- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Word weer zomer dus dan moeten we een sixpack hebbenHahaha ja t is bij mij ook opeens druk in de gym op vrijdag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word weer zomer dus dan moeten we een sixpack hebbenHahaha ja t is bij mij ook opeens druk in de gym op vrijdag.
Haha vet.
Ik vond hem tegen vallen, ga harder op angel dust. Probeer nog steeds cocaine(de pre workout) te vinden
Ja ik wilde dus ook die cocaine maar kon m nergens vindenIk vond hem tegen vallen, ga harder op angel dust. Probeer nog steeds cocaine(de pre workout) te vinden
Ook al is je tolerantie hoog, als je van een PWO meer dan 2 scoops moeten nemen is het echt wel crapJa ik wilde dus ook die cocaine maar kon m nergens vinden
Heb 5-6 scoops van deze gedaan ga opzich wel prima, Angel Dust was wel beter
.Vond hem mwah tbh
3 scoops is 1 serving sizeOok al is je tolerantie hoog, als je van een PWO meer dan 2 scoops moeten nemen is het echt wel crap.
3 scoops geeft maar 1.5G CreatineOok al is je tolerantie hoog, als je van een PWO meer dan 2 scoops moeten nemen is het echt wel crap.
Wat een domme serving sizes hanteren ze, maak die scoop dan gewoon groter

Ja echt heel debiel, snap het ook nietWat een domme serving sizes hanteren ze, maak die scoop dan gewoon groter![]()
Als er creatine in pre workout zit haak ik sowieso af
Ja beter lolNog nooit een pre workout genomen, lol.
Beste neem je gewoon een dbol als pre workout ipv deze p*ssy shit
Jazeker welMerk je verschil in kracht/focus als je pwo neemt tegenover gewoon koffie?