- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Begon op 21 november iirc (vorig jaar)
14 november ben ik 24 geworden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begon op 21 november iirc (vorig jaar)
Oke ik denk dat je coach verstand heeft van trainen en voeding maar na het zien van zijn youtube kanaal mbt tot aas denk ik niet dat hij hier heel veel kennis heeftVoor nu gewoon wel
Na de wedstrijd ga ik kijken of ik t op eigen houtje ga doen of verder ga met coaching
Wil het voor nu gewoon uit handen geven, eens kijken hoe dat is
Ik heb inderdaad dezelfde indruk.Oke ik denk dat je coach verstand heeft van trainen en voeding maar na het zien van zijn youtube kanaal mbt tot aas denk ik niet dat hij hier heel veel kennis heeft
Maar ieder zijn ding....je hebt in ieder geval wel goed fysiek om te kuren
De bro science spat er sowieso van alle kanten vanaf hoor hahahaGeloof best dat hij zijn klanten netjes op het podium zet hoor, maar ik heb zelf meer behoefte aan iemand die wat meer kennis heeft dan ikzelf.
Ja je hebt gelijk dat je het een kans wilt geven, want daar betaal je immers voor.De bro science spat er sowieso van alle kanten vanaf hoor hahaha
Maar dat blijft altijd wel een discussiepunt (wat betreft trainen dan bijv.)
Tegenwoordig heb je die hele JPG coaching stroom aan optimale oefeningen waardoor alle dyels overal D-handles aan toe gaan voegen om zo optimaal mogelijk te kunnen trainen maar eindstand vergeten ze hard te trainen en maken ze alsnog geen progressie
En met gear vind ik het ook altijd nog wel 2 kanten
De 1 zweert bij 250mg test E, de ander zweert bij minimaal 500mg eerste kuur
Met als perfect voorbeeld het kuurvoorstel wat @Spambod toen had gekregen van een coach
Aan de ene kant denk je dit is wel aardig heftig
Aan de andere kant zegt de coach dat hij nog een verantwoordelijke dosis voorschrijft
Vind het altijd wel een tweestrijd
Ben echt niet van de bro science en mn hele trainingsschema gaat ook tegen mn principe in maar wil het gewoon een kans geven
Ja man heb nog coaching tot de wedstrijdJa je hebt gelijk dat je het een kans wilt geven, want daar betaal je immers voor.
Tegelijkertijd is het een hele goede zaak om ook je eigen koppie er een beetje bij te houden.
Er bestaat in ieder geval niet zoiets als een verantwoordelijke dosis, want het is per definitie slecht, heel slecht of enorm slecht voor je.
Hoe lang heb je nog coaching van hem?
Bedoeling is idd ook 1ml EOD van beidePara zou ik eod zetten en prop ook. 1ml = dan ~75mg. eod kom je op 7 injects in 2 weken. = 262.5 para p/w. en 350 Testp
Je staat dan ook verder van de wastafelMaar ff paar daagjes rust houden want trainingen trekken echt op niks terwijl dieet en slaap goed zit
![]()
![]()
Zelfde gewicht, wel volheid verloren
. En andere delen worden belicht.Ja en licht komt van de andere kant, maar de kleedkamer waar ik normaal foto's maak was bezetJe staat dan ook verder van de wastafel. En andere delen worden belicht.

Dat sowiesoIs toch ook gewoon logisch dat het in een cruise er allemaal wat minder uitziet
Hahaha ja t is bij mij ook opeens druk in de gym op vrijdag.Nooit meer op vrijdagochtend legday
Allemaal skinnyfat boomers die alle apparaten in beslag houden
Squat
2x3x130
1x8x110 tempo
Misschien is mn kracht gewoon minder omdat ik niet stijf sta van de pre
Uni Leg Press
2x12x80
Leg Ext
1x12x86
1x9x86
Sldl
2x15x95
Llc
1x8x58
1x6x58
Calf raise
Adductor overgeslagen want moest op tijd thuis zijn voor pakketje dus die doe ik morgen wel