AndroidHealthClinic

Online bestellen

code blue

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Hej beste pumpers , k'ben totaal een noob wat online bestellen betreft .

Maar als ik soms de verschillen in prijzen zie ( kortingen tot 70 procent ) ... :o

Zou iemand me in stapjes kunnen uitleggen ( gedailleerd ) hoe je hieraan begint ?

Alvast bedankt ! ;)

1. Maak account bij XXL
2. Vul je karretje
3. Afrekenen
4. Gegevens van bankrekening enzo overnemen op blaadje
5. Naar bank gaan en overschrijven op hun rekening met het bestelnummer in de mededeling.
6. 2 dagen later knallen op nieuwe supps

of eenmalige machtiging en niet vergeten om samples te vragen;)

Ik weet wat je bedoelt. Een jaar geleden durfde ik ook niks bestellen over het internet, maar ik kan je verzekeren dat XXL nutrition zowat de beste site is qua levering en prijzen. Als je van GB of zo wil bestellen maak dan een paypal acount aan, alleen moet je rekening houden met de 3 dagen dat het duurt voor je geld op je paypal rekening staat.

Hej beste pumpers , k'ben totaal een noob wat online bestellen betreft .

Maar als ik soms de verschillen in prijzen zie ( kortingen tot 70 procent ) ... :o

Zou iemand me in stapjes kunnen uitleggen ( gedailleerd ) hoe je hieraan begint ?

Alvast bedankt ! ;)

Desnoods bel je even dan lopen we de order even met je door.. maar ik weet niet welke shop en van welk land je verder in gedachten had.

• Topic Starter Topic Starter
Desnoods bel je even dan lopen we de order even met je door.. maar ik weet niet welke shop en van welk land je verder in gedachten had.

OK thx ben van België en had jouw shop in gedachten , als ik men supps bestel ergens volgende maand laat ik het je weten bij eventuele probs .

Ik weet wat je bedoelt. Een jaar geleden durfde ik ook niks bestellen over het internet, maar ik kan je verzekeren dat XXL nutrition zowat de beste site is qua levering en prijzen. Als je van GB of zo wil bestellen maak dan een paypal acount aan, alleen moet je rekening houden met de 3 dagen dat het duurt voor je geld op je paypal rekening staat.
Je hoeft niet per se eerst geld op paypal te zetten als je bankaccount eenmaal gelinked is.

Als je afrekent wordt het dan alsware ff voorgeschoten en een paar dagen later het geld van je rekening gehaald.

Terug
Naar boven