XXL Nutrition

ongelijkheid borst

ja ik ben nu even verder gaan zoeken. want had me er nooit echt in verdiept. maar het is ook wel appart ALS het zou kunnen. omdat de spier van buiten naar binnen loopt. is apart als die op de ene plek beter kan ontwikkelen als op de andere plek. maar toch blijf ik het vaag vinden. waarom zou iemand met een mooie site over krachttraining waa rheel veel bruikbare info staat. iets gaan zeggen waar die niet zeker over is? en als het ZO zeker is dat het niet kan waarom doen ze er dan nog steeds onderzoek na ? maar ik geef je zeker gelijk het is vaag ALS het zou kunnen.

Omdat er steeds n00bs komen met de vraag ''aah me binnenkant borst loopt achter'' ,puur omdat ze massa te kort komen. Plus het feit dat het ook gewoon genetisch is.

Omdat er steeds n00bs komen met de vraag ''aah me binnenkant borst loopt achter'' ,puur omdat ze massa te kort komen. Plus het feit dat het ook gewoon genetisch is.

ja maar jij denkt toch niet dat instanties duizenden! euro's in onderzoeken gaan stoppen alleen omdat een of andere klootviool zegt ''aah mijn borst loopt achter'' ? maar ik geef je wel gelijk. meer massa op je borst en de binnen kant zal ook mee gaan groeien. zelf ondervonden duss. maar er zijn gewoon TE veel luie mensen die denken dat ze na 2 weekjes aan kloten en beetje eten resultaat zullen zien.

goed als jullie dat denken, dan zal ik het maar eens verdubbelen:rolleyes:

We denken dat niet, het is gewoon zo!

Neem een proteïneshake voor en na de training. Creatine voor en na de training helpt ook een hoop. Spreek je borst uit zoveel mogelijk hoeken aan. Incline, Decline, flyes, cable flyes. De binnenkant van je borst. Is de hele binnenkant zwak of alleen het bovenste of onderste gedeelte? En gebruik btw een goed trainingsschema en train over je pijngrens heen en heb je ook na elke training spierpijn? zo nee, dan doe je iets niet goed.

Dit is wel de grootste onzin die ik ooit gehoord heb!

als je een buitenproportionele stofwisseling hebt kun je vreten wat je wilt maar dan blijft het erg lastig om kilo's en kilo's aan te komen. Dus het ligt ook aan factoren waar je zelf geen invloed op hebt.

Dit is ook grote bullshit. Al ben je ****ing ecto en heb je een super hoog metabolisme, als je wil aankomen moet je gewoon nog meer eten.
Zo als al gezegd door andere: iedereen kan massa aanzette!

Ga eerst is wat trainings en voedingsmaterie lezen voor je weer met van die onnozele reacties komt! (en dan heb ik het met name over justgetstarted)

Laatst bewerkt:
ja iedereen kan massa aanzetten. ik zelf heb ook een enorm hoge stofwisseling. maar ik ben begonnen met shakes drinken voor het slapen gaan. eerst weightgainer. later zelf shakes maken met kwark chocomel en bananen. dit kost moeite het is zwaar om dit iedere dag te blijven doen maar het werkt wel. in je slaap verbrand je heel weinig. dus als je veel calorieën voor het slapen naar binnen werkt zal je wel wat aankomen. maar dit is een EXTRA en niet als oplossing. het haalt niet weg dat je overdag ook zal moeten eten. 's ochtends veel eten om de nacht weer aan te vullen. eiwitten in de ochtend. en de hele dag veel eten. het kost veel moeite als je een hoge stofwisseling hebt maar het kan altijd. dus jij kan het ook.

• Topic Starter Topic Starter
het probleem is dat mijn ouders allebei een dieët hebben op het moment, wat ook nadelig is voor mij. Het voordeel is dat dit een eiwitrijk dieët is:D Dat worden dan maar 8 boterhammen meer bij het ontbijt:p

oh en over die spierpijn is gewoon kant en klare onzin. Spierpijn heeft helemaal geen klote te maken met goed trainen maar met afvalstoffen.;)

Hier in het tiener subforum wordt echt wel veel bullshit verkondigt. Mensen die totaal geen kennis inzake krachttraining, anatomie oid hebben komen hier gewoon hun zegje doen en denken dat ze weten waarover ze het hebben. Aan al die andere ecto's die hier vertoeven raad ik aan om je vragen of informatie, respectievelijk niet hier te zetten of halen, mits het geen betrekking heeft op je leeftijd. Maar gewoon in de andere subfora.

We denken dat niet, het is gewoon zo!

Dit is wel de grootste onzin die ik ooit gehoord heb!

Dit is ook grote bullshit. Al ben je ****ing ecto en heb je een super hoog metabolisme, als je wil aankomen moet je gewoon nog meer eten.
Zo als al gezegd door andere: iedereen kan massa aanzette!

Ga eerst is wat trainings en voedingsmaterie lezen voor je weer met van die onnozele reacties komt! (en dan heb ik het met name over justgetstarted)

zozo, lekker opgefokt voor de zondag :rolleyes:...pilletje teveel genomen gisteravond?
ik heb ff wat materie gelezen, en ben tegengekomen dat er mensen zijn met een bepaalde ziekte, waarbij de stofwisseling tig keer zo versneld werkt als bij gezonde mensen (die vriend dus). dan kun je nog zoveel eten maar erg veel kilo's erbij komen er dan niet.

