Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Ziet er goed uit man.

Hoe bevalt de tren tot nu toe. Is het wat je verwacht had? Ook mentaal gezien.
Thanks man, ik had eigenlijk wel meer verwacht van tren qua vascularity (maar het is ook pas de 3e week natuurlijk en gezien het Hex is duurt het vgm best een poosje voor het volledig verzadigd is) en ben ook wel echt dik voor mijn doen
Maar mijn omgeving geeft me wel steeds complimenten dat ik steeds breder wordt en je het echt ziet
Zelf zie ik het echt nog niet zo heel goed

Voorderest mentaal gezien, het is echt een beetje een rollercoaster, ene moment voel ik me gewoon normaal, andere moment ben ik wel een beetje depri
Maar toen aan primo had ik erg afwisselende anxiety wat ook heel kut was, dus het is niet persé vervelender ofzo
Had vrijdag een edible gedaan en kwam voor m'n gevoel bijna in een psychose terecht dus die shit ga ik ook niet meer doen
Ik zou het iig niet persé aanraden, vooral niet omdat de gains die ik nu maak ook prima haalbaar waren voor m'n gevoel op nog een test/primo cycle

Ik kan alleen echt soms alleen maar aan seks denken, ik word meerdere keren per nacht wakker, maar als ik niet bij m'n vriendin slaap moet ik gewoon eerst fappen omdat ik zo geil ben omdat ik anders gewoon niet in slaap kom
Het is soms echt vervelend om constant geil te zijn, ik droom half weg in een normaal gesprek om te fantaseren enzo lol

Maarja, tis pas week 3 en vanaf nu is het meeste van de verzadiging gebeurd dus ben benieuwd wat de komende weken gaan brengen :p

Ga is 20 rep squats doen. :trollface:

Opzich goede progressie toch? Hoeveel is omtrek?
Ja prima I guess, ik zou het echt niet weten tbh
Ik denk 60cm ofzo? Niet gek veel iig :o

vooral niet omdat de gains die ik nu maak ook prima haalbaar waren voor m'n gevoel op nog een test/primo cycle
Tren an sich is ook gewoon een beroerde massabouwer.

Ik kan alleen echt soms alleen maar aan seks denken, ik word meerdere keren per nacht wakker, maar als ik niet bij m'n vriendin slaap moet ik gewoon eerst fappen omdat ik zo geil ben omdat ik anders gewoon niet in slaap kom
Het is soms echt vervelend om constant geil te zijn, ik droom half weg in een normaal gesprek om te fantaseren enzo lol
Leef de trenleef, heb zelf nu 22.5 mg ace ed toegevoegd en heb precies hetzelfde. :roflol:

Lekker bezig man!

Maarja, tis pas week 3 en vanaf nu is het meeste van de verzadiging gebeurd dus ben benieuwd wat de komende weken gaan brengen :p

:roflol:

Thanks man, ik had eigenlijk wel meer verwacht van tren qua vascularity (maar het is ook pas de 3e week natuurlijk en gezien het Hex is duurt het vgm best een poosje voor het volledig verzadigd is) en ben ook wel echt dik voor mijn doen
Maar mijn omgeving geeft me wel steeds complimenten dat ik steeds breder wordt en je het echt ziet
Zelf zie ik het echt nog niet zo heel goed

Voorderest mentaal gezien, het is echt een beetje een rollercoaster, ene moment voel ik me gewoon normaal, andere moment ben ik wel een beetje depri
Maar toen aan primo had ik erg afwisselende anxiety wat ook heel kut was, dus het is niet persé vervelender ofzo
Had vrijdag een edible gedaan en kwam voor m'n gevoel bijna in een psychose terecht dus die shit ga ik ook niet meer doen
Ik zou het iig niet persé aanraden, vooral niet omdat de gains die ik nu maak ook prima haalbaar waren voor m'n gevoel op nog een test/primo cycle

Als je anxiety op primo had, dan is de kans erg klein dat je echte primo had.

• #1.846
  • #1.847
Vandaag nog ff rustige training gedaan ivm schouder, vanaf morgen weer volle bak knallen

Kleine keelontsteking wat eten wel ff lastig maakt

Gewicht is ongeveer 80.5 nu
Fluctueert nogal

DD376D48-CB15-4404-AEE8-A7E5CC6EE843.png

Working on dem death star delts

Blijft een raar geval ugl primo

Het is natuurlijk ook wel een beetje kort door de bocht om wanneer iemand een bepaalde side ervaart te stellen dat zijn gear per definitie niet is wat het zou moeten zijn.

Mocht je nou gyno krijgen van anavar is het obvious ja, maar van die enigszins subjectieve sides zoals “anxiety” vind ik dat je dat niet zo 123 kan zeggen.

• #1.850
Ligt ook niet aan de gear (alsin het merk)
Gewoon eerder te hoge/te lage E2 (1 vd 2 heb geen bloods gedaan tijdens cycle) door de primo
Het was ook foetsie na de blast

• #1.851
Beginnende keelontsteking denk ik en gisteren ook constant maagzuur
Desondanks wel m'n kcal binnen gekregen maar lijk nu weer in 1 lijn af te vallen wat een beetje apart is

De sides blijven maar stapelen :o

Tsja, je wist waar je aan begon.

Als je echte verteringsproblemen krijgt nu zou ik die shit wel onmiddellijk ditchen, want bulken terwijl heel je spijsverteringsstelsel protesteert is gewoon kansloos.

Toch een leermoment voor je denk ik.
Ik gok dat je 375test 200-300 primo niet zo met je gefuckt zou hebben. Slaaptekort en alle andere sides neuken je progressie de grond in.

Wat zegt Jeffrey hier allemaal over?

• #1.859
Toch een leermoment voor je denk ik.
Ik gok dat je 375test 200-300 primo niet zo met je gefuckt zou hebben. Slaaptekort en alle andere sides neuken je progressie de grond in.

Wat zegt Jeffrey hier allemaal over?
We zouden vorige week nog aankijken en anders de tren eruit gooien, dus denk dat dat nu wel gaat gebeuren :o

• #1.860
Wil nog toevoegen:
Heb zeker geen spijt van de beslissing ofzo, was zelf ook veel te nieuwsgierig naar dit spul dus ben sowieso blij ermee dat ik het heb gedaan
Het is uiteindelijk toch wikken en wegen welke compounds het beste voor je werken I guess

Terug
Naar boven