Obersoundzzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas te vaak wel als je het mij vraagt.
Het mooiste hiervan vind ik nog dat niemand hem helpt en het fair 1-1 is.. dat zul je in nederland niet meemaken ze komen minstens met 5-6 man die **** buitenlanders anders hebben ze het lef niet.
Zoiets doet je inderdaad glimlachen. Zo grappig dat ie eerst een grote mond opzet en dan compleet wordt geownd. Dan schaam je je toch![]()
helemaal mee eens 
haha die take down ,maar wat een debiel die ene wrm slaagt die zo hard op die skateboard

Niemand heeft het over de reactie van de politie.
Over dat hardhandig optreden van de politie daar kunnen onze agenten nog wat van leren.....
tsss typisch(hoop dat ze knokkel gebroke is)Wss om te intimideren of om zichzelf stoerder voor te doen dat hij is.
Kijk zo hoort dat. Fysiek aanpakken wanneer nodig. Dan krijgen ze weer respect van mij.ik vin dat de politie hier ook wel wat harder mag optreden. zijn tegen woordig allemaal van die poesies.gaan uit de weg als er wat aan de hand is ik vin dat ze iets meer met zo knuppel mogen slaan .als je een grote bek geef gewoon een harde klap er over.ben ook voor lijf strafen.
http://www.youtube.com/watch?v=7EV0Cygunhk
Kijk zo hoort dat. Fysiek aanpakken wanneer nodig. Dan krijgen ze weer respect van mij.