Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Cholesterol waardes zijn binnen:
1647616003070.png

• #1.483
  • Like
Waarderingen: AK
24 februari was m'n laatste inject van m'n blast
Dus 4e week cruise als ik het goed heb nu
Weet niet hoe jou waardes direct na je blast was qua cholesterol, maar met deze waardes zou ik absoluut niet wakker liggen. Weet ook niet hoe snel zoiets hersteld etc, maar ikzelf prik bloed 10 weken na me blast nogmaals en als ik jou waardes had zou ik al heel blij zijn.

• #1.486
Weet niet hoe jou waardes direct na je blast was qua cholesterol, maar met deze waardes zou ik absoluut niet wakker liggen. Weet ook niet hoe snel zoiets hersteld etc, maar ikzelf prik bloed 10 weken na me blast nogmaals en als ik jou waardes had zou ik al heel blij zijn.
Heb het niet gelijk na blast laten meten helaas, misschien toch maar eens met m'n huisarts gaan praten kijken of ik die shit via hem kan fixen
Haha, ik heb geen idee of het netjes is :roflol:
Het is iig niet extreem out of range, dus gewoon wat meer onverzadigde vetten eten en dan fixt het zichzelf I guess? :p

Cholesterol waardes zijn binnen:
1647616003070.png

De referentiewaarde zien we vreemder uit dan jouw eigen waarden. :o
Jouw waardes zijn inderdaad best prima zo te zien. Cholesterolratio lager dan 5, totaal lager dan 5, LDL onder de 2,5.. Weinig spannends (in positieve zin). :thumbup:

Heb het niet gelijk na blast laten meten helaas, misschien toch maar eens met m'n huisarts gaan praten kijken of ik die shit via hem kan fixen

Haha, ik heb geen idee of het netjes is :roflol:
Het is iig niet extreem out of range, dus gewoon wat meer onverzadigde vetten eten en dan fixt het zichzelf I guess? :p
Screenshot_20220318-162627.jpg

Ik had dit en dat vond de huisarts uitzonderlijk netjes. Ze zei; "met een laag totaal cholesterol kun je ook moeilijk een goede Cholesterol/HDL ratio hebben. Niks aan veranderen"

Jouw totaal cholesterol was nog veel lager dan het mijne. Dus voor zover ik die shit snap lijken je resultaten best prima.

• #1.489
Hcg overigens verlaagd naar 250iu EOD nu

Vandaag voor t eerst in delts gepinned
Klein beetje PIP nu maar niets ernstigs

Als het dan goed is start m’n volgende blast al over 3 weken

Afgelopen dagen dikke spierpijn na de trainingen

Wat ik eigenlijk nooit heb, m’n herstel zit naar mijn weten gewoon goed dus beetje vreemd

Eenmaal je delts pinned met slin ga je nooit meer anders.

• #1.491
Gymmen op bijna lege maag geen succes
3e rep van squat set kwam ik niet meer omhoog lol

Vanavond nog een keer gaan hopen dat het dan wat beter gaat

Hcg overigens verlaagd naar 250iu EOD nu

Vandaag voor t eerst in delts gepinned
Klein beetje PIP nu maar niets ernstigs

Als het dan goed is start m’n volgende blast al over 3 weken

Afgelopen dagen dikke spierpijn na de trainingen

Wat ik eigenlijk nooit heb, m’n herstel zit naar mijn weten gewoon goed dus beetje vreemd
Je mag je topictitel dan wel aanpassen als je begint te blasten :p

prikje erbij,iedereen blij.

• #1.495
Holy shit, die LDL. Ben je vegan of neem je statines? Ik ben jelly, want daar kun je smerig mee blasten.

Wat zijn je blast plannen?
Nee zeker geen vegan :roflol:
Volgende blast is iets van 400mg Test p, 300mg Tren Hex en 50mg anadrol als ik t goed heb berekend

Je mag je topictitel dan wel aanpassen als je begint te blasten :p

prikje erbij,iedereen blij.
Hahahaha ik hou de topic titel hetzelfde omdat ik anders hele tijd m'n log kwijt ben :p

• #1.497
Wel even die verdubbelaar erin.
Van 450 mg injectables naar 700mg injectables en 350mg orals.
Noem me een zeikerd maar ik zou alles gehalveerd hebben.
De anadrol is alleen op dagen dat ik ga trainen en gezien ik dat probeer terug naar 5 teschroeven zal het 250 aan orals zijn
Maar is wel even wat anders ja :roflol:

De anadrol is alleen op dagen dat ik ga trainen en gezien ik dat probeer terug naar 5 teschroeven zal het 250 aan orals zijn
Maar is wel even wat anders ja :roflol:
Ik was langer off gebleven of gecruised en gewoon weer hetzelfde gedaan, nergens voor nodig om meer te zetten al

Ik was langer off gebleven of gecruised en gewoon weer hetzelfde gedaan, nergens voor nodig om meer te zetten al
Ja wat mij betreft even een maandje huidige fysiek maintainen, minimaal week of 12 cruisen en langzaam verlagen in kcals tot bodyfat van 8% ofzo en dan rebounden met dezelfde cycle óf bijvoorbeeld 375 test 200 primo.

Ik zou het idd ook milder aanpakken, slow and steady wins the race. Uiteindelijk alleen maar klachten als het net iets te snel en te hard gaat.. :o

Terug
Naar boven