bodymass19
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 8%
Hallo ik ben een beginner op het gebied vn bodybuilden ik doe al een tijdje aan fitness krachttraining maar dan droog en kracht. en ik wil nu zeg maar egt massa gaan kweken maar daar moet je een speciale voeding voor hebben wat en hoeveel ik weet dat je veel eiwitten moet eten ik heb ook bij een supplement speciaal zaak vragen gesteld en ik ben naar huis gestuurd met een aantal producten. deze zijn
aminzuur tabletten st 5300
multivitaminne tabletten
omega 3 visolie caps
en biotech usa hyper mass 5000 lean muscle gainer ( poeder er zit ook creatine in op google staat er veel specs over )
nu eet ik sochtens
een kop brinta
4/5 boterhammen pindakaas
die shake en al die pillen
3 glazen water
cornflakes en vollemelk
tussendoor banaan 3 eieren koken
zo ben ik dus ongeveer een beetje bezig maar zouden jullie me een beetje kunnen helpen wat ik nog meer moet eten en hoeveel en wat. ik ben van plan binnen 4 jaar egt uit mn jas te scheuren de wil en dicipline is er zeker
alvast bedankt mensen
groeten jeffrey
aminzuur tabletten st 5300
multivitaminne tabletten
omega 3 visolie caps
en biotech usa hyper mass 5000 lean muscle gainer ( poeder er zit ook creatine in op google staat er veel specs over )
nu eet ik sochtens
een kop brinta
4/5 boterhammen pindakaas
die shake en al die pillen
3 glazen water
cornflakes en vollemelk
tussendoor banaan 3 eieren koken
zo ben ik dus ongeveer een beetje bezig maar zouden jullie me een beetje kunnen helpen wat ik nog meer moet eten en hoeveel en wat. ik ben van plan binnen 4 jaar egt uit mn jas te scheuren de wil en dicipline is er zeker
alvast bedankt mensen
groeten jeffrey