Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Ja ik wilde dus ook die cocaine maar kon m nergens vinden

Heb 5-6 scoops van deze gedaan ga opzich wel prima, Angel Dust was wel beter

Vandaag weer een nieuwe angel dust binnen gehad , shit doet zn werk goed. En geen crash. Had vd week 2 scoops en toen was ik een beetje gaar daarna, maar een echte crash krijg ik er niet van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Vandaag weer een nieuwe angel dust binnen gehad , shit doet zn werk goed. En geen crash. Had vd week 2 scoops en toen was ik een beetje gaar daarna, maar een echte crash krijg ik er niet van.
Ja heb soms best wel een crash ervan gehad en soms niet
Eetlust is sowieso altijd fucked iig

Pff yohimbine, wat een meuk was dat. Anxiety through the roof. DMAA poeder wat ik nog heb liggen raak ik ook niet meer aan. Ze mogen wel eens goede designers daar bij die PWO toko's aannemen, wat zien die labels er lelijk uit. :emo:

• #1.564
Pff yohimbine, wat een meuk was dat. Anxiety through the roof. DMAA poeder wat ik nog heb liggen raak ik ook niet meer aan. Ze mogen wel eens goede designers daar bij die PWO toko's aannemen, wat zien die labels er lelijk uit. :emo:
Ja die yohimbine fucked me nog steeds atm
Idd hoge anxiety en snelle hartslag
Dat ingrediënt mogen ze er van mij ook gewoon uitlaten
Zie de meerwaarde er niet van in

Ja heb soms best wel een crash ervan gehad en soms niet
Eetlust is sowieso altijd fucked iig

Vind ik ook niet tegenvallen. Ja soms een gevoel wat je hebt op de dag als je een nacht bent doorgegaan van de coke ofzo. Maar tot nu trekt dat altijd met een uurtje weg

Je moet werken aan je status broer in die gym van je. Mensen moeten voor jou plaats maken als je een machine nodig hebt.
drivethru.gif

• #1.568
Laatste weekje voor blast
Gewicht nog steeds 77kg

99AB0C8D-2720-4861-BB32-BFD0E18B3BCE.jpeg

Love handles zijn wel duidelijk aanwezig nu en abs zijn bijna helemaal weg :o
Nog ff aromasin fixen en wellicht caber
Zit ook nog te kijken naar wat liver support supplementen

Laatst bewerkt:
Designers? Of heb je t over 'designers' (5ho-DMT-meth-DMAAtestLSD). :roflol:

Maar wat voegt het voor jullie toe ipv een kop koffie? Ga je harder trainen doordat je een pomp ziet of?

Imo een beetje een waste

Beetje pomp supps zijn leuk maar zijn uiteindelijk niets tegen wat zout en caffeine.
Agmatine gaf mij dan wel weer een dikke pump maar is nu verboden:dunno:

Terug
Naar boven