AndroidHealthClinic

Onruststoker krijgt op zijn muil door skater in Charleroi (filmpje)

Wanneer nodig? Ze hadden hem ook gewoon kunnen oppakken, het behoort niet eens tot de taak van een agent om iemand te straffen.
Een agent mag gewoon geweld gebruiken hoor, waarom denk je dat ze een knuppel hebben? Heeft niets met straffen te maken. Die gek gaat daar wat met zijn gitaar staan zwaaien en schelden naar politie, in Amerika smakken ze zo'n klojo gewoon tegen de grond recht de boeien in en een nachtje cel.

Een agent mag gewoon geweld gebruiken hoor, waarom denk je dat ze een knuppel hebben? Heeft niets met straffen te maken. Die gek gaat daar wat met zijn gitaar staan zwaaien en schelden naar politie, in Amerika smakken ze zo'n klojo gewoon tegen de grond recht de boeien in en een nachtje cel.

Ja, en als hij afro-amerikaans was, zouden ze hem nog aftuigen ook.. :)

Amerka moet je nu net niet als referentie gebrijken in zo'n zaken :rolleyes:.
Geweld hoort uitsluitend in situaties toegepast worden wanneer dat noodzakelijk is en niet om persoonlijke frustraties mee af te reageren, dat behoort nu eenmaal tot de deontologische code van elke zich zelf respecterende flik.

Dat het hier om een irritant ventje gaat doet niet eens ter sprake, een goeie agent staat daar boven en doet zijn werk zoals het hem opgegeven is volgens regels die democratisch gekozen zijn en daar hoort lappen uitdelen wanneer je wordt uitgescholden niet bij. Rechterlijke en uitvoerende macht zijn in Belgie en Nederland nog altijd twee gescheiden zaken, en maar goed ook.

Laat de flikken gewoon hun werk doen. Meesten hier (wrsch iedereen) hebben geen flauw idee waarom een flik handelt op een manier zoals ze handelen en dat kan voor leken raar overkomen, maar net zoals in elk beroep hebben ze door ervaring geleerd dat een bepaald manier van optreden effectief is tov een ander manier van optreden.

ik vin dat de politie hier ook wel wat harder mag optreden. zijn tegen woordig allemaal van die poesies.gaan uit de weg als er wat aan de hand is ik vin dat ze iets meer met zo knuppel mogen slaan .als je een grote bek geef gewoon een harde klap er over.ben ook voor lijf strafen.

http://www.youtube.com/watch?v=7EV0Cygunhk

Compleet fout gedrag van die politieman.

We zien het hele filmpje natuurlijk niet maar wat ik uit dit stukje afleid is dat ie beter een andere job zoekt als ie niet met de stress aankan.

Patrick swayze geeft hier een mooie uitleg over in road house :)

If somebody gets in your face and calls you a cocksocker i want you to be nice !

i want you to remember its just a job.
http://www.youtube.com/watch?v=ojPVOhHhwnk

Nice takedown!!!

Dat doet een Marokaan eigenlijk op een skatebaan... daar is hij toch veel te stoer voor om te komen??

Mee eens, in frankrijk hebben ze echt een serieus probleem. Ik vraag me ook af hoe de kinderen van dit soort idioten zullen worden.

:roflol:

OT:

Mooi filmpje uit het Wilde Westen van België. Inderdaad jammer dat die skater de eerste maanden elke dag met schrik moet rondlopen als hij zijn huis verlaat.

hey deze fl**ker gebruikt mijn techniek en quasi mijn tactiek :mad:

****ing Shooto Charleroi.

Als hij wat ouder is en wat buffer wil ik hem altijd wel als collega.

Laatst bewerkt:
Amerka moet je nu net niet als referentie gebrijken in zo'n zaken :rolleyes:.
Amerika toont ons niet hoe we moeten zijn, maar wel hoe soft we zijn.

Geweld hoort uitsluitend in situaties toegepast worden wanneer dat noodzakelijk is en niet om persoonlijke frustraties mee af te reageren, dat behoort nu eenmaal tot de deontologische code van elke zich zelf respecterende flik.
Wat voor jou noodzakelijk is hoeft dat niet te zijn voor een getrainde agent en omgekeerd. Provocaties naar agenten toe mogen zeker beantwoord worden en als dat met een verbaal antwoord niet lukt dan mag de agent zich fysiek verweren.

Dat het hier om een irritant ventje gaat doet niet eens ter sprake, een goeie agent staat daar boven en doet zijn werk zoals het hem opgegeven is volgens regels die democratisch gekozen zijn en daar hoort lappen uitdelen wanneer je wordt uitgescholden niet bij. Rechterlijke en uitvoerende macht zijn in Belgie en Nederland nog altijd twee gescheiden zaken, en maar goed ook.
Ik weet niet waar jij het haalt dat deze agenten de trias politica schenden. Een fysieke aanraking en vervolgens arrestatie als gevolg van een duidelijke provocatie is geoorloofd. Hier is geen sprake van 'irritant' maar van een persoonlijke uitdaging met scheldwoorden en fysieke gebaren. Dit is bij wet verboden en strafbaar. Blijkbaar is het voor sommigen niet helemaal duidelijk dat dit politie het recht geeft om verbaal en fysiek in te grijpen.

Overigens zijn er ook agenten die over zich laten lopen, dat zijn ook de agenten waar je in noodsituaties meestal niets aan hebt als slachtoffer.

Ik zal niet zeggen dat er hier perfect gehandeld is, maar ik vind ook niet dat er een grens overschreden is.

Kijk eens naar de politie in Japan daar kan je met hun petje gaan lopen en doen ze nog niets. Niet alles los je met geweld op hé in japan zijn de gevangenisstraffen ook niet zo lang als hier maar ze zijn wel heel zwaar en hebben ook veel betere begeleiding. Er zijn gevallen dat moordenaars daar na een jaartjes al vrijkomen en voor de rest van hun leven gewoon normaal verder leven. Er moet gewoon betere begeleiding ,strengere begeleiding. Als er meer geweld word gebruikt door de politie denk ik dat de jeugd ook gewoon geweldadigger word. Bv in Engeland zijn ze ook strenger geworden en daar begint het ook gewoon als amerika.

Amerka is een grote faal. Als jij wilt dat we meer doen zoals hun dan wil jij dat wij het ook helemaal verknoeien want daar word iedereen voor wat dan ook die bak ingegooid en maken ze van straatdiefjes geharde criminelen er is totaal geen begeleiding daar en de gavangenissen zijn in de handen van privé bedrijven die er winst uit halen dus ga dat maar eens na.

Mooie take down idd, hij had die ground and pound wel een paar minuten langer aan mogen houden alleen. :)

Ja man...nog een paar ellebogen erop. :D

Dacht ook dat ie dat ging doen toen die het hoofd van die gozer tegen de grond drukte..

Dan was ik helemaal big fan geworden...:)

Lol de VS zien als richtlijn. :roflol:

Terug
Naar boven