MuscleMeat

Onruststoker krijgt op zijn muil door skater in Charleroi (filmpje)

de politie uw vriend :)

Zozo, gaat van Marokkanen naar buitenlanders in het algemeen. Gaat lekker hier op het forum:thumbs::eyes:

OT: vette takedown. Die heeft goed naar de filmpjes van onze Bas gekeken:D

is die skater ook marokkaan

Zoiets doet je inderdaad glimlachen. Zo grappig dat ie eerst een grote mond opzet en dan compleet wordt geownd. Dan schaam je je toch :D

Helaas te vaak wel als je het mij vraagt.
Het mooiste hiervan vind ik nog dat niemand hem helpt en het fair 1-1 is.. dat zul je in nederland niet meemaken ze komen minstens met 5-6 man die **** buitenlanders anders hebben ze het lef niet.

Daar heb je gelijk aan hier in nederland zijn ze laf , maar wel leuk om te zien dat het daar wel gebeurt

hahaha schitterend! ik kreeg het alweer op mijn heupen toen ik die mocro wat zag lastig doen! Schitterende takedown :) Een skateboard heeft trouwens harde assen... ;)

1 - 0 voor de belg , kdenk wel dat het snel trug 1-1 gaat staan,spijtig genoeg. kbegon gwn subtiel te glimlachen toen ik dit filmpje keek:)

haha die take down ,maar wat een debiel die ene wrm slaagt die zo hard op die skateboard

Niemand heeft het over de reactie van de politie.
Over dat hardhandig optreden van de politie daar kunnen onze agenten nog wat van leren.....

Niemand heeft het over de reactie van de politie.
Over dat hardhandig optreden van de politie daar kunnen onze agenten nog wat van leren.....

Pas op hoor, deze agenten hebben inderdaad goed gehandeld. Maar normaal zijn het van die wijkagentjes met 25 cm biceps.

Whaha eerst grote bek en erna neer gaan, echt voorschut.

ik vin dat de politie hier ook wel wat harder mag optreden. zijn tegen woordig allemaal van die poesies.gaan uit de weg als er wat aan de hand is ik vin dat ze iets meer met zo knuppel mogen slaan .als je een grote bek geef gewoon een harde klap er over.ben ook voor lijf strafen.

http://www.youtube.com/watch?v=7EV0Cygunhk

Laatst bewerkt:
prachtige filmpjes allemaal!

Terug
Naar boven