- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel weken was je al aan het cruisen, want dit is eigenlijk wel snel hersteld.
24 februari was m'n laatste inject van m'n blastHoeveel weken was je al aan het cruisen, want dit is eigenlijk wel snel hersteld.
Weet niet hoe jou waardes direct na je blast was qua cholesterol, maar met deze waardes zou ik absoluut niet wakker liggen. Weet ook niet hoe snel zoiets hersteld etc, maar ikzelf prik bloed 10 weken na me blast nogmaals en als ik jou waardes had zou ik al heel blij zijn.24 februari was m'n laatste inject van m'n blast
Dus 4e week cruise als ik het goed heb nu
Zien er netjes uit, toch?
Heb het niet gelijk na blast laten meten helaas, misschien toch maar eens met m'n huisarts gaan praten kijken of ik die shit via hem kan fixenWeet niet hoe jou waardes direct na je blast was qua cholesterol, maar met deze waardes zou ik absoluut niet wakker liggen. Weet ook niet hoe snel zoiets hersteld etc, maar ikzelf prik bloed 10 weken na me blast nogmaals en als ik jou waardes had zou ik al heel blij zijn.
Haha, ik heb geen idee of het netjes is

Heb het niet gelijk na blast laten meten helaas, misschien toch maar eens met m'n huisarts gaan praten kijken of ik die shit via hem kan fixen
Haha, ik heb geen idee of het netjes is
Het is iig niet extreem out of range, dus gewoon wat meer onverzadigde vetten eten en dan fixt het zichzelf I guess?![]()
Holy shit, die LDL. Ben je vegan of neem je statines? Ik ben jelly, want daar kun je smerig mee blasten.
Je mag je topictitel dan wel aanpassen als je begint te blastenHcg overigens verlaagd naar 250iu EOD nu
Vandaag voor t eerst in delts gepinned
Klein beetje PIP nu maar niets ernstigs
Als het dan goed is start m’n volgende blast al over 3 weken
Afgelopen dagen dikke spierpijn na de trainingen
Wat ik eigenlijk nooit heb, m’n herstel zit naar mijn weten gewoon goed dus beetje vreemd

Toch wel haha. Voelt fijner in quadsEenmaal je delts pinned met slin ga je nooit meer anders.
Nee zeker geen veganHoly shit, die LDL. Ben je vegan of neem je statines? Ik ben jelly, want daar kun je smerig mee blasten.
Wat zijn je blast plannen?

Hahahaha ik hou de topic titel hetzelfde omdat ik anders hele tijd m'n log kwijt benJe mag je topictitel dan wel aanpassen als je begint te blasten
prikje erbij,iedereen blij.

De anadrol is alleen op dagen dat ik ga trainen en gezien ik dat probeer terug naar 5 teschroeven zal het 250 aan orals zijnWel even die verdubbelaar erin.
Van 450 mg injectables naar 700mg injectables en 350mg orals.
Noem me een zeikerd maar ik zou alles gehalveerd hebben.

Ik was langer off gebleven of gecruised en gewoon weer hetzelfde gedaan, nergens voor nodig om meer te zetten alDe anadrol is alleen op dagen dat ik ga trainen en gezien ik dat probeer terug naar 5 teschroeven zal het 250 aan orals zijn
Maar is wel even wat anders ja![]()
Ja wat mij betreft even een maandje huidige fysiek maintainen, minimaal week of 12 cruisen en langzaam verlagen in kcals tot bodyfat van 8% ofzo en dan rebounden met dezelfde cycle óf bijvoorbeeld 375 test 200 primo.Ik was langer off gebleven of gecruised en gewoon weer hetzelfde gedaan, nergens voor nodig om meer te zetten al