gelijk houdt.
Maar er zijn een aantal factoren waar je prima mee kan spelen, viscositeit van de olie kan je zelf beïnvloeden door temperatuur te verhogen of een merk kiezen die sowieso olie gebruikt met een lagere viscositeit zoals MCT of CSO.
En wat ook helpt is een smallere spuit gebruiken; kleinere spuit (2 of 3 ml ipv een 5 ml heeft een kleiner oppervlak van de zuiger en lever je dus effectief meer druk uitgaande van constante kracht van je hand.
0.5 ml door slinpin met 0.33 mm naald gaat sneller dan 0.5 ml met een 5 ml spuit door 0.6 mm naald.
Ik injecteer persoonlijk liever elke dag 1 ml met een slinpin dan 2x per week 3,5 ml met een blauwe pin![]()

Beetje gay is ok 😜Heb nog geen 3,5ml moeten zetten gelukkig
Maar zal het komende tijd gaan zien
Heb nu toch iemand voor me die glutes kan pinnen dus dat is wel relaxed iig
Hahaha nee tis wel een meid
Niks aan hoor.Dat lijkt me dus echt super leuk om te doen iemand anders pinnen. Niet per se de glutes van een man... Maar iemand pinnen lijkt me leuk![]()
Matties van me doen het bij elkaar in delts op de parkeerplaats

Maat van mij moet zetten trt maar kan zichzelf niet prikken. Moest ik dat voor hem doen een keer gelukkig 😅Matties van me doen het bij elkaar in delts op de parkeerplaats
Zou je ook maar net naast staan![]()