- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Thanks man, ik had eigenlijk wel meer verwacht van tren qua vascularity (maar het is ook pas de 3e week natuurlijk en gezien het Hex is duurt het vgm best een poosje voor het volledig verzadigd is) en ben ook wel echt dik voor mijn doenZiet er goed uit man.
Hoe bevalt de tren tot nu toe. Is het wat je verwacht had? Ook mentaal gezien.
Maar mijn omgeving geeft me wel steeds complimenten dat ik steeds breder wordt en je het echt ziet
Zelf zie ik het echt nog niet zo heel goed
Voorderest mentaal gezien, het is echt een beetje een rollercoaster, ene moment voel ik me gewoon normaal, andere moment ben ik wel een beetje depri
Maar toen aan primo had ik erg afwisselende anxiety wat ook heel kut was, dus het is niet persé vervelender ofzo
Had vrijdag een edible gedaan en kwam voor m'n gevoel bijna in een psychose terecht dus die shit ga ik ook niet meer doen
Ik zou het iig niet persé aanraden, vooral niet omdat de gains die ik nu maak ook prima haalbaar waren voor m'n gevoel op nog een test/primo cycle
Ik kan alleen echt soms alleen maar aan seks denken, ik word meerdere keren per nacht wakker, maar als ik niet bij m'n vriendin slaap moet ik gewoon eerst fappen omdat ik zo geil ben omdat ik anders gewoon niet in slaap kom
Het is soms echt vervelend om constant geil te zijn, ik droom half weg in een normaal gesprek om te fantaseren enzo lol
Maarja, tis pas week 3 en vanaf nu is het meeste van de verzadiging gebeurd dus ben benieuwd wat de komende weken gaan brengen

Ja prima I guess, ik zou het echt niet weten tbhGa is 20 rep squats doen.
Opzich goede progressie toch? Hoeveel is omtrek?
Ik denk 60cm ofzo? Niet gek veel iig