AndroidHealthClinic

online verdienen

Bezoekers in dit topic

Al het geld dat je hebt inzetten dat België het WK wint. Gaat sowieso gebeuren. Odd is 12,0 heb ik net opgezocht dus ez money. Succes!
 
Gewoon rijke schoonouders zoeken.

En het liefst met 1 kind
 
Wie niet steelt of erft moet werken tot die sterft
 
Met een beetje geluk kan je wel wat geld verdienen zonder te werken of stelen. Ik zet zelf geld in voetbalweddenschappen en tot nu toe heb ik meer gewonnen dan verloren (ik houd dit netjes bij in een excelbestand, waardoor ik kan zien bij welke competities ik 'goed' ben en bij welke minder goed). Het is eigenlijk ook een kwestie van ervaring. In het begin heb ik me veel ingelezen, Online Wedden & Bookmakers - Belangrijke Informatie heeft mij veel geholpen in tips en strategieën. Ga er niet vanuit dat je vanaf dag 1 stinkend rijk wordt :P Een paar vrienden van mij hebben ook geinvesteerd in Bitcoins, maar op de een of andere manier vind ik dat meer risicodragend. En ja, ik heb ook meer verstand van voetbal dan van Bitcoins.
 
Grootschalig kabouterpost verkopen.
 
Met een beetje geluk kan je wel wat geld verdienen zonder te werken of stelen. Ik zet zelf geld in voetbalweddenschappen en tot nu toe heb ik meer gewonnen dan verloren (ik houd dit netjes bij in een excelbestand, waardoor ik kan zien bij welke competities ik 'goed' ben en bij welke minder goed). Het is eigenlijk ook een kwestie van ervaring. In het begin heb ik me veel ingelezen, Online Wedden & Bookmakers - Belangrijke Informatie heeft mij veel geholpen in tips en strategieën. Ga er niet vanuit dat je vanaf dag 1 stinkend rijk wordt :P Een paar vrienden van mij hebben ook geinvesteerd in Bitcoins, maar op de een of andere manier vind ik dat meer risicodragend. En ja, ik heb ook meer verstand van voetbal dan van Bitcoins.

Meer geld gewonnen dan verloren. Dat kan 1 euro zijn, of misschien wel 10 maar het zegt niks. Of je hebt eens een klappertje gemaakt waar je nog op kan teren maar dan is het ook niet structureel online geld verdienen te noemen.

Het topic gaat over écht geld verdienen, Zodat je er van kan leven of dat het de spaarpot goed spekt.
 
Rijke mensen geven veel minder uit dan ze verdienen. Dat is ook de kunst van rijker worden. Structureel minder uitgeven dan er binnenkomt. De meeste rijke mensen zijn doodnormale mensen en vallen doorgaans in het voorbij gaan niet op.
 
Bedankt voor de tips zover aan diegene die het topic ernstig genomen hebben.
Aan de andere ook bedankt ik heb echt heel veel gelachen! :rolleyes::D
Ik ga alles proberen om mijn fortuin te maken, en ik laat het jullie weten als ik iets gevonden heb dat werkt!
 
Internet is een plaats om snel rijk te worden?
Neem bijvoorbeeld Facebook oprichter of al die bitcoin investeerders...
Ik zie veel van die reclame overal die zegt dat ik snel rijk kan worden door niets te doen of te investeren.
Heeft iemand al zoiets geprobeerd?
Is er momenteel een website of heb jij een idee hoe je via het internet snel iets kan bijverdienen.
Ik zou hier heel geïnteresseerd in zijn, en ik denk dat ik niet alleen ben!
Dus als iemand iets weet, gelieve hier te posten.
dank u

Snel rijk worden is moeilijk maar als je gespierd bent kan je het met een beetje research makkelijk doen.
Eigenlijk wilde ik hier nog een topic over schrijven.
Ik ken een aantal mensen die hier wekelijks 100-200 dollar mee binnen halen binnen een uurtje. Uit principes doe ik het zelf niet! (SRS)

> Maak een instagram account aan.
> Fitness foto's plaatsen
> Zoek een shady "Fitness Modelling page"
Vroeger had je er eentje genaamd SwoleIncModels. Deze gast recruteerde "Models" voor zijn page. Hij benaderde ze via DM en vroeg ze om een profiel of Periscope aan te maken.
> Maak een Periscope account aan.
Eenmaal aangemaakt vroeg hij of je je fysiek wilde laten zien via Periscope. Periscope is een Lifestream app waarmee mensen andere mensen kunnen uitnodigen voor de broadcast. Je gaat life en "SwoleIncModels" kijkt mee met je uitzending. Op een gegeven moment nodigt hij zijn volgers uit. 1000+ mannen.
Nadat je even je je voorgesteld heb en wat mandetory poses gedaan heb wordt je via Instagram benaderd voor Flexshows.

Je krijgt allemaal dm's met mensen die een flexshow willen. Bieden ze dan 40-100 dollar per 10 minuten voor via Periscope met enkel ontbloot bovenlijf.
Nou denk je, dat is ultra gay die trekken zich af op je. Ja dat kan, maar kan ook als je over straat loopt ;) Maar de kans is inderdaad groot, gelukkig is een Periscope uitzending via 1 kant en krijg je niks van de ander mee.

Ik ken gasten die hier tering veel geld mee verdienen.

En nou zie ik je denken, not me ;) Moet er niet aan denken. Als je dit voor jezelf kan relativeren dan moet je het doen. Ken er een paar die dit op het moment doen, posen in hun spijkbroek voor Periscope.

Je kan natuurlijk ook zelf zo'n " modelling page" beginnen. Ben je in principe gewoon een pimp :D
 
Meer geld gewonnen dan verloren. Dat kan 1 euro zijn, of misschien wel 10 maar het zegt niks. Of je hebt eens een klappertje gemaakt waar je nog op kan teren maar dan is het ook niet structureel online geld verdienen te noemen.
Volgens mij kan het wel, maar dan ben je 5u per dag met cijfertjes bezig en kijk je 3 wedstrijden tegelijk. Of Panama - Jamaïca om 2u 's nachts :roflol:
Het is maar wat je leuk vindt.
 
Back
Naar boven