AndroidHealthClinic

Ongezond ?...

Sexish

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
70kg
Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier. Ik heb zojuist besloten dat ik echt serieus wil gaan trainen zodat ik meer spier massa krijg.

Ik ben 17 jaar 1.80 lang en weeg 70kg, mn vetpercentage ligt rond de 7-8%.
Mijn eetpatroon is exteeem ongezond.. (Minimaal 6x in de week vette hap etc). Hierdoor word ik niet zwaarder, maar dat is gewoon ongezond. Spendeer 5-10€ per dag aan ongezond eten/ drinken. Iemand tips om dit te verminderen?

Is t verstandig om shake's te gebruiken zoja welke?

Ik zit een beetje in de knoop met het maken van een goed trainingschema.. Ik heb de opleiding VEVA gevolgd dus ik heb al wat spiermassa (als ik aanspan is sixpack zichtbaar). Ik weet dus niet hoe ik een goed traininschema maak, hoevaak ik in de week moet trainen, en wat een goed doel is om na toe te werken.

Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven.

Tips? kan je zelf niet nadenken ofzo? spendeer elke dag die 10 euro aan ''gezond'' eten.

easy, geef het geld uit aan coke..

lol @ sixpack

en nu even serieus: begin met het lezen van de stickies, initiatief tonen en je komt er wel.

Gewoon geen geld meenemen, kun je ook niks kopen. Of een beetje dicipline.
zou beginnen met 3 keer per week krachttraining.
voor voedingsschema even stickys doorlezen, kom je een heel eind mee.
pas naar shakes en andere supplementen gaan grijpen als je je voeding op orde hebt en daarmee niet genoeg eiwit binnen krijgt.
verder heel veel succes. Goed eten, goed rusten, goed trainen en vooral volhouden. Dan kom je er wel

Wat noem jij dan ongezond?

Je kan best eerst een voedingsschema maken, bereken je BMR en ga hier met 200-500kcals boven zitten. Gebruik een excl bestand om je voeding in te zetten.
Zorg voor zo'n 1,6-2,2g eiwit/kg lichaamsgewicht, minstens 1g (goede) vetten per lichaamsgewicht (zorg wel dat je vetten max 30% zijn van je totale kcal inname), en de rest vul je op met kh. Wanneer je schema klaar is, en er past een 'vette hap' in dan is dat helemaal niet ongezond. :)

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier. Ik heb zojuist besloten dat ik echt serieus wil gaan trainen zodat ik meer spier massa krijg.

Ik ben 17 jaar 1.80 lang en weeg 70kg, mn vetpercentage ligt rond de 7-8%.
Mijn eetpatroon is exteeem ongezond.. (Minimaal 6x in de week vette hap etc). Hierdoor word ik niet zwaarder, maar dat is gewoon ongezond. Spendeer 5-10€ per dag aan ongezond eten/ drinken. Iemand tips om dit te verminderen?

Is t verstandig om shake's te gebruiken zoja welke?

Ik zit een beetje in de knoop met het maken van een goed trainingschema.. Ik heb de opleiding VEVA gevolgd dus ik heb al wat spiermassa (als ik aanspan is sixpack zichtbaar). Ik weet dus niet hoe ik een goed traininschema maak, hoevaak ik in de week moet trainen, en wat een goed doel is om na toe te werken.

Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven.

voilá,

je bent klaar.

:o

toch spijtig dat de instelling bij de hedendaagse sporters niet verder gaat dan een vragende instelling dit i.t.t. een informatiebeluste houding waarmee hij of zij zelf al het vooronderzoek heeft gedaan, waarbij dan enkel nog wat eventuele finetuning dient te worden aangeboden:(

veel succes met het niet eten van ongezond voedsel

Laatst bewerkt:
toch spijtig dat de instelling bij de hedendaagse sporters niet verder gaat dan een vragende instelling dit i.t.t. een informatiebeluste houding waarmee hij of zij zelf al het vooronderzoek heeft gedaan, waarbij dan enkel nog wat eventuele finetuning dient te worden aangeboden:(

Hoe krijg je het voor elkaar..

Als je net begint met trainen is het handig om 3 x p/w een full body schema aan te houden.

In de sportschool kunnen ze meestal wel helpen met een trainingsschema op te stellen.

Gezonder eten heb je zelf in de hand. Dit forum is een database aan informatie over gezonde voeding. Een beetje zoeken en je zult al snel weten wat je wel en niet moet eten.

Als je wilt beginnen met supps kan je het beste met Whey eiwit beginnen.

Gezonde voeding Rovi, en dat is?

Terug
Naar boven