. uit

het probleem is dat mijn ouders allebei een dieët hebben op het moment, wat ook nadelig is voor mij. Het voordeel is dat dit een eiwitrijk dieët is:D Dat worden dan maar 8 boterhammen meer bij het ontbijt:p

oh en over die spierpijn is gewoon kant en klare onzin. Spierpijn heeft helemaal geen klote te maken met goed trainen maar met afvalstoffen.;)

Het is niet voldoende om iedere maaltijd gewoon een beetje meer te eten. Wat eet je om 10u? en om 16u? Voor en na je workout? Voor je gaat slapen? Zoals ik al eerder zei: waar zijn de noten, de kwark, de (choco)melk, de tonijn, de pasta...

@ Haags Pietje: er zijn op alle normale dingen uitzonderingen, maar ik ben er behoorlijk zeker van dat noch je vriend noch de TS die ziekte heeft. Ze moeten gewoon meer eten.

Laatst bewerkt:

Spierpijn is een bevestiging van goede training. Dan hebben je spieren de juiste schade opgelopen wat ook de bedoeling is en ze erna weer sterker worden opgebouwd.

Spierpijn is een bevestiging van goede training. Dan hebben je spieren de juiste schade opgelopen wat ook de bedoeling is en ze erna weer sterker worden opgebouwd.

Maar als je het niet hebt betekent het niet dat je slecht getrained hebt ofzo ;)

@ Haags Pietje: er zijn op alle normale dingen uitzonderingen, maar ik ben er behoorlijk zeker van dat noch je vriend noch de TS die ziekte heeft. Ze moeten gewoon meer eten.

ts weet ik niet maar die vriend wel. die loopt daarvoor ook al jaren bij een dokter. maar die is dan ook 1m95 en weegt ongeveer 60 kg :eek:

@haags pietje: Ik denk dat jij een versnelde schildklier bedoeld. heet iets van hyperthyreoïdie

@wobblerfish: Ik doe atheneum (wat veel lesuren betekend.) hierdoor heb ik weinig de kans om te eten. Ik heb alleen 's ochtends rond 7:30 de tijd om te eten. dan in de 1e pauze om 11:15. dan de 2e pauze rond 13:00 uur en dan pas om 18:00-18:30 omdat ik pas om 17:00 thuis ben (na school eet ik meestal wel wat nootjes, maar ik ga geen hele maaltijd eten omdat ik anders niks naar binnen krijg gewerkt tijdens het avondeten.) 's avonds gaat er meestal nog wel wat kwark naar binnen. Ik doe echt mijn best maar ik heb weinig gelegenheden om te eten.

nee niet helemaal waar, spierpijn is helemaal geen indicatie van een goede training hooguit dat je hard getraint hebt.

zo zou ik en vele andere niet zoveel goede trainingen meer hebben omdat we bijna geen spierpijn meer hebben maar toch wel gestaag groeien en sterker worden.

als je nooit spierpijn hebt gehad doe je wel wat verkeerd ja.

gijsderoo, daar klopt niks van. de scheurtjes die je spieren oplopen zijn zo licht dat je ze niet of nauwelijks voelt, maar dat is dus geen hevige spierpijn

@wobblerfish: Ik doe atheneum (wat veel lesuren betekend.) hierdoor heb ik weinig de kans om te eten. Ik heb alleen 's ochtends rond 7:30 de tijd om te eten. dan in de 1e pauze om 11:15. dan de 2e pauze rond 13:00 uur en dan pas om 18:00-18:30 omdat ik pas om 17:00 thuis ben (na school eet ik meestal wel wat nootjes, maar ik ga geen hele maaltijd eten omdat ik anders niks naar binnen krijg gewerkt tijdens het avondeten.) 's avonds gaat er meestal nog wel wat kwark naar binnen. Ik doe echt mijn best maar ik heb weinig gelegenheden om te eten.

Kijk, we zeggen dit niet om je te pesten of zo, maar om je te helpen. Als je er echt voor wil gaan moet je gewoon meer eten, weinig tijd of niet. De meesten op dit forum hebben ook een druk leven, maar kunnen dit wel combineren met eten. Je kan je toch gemakkelijk iedere speeltijd volproppen? Maak gewoon iets klaar smorgens zoals de rest hier doet...

Kijk, we zeggen dit niet om je te pesten of zo, maar om je te helpen. Als je er echt voor wil gaan moet je gewoon meer eten, weinig tijd of niet. De meesten op dit forum hebben ook een druk leven, maar kunnen dit wel combineren met eten. Je kan je toch gemakkelijk iedere speeltijd volproppen? Maak gewoon iets klaar smorgens zoals de rest hier doet...

Nee ik snap het hoor, jullie willen me het gewoon hardleers duidelijk maken en dat kan bot overkomen. geen problemen mee, ik geef toe dat ik koppig kan zijn. Maar in de pauzes prop ik me ook vol, alleen ik kan tijdens de lessen natuurlijk niets eten. Maar ik zal wel eens proberen zoals gezegd is, om vlak voor het slapen wat te eten. Ik ga in ieder geval mijn best doen en als ik enige vooruitgang boek zal ik jullie hier wel op de hoogte houden;)

zozo, lekker opgefokt voor de zondag :rolleyes:...pilletje teveel genomen gisteravond?
ik heb ff wat materie gelezen, en ben tegengekomen dat er mensen zijn met een bepaalde ziekte, waarbij de stofwisseling tig keer zo versneld werkt als bij gezonde mensen (die vriend dus). dan kun je nog zoveel eten maar erg veel kilo's erbij komen er dan niet.

. uit
Dan praat je over een ziekte ja! Dat noemen ze een uitzonderingsgeval.!

Terug
Naar boven