Fitness Seller

Onruststoker krijgt op zijn muil door skater in Charleroi (filmpje)

die takedown was geweldig. Je ziet die anderen boerenlul swingen maar hij gaat er netjes onderdoor en hoppa.

Z'n eigen verdiende loon ook. Verdomde lastpost. Die flik zou 'm meteen in de boeien moeten slaan en een paar uur in de combi steken. Gewoon een paar uurtjes uit z'n dag pikken. Want er is toch nergens geen plek

Woo en achteraf alsnog een grote bek tegen de politie he.. had ik nog niet gezien.. ze hebben het af en toe echt te hoog in hun bol he:eek:

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Z'n eigen verdiende loon ook. Verdomde lastpost. Die flik zou 'm meteen in de boeien moeten slaan en een paar uur in de combi steken. Gewoon een paar uurtjes uit z'n dag pikken. Want er is toch nergens geen plek

Plek is er altijd.. ze kunnen toch wel met 10e in een cel..

maar nee ze moeten rechten hebben.. bah:mad:

en nog steeds op de ander proberen af te schuifen:rolleyes:

pfff,walen en buitenlanders,laat ze het maar uitvechten,schone opkuis,verder niet op reageren

lol @ dieje 50 plusser met zijn skateboard

Zelf ook zoiets keer deels meegemaakt, dus hier kan ik wel van genieten.
Vieze smerige lafbekken.

Nette actie van die skater. Aan het kapsel van die gast te zien lijkt het wel een Noord-Afrikaan te zijn. Waarschijnlijk is die skater een dag na het incident bijeengetrapt door papa Marokkaan, oom Marokkaan, broer Marokkaan, neef Marokkaan en vriendengroep Marokkaan.
Desalniettemin brengt dit een glimlach op mijn gezicht.

nice, nice nice + oneindig veel

Nette actie van die skater. Aan het kapsel van die gast te zien lijkt het wel een Noord-Afrikaan te zijn. Waarschijnlijk is die skater een dag na het incident bijeengetrapt door papa Marokkaan, oom Marokkaan, broer Marokkaan, neef Marokkaan en vriendengroep Marokkaan.
Desalniettemin brengt dit een glimlach op mijn gezicht.

+1

Mooie actie van die skater .

Iemand die misschien wat kan vertalen wat er word gezegd? :D

Jammer dat hij nog beweegt.

Haha mooie takedown inderdaad.

hehe nice takedown

Zo zie je maar weer de buitenlanders ontspringen niet altijd de dans :)

Zo zie je maar weer de buitenlanders ontspringen niet altijd de dans :)

Helaas te vaak wel als je het mij vraagt.
Het mooiste hiervan vind ik nog dat niemand hem helpt en het fair 1-1 is.. dat zul je in nederland niet meemaken ze komen minstens met 5-6 man die **** buitenlanders anders hebben ze het lef niet.

Terug
Naar boven