AndroidHealthClinic

Ongeloofelijk

twjunk

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Zojuist in het nieuws: Gevaarlijk pedofiel ontsnapt terwijl ie boodschappen aan het doen was met z'n begeleider. De man was al is in oude gewoonten hervallen toen ie op verlof was.
De man is wel alleen gevaarlijk voor jonge meisjes. :mad:

Natuurlijk laten ze geen foto van die rotzak zien, we moesten hem maar is herkennen. :fire:

Wat is er nou belangrijker, dat zo'n vent kapot gemaakt wordt op straat of dat hij zich vergrijpt aan kleine meisjes. :mad:

als ze een foto plaatsen is ie zo terecht, maar nee, anonimiteit heeft ie zeker recht op. Als het aan mij ligt zou zo'n vent geen enkel recht hebben. :mad:

Waarom mag ie ook boodschappen doen met een begeleider? ? ? Waar is de tijd dat je gewoon water en brood kreeg als gevangene?

• Topic Starter Topic Starter
Als er ooit zo iemand aan m'n zoontje komt, dan maak ik er mijn levenswerk van om die man om zeep te helpen. Buikschot is naar het schijnt bijzonder pijnlijk.

Castreren en opknopen die gasten! :mad:

Slechte Jeugd Gehad

Werk al jaren op een psychiatrische afdeling, waar ook dit soort gasten
zitten :fire: , vallen ze in herhaling, zitten ze even een tijdje binnen maar
mogen vanzelf weer naar buiten onder begeleiding als ze zich gedragen
Binnen :splat:. Het valt me altijd op, dat niemand kijkt wat zo'n gast heeft
aangericht, er moet mee gewandeld worden :mad: , van mij mogen ze die
gasten gerust onbeperkt vast zetten in een ruimte van 4 bij 4 :dance: .

twjunk zei:
Als er ooit zo iemand aan m'n zoontje komt, dan maak ik er mijn levenswerk van om die man om zeep te helpen. Buikschot is naar het schijnt bijzonder pijnlijk.
Kneecappen is ook lekker.

Of, als je gaat voor de Middeleeuwse methoden:

1 In een ton stoppen, deksel erop, 1000 spijkers er in slaan en van een heuvel afrollen.

2 Ogen uitlepelen en er een zoutvaatje in omkieperen.

3 Brandstapel (eventjes aanblakeren).

4 Vierendelen (moet je wel vier paarden voor hebben, of nee, je hebt vast wel drie vrienden die alledrie een auto hebben).

5 Mand vol met uitgehongerde ratten op zijn hoofd binden.

6 Hoofd tussen bankschroef laten ploffen.

Ach, wees eens creatief.

Laatst bewerkt:
dave hawk zei:
Werk al jaren op een psychiatrische afdeling, waar ook dit soort gasten
zitten :fire: , vallen ze in herhaling, zitten ze even een tijdje binnen maar
mogen vanzelf weer naar buiten onder begeleiding als ze zich gedragen
Binnen :splat:. Het valt me altijd op, dat niemand kijkt wat zo'n gast heeft
aangericht, er moet mee gewandeld worden :mad: , van mij mogen ze die
gasten gerust onbeperkt vast zetten in een ruimte van 4 bij 4 :dance: .

Komt door de mensen die daar de leiding hebben. Zijn vaak heel erg lief voor zielige medemensen als deze en zien altijd de goede kant van het ergste tuig.

linkse bolwerken!

• Topic Starter Topic Starter
sanniejj zei:
Komt door de mensen die daar de leiding hebben. Zijn vaak heel erg lief voor zielige medemensen als deze en zien altijd de goede kant van het ergste tuig.

linkse bolwerken!

Inderdaad, je tikt de nagel op de kop. :D

Nederland en Belgie, de landen waar criminelen meer rechten hebben dan slachtoffers.

Dutroux en vrouw hebben geen eerlijk proces gekregen hoor ik op de radio vanmorgen, zo zegt hun advocaat.

30 jaar voor zijn vrouw die aan zijn zijde stond en nooit heeft ingegrepen (dus zwaar medeplichtig) zou een te zware straf zijn. Waar zijn we mee bezig?

Inderdaad! Je krijgt steeds vaker het idee dat een dader meer rechten heeft als een slachtoffer….

Zo’n pedo moeten ze een nekschot geven.

misschien wel het ergste wat je kan zijn een pedo. Echt zieke mensen dat.

Ze zijn ook niet echt bepaald geliefd bij medegedetineerden. Daarom gaan ze naar aparte gevangenissen of aparte celblokken.

Ja, maar die Mike H, ofzo, die gast die die Savanna had mishandeld en vermoord, bleek dat hij medegevangenen aan het terroriseren was!

Terwijl je zou denken dat ie meteen goed getrashed wordt door de inzittenden!

Of zitten ze echt met alle kinderlokkers in 1 blok?
Moeten ze eigenlijk afschaffen, gewoon lekker gemengd, krijgen ze vanzelf wel spijt voor wat ze geflikt hebben!

Apenootje zei:
Ja, maar die Mike H, ofzo, die gast die die Savanna had mishandeld en vermoord, bleek dat hij medegevangenen aan het terroriseren was!

Terwijl je zou denken dat ie meteen goed getrashed wordt door de inzittenden!

Of zitten ze echt met alle kinderlokkers in 1 blok?
Moeten ze eigenlijk afschaffen, gewoon lekker gemengd, krijgen ze vanzelf wel spijt voor wat ze geflikt hebben!

Doen ze ook hoor. Het schijnt dat pedofielen in de gevangenis erg vaak van de trap vallen of hun hoofd stoten. ;) :D

Hehehe, goed zo! :thumbs:

Vond dat ene verhaal wel mooi in de krant:

Was ook een pedo/kinder moordenaar, die tijdens de handarbeid les, per ongeluk een fles terpentine liet vallen, kwam allemaal over zichzelf heen.
Toen liet die in paniek tegen een lamp op, die toen kapot ging, en een vonk naar z'n kleding oversloeg.
Hij lekker in de fik, later overleden aan z'n verwondingen :thumb:

Dat riekte ook naar opzet, maar mij hoor je niet klagen :D

Apenootje zei:
Vond dat ene verhaal wel mooi in de krant:

Was ook een pedo/kinder moordenaar, die tijdens de handarbeid les, per ongeluk een fles terpentine liet vallen, kwam allemaal over zichzelf heen.
Toen liet die in paniek tegen een lamp op, die toen kapot ging, en een vonk naar z'n kleding oversloeg.
Hij lekker in de fik, later overleden aan z'n verwondingen :thumb:

Dat riekte ook naar opzet, maar mij hoor je niet klagen :D

heheh :thumbs:

moet vaker gebeuren., en dan het voor nederland o zo bekende in de doofpot beleid voeren..... of gewoon een gedoog beleid voor dit soort gevallen!! :D

Terug
Naar boven