AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Ah hier :p gedaan met natty zijn dus :p
Ik volg ben benieuwd.

Persoonlijk zou ik niet zo snel tren gebruiken, maar qua doseringen valt het toch wel mee? En plus is hij nog relatief jong dus hij kan het nog hebben. Die shit stop hij zo in zijn holle kies.

En daarbij hebben de meeste van ons het ook op deze manier geleerd. Gewoon beetje experimenten en uiteindelijk kom je er vanzelf wel achter wat je wel en niet kunt handelen en waar je het beste op gaat.

Ik ben het eens met iedereen. Doe de tren niet. Gewoon dezelfde kuur inderdaad, of is dit nog steeds die ene cycle?:p Als dat niet genoeg is, dan kun je altijd een klein beetje verhogen of pas bij je derde kuurwanneer je het een derde keer wilt doen. Maar al het advies overal vandaan is altijd: slow and steady inderdaad:
Ik zou het idd ook milder aanpakken, slow and steady wins the race. Uiteindelijk alleen maar klachten als het net iets te snel en te hard gaat.. :o
Als je een keer het podium op gaat voor een professionele show en je wilt echt winnen en er is echt niet iets anders wat je die edge gaat geven... Dan tren, maar echt pas na jaren... Dan heb je een veel betere basis; je pezen bijvoorbeeld...

Maar uiteindelijk is het jouw lichaam. Je boekt echt super vette resultaten tot nu toe!

Lijkt me ook wel fijn om te weten hoe je mentaal op tren reageert voordat je het in je wedstrijdprep gaat gebruiken.

Als je een keer het podium op gaat voor een professionele show en je wilt echt winnen en er is echt niet iets anders wat je die edge gaat geven... Dan tren, maar echt pas na jaren... Dan heb je een veel betere basis; je pezen bijvoorbeeld...

Maar uiteindelijk is het jouw lichaam. Je boekt echt super vette resultaten tot nu toe!
Dat bedoel ik. Als je nu alles snel en hard afgaat heb je veel meer kans op blessures en andere klachten. Spreek uit ervaring met een 2e cycle test tren mast met 60mg ace ed. Was alleen maar gedoe, pijntjes overal, slecht slapen, slecht presteren op werk en school etc etc. Snel gainen was leuk, maar uiteindelijk rugklachten, knieklachten, polsklachten, schouderklachten.. De zwakke plekken groeien niet net zo hard mee als je spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.512
Snap dat tren 2e kuur nogal enthousiast is, wat het ook zeker is
Tis zeker een marathon geen sprint
Maar ik volg gewoon m’n coach z’n advies en kijk hoe het verloopt
De blast zal 6-8 weken duren

Het is wellicht niet verstandig, maar ik ben wel echt heel nieuwsgierIg wat het gaat brengen

Ik waardeer jullie reacties wel zeer zeker en zal wss later ook terug kijken hierop en zeggen dat jullie gelijk hebben maar dat ga ik van zelf meemaken :p

blow the f**k up bro , cruisen wanneer je 30 bent is vroeg genoeg.

Het is wellicht niet verstandig, maar ik ben wel echt heel nieuwsgierIg wat het gaat brengen

Ik waardeer jullie reacties wel zeer zeker en zal wss later ook terug kijken hierop en zeggen dat jullie gelijk hebben maar dat ga ik van zelf meemaken :p
Maar om hier nog even inhoudelijk op terug te komen en mijn mening daarin te geven. Het is in mijn ogen te veel van het goede voor een 2e cycle. Je geeft aan dat deze blast 6-8 weken gaat duren en daarbij gebruik je toch wel veel toxic shit in een korte tijdsperiode . In 6-8 weken ga je sws niet veel gains maken ongeacht welke compounds je gaat runnen. Ik denk dat je veel meer gains maakt met wat mildere compounds en de duratie wat op te schroeven, denk dan aan een week of 16 a 20. Met een npp en een mast of primo naast je test ga je echt meer gains netto overhouden dan deze korte blast.

Benieuwd naar je ervaring op Anadrol, wil ik misschien zelf ook eens gebruiken. Schijnbaar wordt je er bruut sterk van, maar hoor ook dat het fuckt met je eetlust, wat dus niet handig is in een bulk.

Maar om hier nog even inhoudelijk op terug te komen en mijn mening daarin te geven. Het is in mijn ogen te veel van het goede voor een 2e cycle. Je geeft aan dat deze blast 6-8 weken gaat duren en daarbij gebruik je toch wel veel toxic shit in een korte tijdsperiode . In 6-8 weken ga je sws niet veel gains maken ongeacht welke compounds je gaat runnen. Ik denk dat je veel meer gains maakt met wat mildere compounds en de duratie wat op te schroeven, denk dan aan een week of 16 a 20. Met een npp en een mast of primo naast je test ga je echt meer gains netto overhouden dan deze korte blast.

Ja maar hij doet gewoon wat zijn koots hem zegt

Dus als hij zegt 1g test 1g tren zet je dit omdat hij het zegt?

Gewoon lekker kuren hoelang en hoeveel ml dat je zelf graag wil natuurlijk, maar omdat je coach het zegt🤷‍♂️

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.519
Dus als hij zegt 1g test 1g tren zet je dit omdat hij het zegt?

Gewoon lekker kuren hoelang en hoeveel ml dat je zelf graag wil natuurlijk, maar omdat je coach het zegt🤷‍♂️
Voor nu gewoon wel

Na de wedstrijd ga ik kijken of ik t op eigen houtje ga doen of verder ga met coaching

Wil het voor nu gewoon uit handen geven, eens kijken hoe dat is

Terug
Naar boven