MuscleMeat

ontstekingen bij het injecteren

darco 69

Novice
Waardering
0
hallo

Ik heb al meerdere kuren gezet maar altijd in mijn bil.Vorige kuur heb ik een ontsteking opgelopen in mijn rechter bil. Nu ik had vroeger altijd producten van xxxxxxx de laatste was van xxxxxxxx.Heeft iemand nog slechte ervaringen met xxxxxx?Nu was ik bezig in mijn schouder te injecteren en in mijn borst en nu heb ik weer een ontsteking nu heb ik het ook bij xxxxxxxx zou dit kunnen omdat de naaldjes voor het injecteren van schouder of borst te kort zijn en niet tot geheel in de spieren gaan ?
moet ik nu effe stoppen of gewoon verder gaan ?

graag uw reacties hierop

Laatst bewerkt door een moderator:
wat voor naalden heb je

te korte naalden heeft toch niks te maken ontstekingen?

heb je alles wel steriel gedaan?

en wat doe je injecteren.

• Topic Starter Topic Starter
ik spuit nu 1ml sus van xxxxxxxx gemengd met 0,5ml test van xxxxxxxxx met naalde 21Gx5/8" 0,8X16 van terumo ik kuis altijd eerst de plaats met ontsmettings alcohol en dan pikuur erin effe achteruit trekken dan heb ik altijd lucht geen bloed en dan injecteren maar het is precies of de vloeistof op mijn spierzit in plaat van in mijn spier

Laatst bewerkt door een moderator:
0,8x16 heb ik nog niet van gehoord maar als ie echt 16mm lang is zit je waarschijnlijk subcutaan te injecteren ipv intramuscuair.

Voor de duidelijkheid: ik had vorig jaar ontstekingen bij een 38mm lange naald voor mijn kont.
Tips; vetplooi eerst met andere hand wegduwen, afvallen:D, of langere naald gebruiken...

Heb je veel haar op je billen ?
Dan kan je een haartje misschien meegepakt hebben ..waardoor mannen lelijke ontsekingen kunnen krijgen op hun tushi .... ;)

inderdaad er staat een beetje haar op. Door het af te doen heb ik dan minder kans of nog zo i zo want ja bij afscheren blijft er nog een deel inzitten hé?

inderdaad er staat een beetje haar op. Door het af te doen heb ik dan minder kans of nog zo i zo want ja bij afscheren blijft er nog een deel inzitten hé?

Wat? Injecteer jij met het haar nog op je reet??

Ga het gelijk helemaal kaal scheren man!

jaja alles is er af! lukt nu veel beter ! ik hoop da ik nu op mijn gemaksken verder kan groeien

jaja alles is er af! lukt nu veel beter ! ik hoop da ik nu op mijn gemaksken verder kan groeien

Zou het niet aan mogen liggen hoor. Heb ook haar op mijn benen en spuit al meer dan een jaar zonder problemen. Zoals eerder gezegd lijkt het me eerder dat de naalden niet lang genoeg zijn of je ontsmet niet goed. Andere mogelijkheid is dat je gewoon heel gevoelig bent voor BA/BB.

Zou het niet aan mogen liggen hoor. Heb ook haar op mijn benen en spuit al meer dan een jaar zonder problemen. Zoals eerder gezegd lijkt het me eerder dat de naalden niet lang genoeg zijn of je ontsmet niet goed. Andere mogelijkheid is dat je gewoon heel gevoelig bent voor BA/BB.

:stupid:

idd, aan die haartjes gaat het niet liggen. al is het natuurlijk altijd beter om het af te scheren.

eventueel langere naald gebruiken en handen + injectieplaats goed ontsmeten ('mefren' is hiervoor een goed, kleurloos ontsmettingsmiddel).

zelf de meest ervaren gebruiker kan achteraf wel eens last hebben na een prikje. de ene keer verloopt alles pijnloos en de andere keer heb je dan weer wat last achteraf.

je kan eventueel na het injecteren de benen goed trainen zodat alles mooi in de spier verdeelt wordt. ik kruip na injectie bijv. altijd ff op m'n hometrainer.

wa kun je nu het beste doen om die ontsteking weg te krijgen want ik zit met een onderhuidse dikke knobbel
ik ben nu ontstekings remmers gaan halen ipubrofen 600 ben nu 3 dagen dat aan het nemen maar is nog ni weg

wa kun je nu het beste doen om die ontsteking weg te krijgen want ik zit met een onderhuidse dikke knobbel
ik ben nu ontstekings remmers gaan halen ipubrofen 600 ben nu 3 dagen dat aan het nemen maar is nog ni weg

als het echt een ontsteking is word het blauw/rood en daarna langzaam paars. dan is het ook uiterst gevoelig en is opkomende koorts vaak het geval.

als het alleen een bult is en nog gewoon huidskleur, is het of geirriteerde spier of ingecapselde olie. in de laatste 2 gevallen moet je gewoon wachten en gaat het langzaam weer weg. ik zou er in ieder geval er niet meer in of vlak naast zetten.

Kerel,

Of je nu merk A, B, of C etc. neemt het kan altijd eens voorkomen dat je een ontsteking krijgt.
Vaak kan het zijn doordat er een HUIDbacterie mee in gespoten wordt, dus huidje goed schoonmaken met alcoholdeppers uit de apo.
Zelf heb ik vaak dit soort onstekkingen als ik "lees goed" HUMAN-GRADE Sustanon neem! dus......... ja ook met human-grade kun je die ontstekkingen krijgen.
Direct zeggen dat een lab/merk klote is is erg kort door de bocht lijkt me.
In alle jaren dat ik met deze sport bezig ben heb ik om me heen 1001 mensen gezien die "dachten" dat ze goed injecteerden! niet dus.
Veelal gebruikte men de verkeerde naalden en aspireerde men niet goed en desinfecteerde men de injectie plek ook niet goed.
Meestal ruimt het lichaam zelf de onsteking op en vaak is het ERG voorbarig om direct naar antibiotica te grijpen.
Sommige mensen hebben meer last van spuitcomplicaties en dan heb ik het over UG en dat komt veelal omdat sommigen niet kunnen tegen de Benzyl Alcohol die erin zit.
Als men hoge doseringen per ml wil gebruikt men vaak hogere doseringen Benzyl alcohol, iets wat eigenlijk helemaal niet eens nodig hoeft te zijn.
Ik ken mensen die onwijs hoge koorts krijgen van hoog gedoseerde middelen, wel is het vaak zo dat men er op den duur aan went en dan later er toch beter tegen kan.

Maar er was toch die ene wel om bekenden uitspraak "NO PAIN NO GAIN" dus waar hebben we het dan nog over:D

Sterkte ermee

Terug
Naar boven