Fitness Seller

Ongesteld en Fitness

SJ2

Ripped Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
1m75
Massa
63kg
Hebben jullie er ook last van als je je periode hebt?
Als ik bijvoorbeeld buikspier oefeningen doe, of juist ga squatten oid.,
dan krijg ik soms een intense pijnscheut in mijn onderbuik. Serieusly not done.
Iemand ervaringen, tips of trics?

Misschien een dagje overslaan/opschuiven tijdens de zwaardere dagen? Traint vaak niet echt prettig, zeker niet als je met wat extra inspanning extra vloeit.

Ik ga juist sporten als ik ongesteld ben, als ik dat niet doe dan crepeer ik van de pijn. Wel luister ik naar mijn lichaam en train soms iets minder zwaar als ik pijn voel...Succesjes ermee!

Ik ga juist sporten als ik ongesteld ben, als ik dat niet doe dan crepeer ik van de pijn. Wel luister ik naar mijn lichaam en train soms iets minder zwaar als ik pijn voel...Succesjes ermee!

Same here...
Evt. paracetamol nemen en gewoon gaan.

Ik heb nergens last van tijdens mijn ongesteldheid, enige klote wat ik eraan vind icm met trainen :P is...1 week VOORDAT ik ongesteld moet worden. Dan ben ik echt zo moe...en dat merk ik echt tijdens het trainen. Blijf natuurlijk doorgaan..:cool:.. :o

Nee,geen last van.Oke,wel dat ik vaak geen zin heb,maar ik ga dan toch maar..

Heb ook geen last met het trainen zelf, omdat ik dan gewoon te gefocust ben op de uitvoering endergelijke.. Maar inderdaad ervoor wel sneller moe en tijdens veel meer trek in chocolade..

Gisteren nog.. Heb een Mars gekocht, maar uiteindelijk maar weggegooid.. Maar de behoefte was er wel...

Heb ook geen last met het trainen zelf, omdat ik dan gewoon te gefocust ben op de uitvoering endergelijke.. Maar inderdaad ervoor wel sneller moe en tijdens veel meer trek in chocolade..

Gisteren nog.. Heb een Mars gekocht, maar uiteindelijk maar weggegooid.. Maar de behoefte was er wel...

SCHANDE! :mad:

Ik heb er altijd behoorlijk last van,maar ga altijd wel gewoon trainen..het enigste wat ik die twee/drie dagen niet doe in spinning..
Mijn humeur is meestal ook niet zo lekker dus doppen in mijn oren en me iets verder pissed maken en ik train eigenlijk super goed dan...:D

@MissF

Kopen en dan weer weg gooien..? Knap,netjes en eigenlijk zonde en volgende keer gewoon niet meer kopen..;)

Met trainen heb ik er geen last van.
Afgelopen week was ik wel erg moe erdoor, maar kan wel gewoon voluit trainen.
Had zelfs geen behoefte aan zoetigheid terwijl ik hier voor mijn dieet wel eens behoefte aan had.

Ik train juist altijd lekker als ik ongesteld ben.
Heerlijk al die aggressie eruit knallen. :D

Al sla ik de walking lunges liever over op zwaardere dagen. ;)

Heb er bij mijn (ex)vriendin echt bijna nooit iets van gemerkt (ook niet mbt trainen). Die verdient toch nog wel een lintje als ik het zo lees, bij deze dan.

Ik heb er altijd behoorlijk last van,maar ga altijd wel gewoon trainen..het enigste wat ik die twee/drie dagen niet doe in spinning..
Mijn humeur is meestal ook niet zo lekker dus doppen in mijn oren en me iets verder pissed maken en ik train eigenlijk super goed dan...:D

Yep, hier nog zo één. Menstruatie gaat gepaard met intense klachten. Ik ben niet te genieten en heb dan nergens zin meer in. Het beste is om echter de knop om te draaien en te gaan sporten, maak je immers ook nog eens wat endorfine aan.

Ik sport wel maar geen abs of intensieve cardio.
De dag ervoor ben ik meestal nog 10x brakker :D

Oh by the way...gebruik nu een behoorlijke tijd Efamol PMP op basis van visolie en teunisbloemolie. Mijn klachten zijn daardoor sterk afgenomen, minder last van wisselende buien, minder buikpijn, geen hoofdpijn, minder lang en heftig ongesteld. Het is niet goedkoop, maar wel een goede koop!

Meestal is bij mij de eerste dag best wel heftig en dan houd ik het bij rustig een uurtje fietsen. Daarna voel ik me kiplekker en ga ik er gewoon weer tegenaan.
Hebben hier ook dames veel last van bekkenpijn tijdens je ongesteldheid? Doet bij mij de laatste tijd echt pijn, vooral de eerste 2 dagen. Lopen en tillen kan ik dan ook niet zonder een pijnstiller. Heel irritant.

Meestal is bij mij de eerste dag best wel heftig en dan houd ik het bij rustig een uurtje fietsen. Daarna voel ik me kiplekker en ga ik er gewoon weer tegenaan.
Hebben hier ook dames veel last van bekkenpijn tijdens je ongesteldheid? Doet bij mij de laatste tijd echt pijn, vooral de eerste 2 dagen. Lopen en tillen kan ik dan ook niet zonder een pijnstiller. Heel irritant.

Dat is zeker vervelend ja :(.. heb je er vroeger ook zo'n last van gehad?
Ik heb zelf geen idee, ik heb er nooit zo'n problemen mee...af en toe kan ik wel eens last van mijn onderrug hebben (jullie weten wel wat ik bedoel ;))...en vaak moe voordat ik ongesteld moet worden. Maar voor de rest nergens last van.

Ik train beter wanneer ik ongesteld ben dan wanneer ik een stevige hoofdpijn heb :o
Onderrug ook idd wel eens last van (niet altijd).

wat pijn betreft neem ik als ik ongesteld ben 2 tabletten aleve feminax, dat scheelt al heel erg... en verder kan je het idd wat rustiger aan doen en de buikspieroefenigen overslaan.. verschilt per persoon moet je even kijken wat voor jou werkt :P

its nice to be a man! (sorry dames, maar vind het wel oprecht k*t voor jullie)

Terug
Naar boven