Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik doe het regelmatig op ebay.de, groot en diep assortiment aan kleding en meestal exclusief wat je hier in de omtrende winkelstad niet bepaald vindt.
En maten vraag je gewoon door even te informeren naar schouderbreedte - lengte enzo.
Ik doe het regelmatig op ebay.de, groot en diep assortiment aan kleding en meestal exclusief wat je hier in de omtrende winkelstad niet bepaald vindt.
En maten vraag je gewoon door even te informeren naar schouderbreedte - lengte enzo.
hehe doe jij dat ook frequent misschien? in Duitsland vindt je vrijwel alles, koop er trouwens mijn whey ook. Maar het compenseert soms qua prijs aangezien sommigen liever verzekerd verzenden naar das Ausland en al snel 12 euro bedraagt dan.
Eerlijk gezegd, neen!
Nu onlangs voor de 1e keer whey besteld daar, en alles verliep vlotjes.
Binnen de week aan huis geleverd door DHL en scherpe prijs betaald.
Aan kledij op het net waag ik me niet.
Eerlijk gezegd, neen!
Nu onlangs voor de 1e keer whey besteld daar, en alles verliep vlotjes.
Binnen de week aan huis geleverd door DHL en scherpe prijs betaald.
Aan kledij op het net waag ik me niet.
Kan je alleen maar gelijk geven eigelijk want soms moet ik het object opnieuw aanbieden omdat het toch niet is wat het zou moeten zijn..valt voor.
Whey daarentegen past altijd