AndroidHealthClinic

Ontbijt

K zou zeggen,

ontmoet elkaar eens IRL mss dat het nog iets wordt.
Zolang ik maar uitgenodigd ben op het huwelijk!!

Snap niet dat je vriendin invloed moet hebben op je dieet, al helemaal niet op regelmatige basis.

ben je van zodra je wakker bent tot je gaat slapen bij je vriendin? Zoniet, eet dan thuis wat meer, en als je dan echt niet meer kunt eten, zou ik gwn uitleggen dat je voeding erg belangrijk is in deze sport, no problem toch :)

Verder, ik kan dat eten wel meenemen naar mijn vriendin, maar ik zie me daar niet echt boterhammen met kippewit eten, en om 8u rijst met zalm en.. snap je?

Maar ik probeer dan in de voormiddag extra veel te eten, zodat het een beetje compenseerd.
Waarom zou het niet kunnen? Als jij haar uitlegt waar je mee bezig bent is er toch geen probleem?
Ik eet ook op tijden dat mijn man niet eet. Ik eet ook 'savonds om 22:30 nog gebakken eieren... Als ik wegga neem ik ook alles mee en op mijn werk kijken ze me ook vreemd aan as ik om 10:00 bij ed koffie aan mijn eieren ga.. Maar het kan allemaal best. Het is wat jij wilt.

Je kan het inderdaad ook anders verdelen. Dat is aan jou. Sommige mensen vinden het makkelijker om extra grote maaltijden te eten en anderen verdelen het liever. het is ook net wat je voorkeur is.

Terug
Naar boven