Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Beter! Ik bleef uiteindelijk niet bij vg omdat ik eod wilde pinnen, delts waren kut maar chest was echt het ergst, zou die dus zeker vermijden. Then again... ik ben echt een p*ssy
EOD zou toch ook in principe alleen in glute kunnen?
Gezien je dan circa 4 dagen rust hebt tussen elke inject

Ik merkte dat de pip pas na 8 dagen weg was van de prop. Het werd ook erger dat ik roteerde tussen glute - vg, alsof het tegen elkaar aan schuurde. Zo te zien had ik dan wel echt vreselijke last ervan ??? beter heb je 0 last en doe je gewoon glute-vg

• #1.685
  • Like
Waarderingen: AK
Ma links
woe rechts
vrij weer links zou ik niet doen. Pak gewoon je schouders erbij, en prik als je niet meer traint op die dag(nadien)

Zet zelf 0.8ml ED in quads met slins.
Je kunt ook in je quad nog rouleren over verschillende spots

Welke naald(en) gebruik je @Vypaw ?

2 ml man
Maar ik ga toch door rouleren uitproberen met delts deze week bij nader inzien
Dacht dat 2ml per delt max is, misschien L / R glute en 3de injectie 1ml links delt en 1 ml rechts delt. Moet je wel 2x prikken die dag, maar meteen 2ml in je delt doen zou ik mee uitkijken en eerst paar weken 1ml proberen. Dan heb je 3 spots en zou je quads kunnen overwegen om misschien ook met 1ml te beginnen of combineren quad/delt samen 2ml.

• #1.692
veel te dik en lang. 25G 25mm(oranje) voor je bil, 27G(grijs) 19mm voor quads en delts. (Slin 12.7mm(29G) kan ook in je schouders,pecs)
Heb ook slin pins maar duurt me te lang :o

Dacht dat 2ml per delt max is, misschien L / R glute en 3de injectie 1ml links delt en 1 ml rechts delt. Moet je wel 2x prikken die dag, maar meteen 2ml in je delt doen zou ik mee uitkijken en eerst paar weken 1ml proberen. Dan heb je 3 spots en zou je quads kunnen overwegen om misschien ook met 1ml te beginnen of combineren quad/delt samen 2ml.
Goeie idd, thx :p

• Like
Waarderingen: AK
  • #1.696
-

Laatst bewerkt:
  • #1.698
Ochtendgewicht: 79kg
Again gewicht PR

Vanaf gisteren nu echt ff gekapt met pre