Fitness Seller

Ook dopingcontroles in fitnesscentra

Kost allemaal teveel geld Maus. En dan wordt je betrapt en dan krijg je een boete? Ga je toch weer lekker naar een andere sportschool...
Moeten ze ook bij een house-party na afloop bij de deur gaan staan om drugs controles te gaan doen.

Nee geloof nooit dat het er doorheen komt. Moeten ze er veel geld in stoppen en wat is het resultaat?

Al deze argumenten (te duur, oneerlijk, ...) zullen Belgische gebruikers onderling ook gebruikt hebben, 5 jaar geleden. En nu is het daar toch realiteit geworden.

Al deze argumenten (te duur, oneerlijk, ...) zullen Belgische gebruikers onderling ook gebruikt hebben, 5 jaar geleden. En nu is het daar toch realiteit geworden.

Gekkenhuis is het erin Belgie doorheen....
Hoe gaat het in zijn werk dan? Wat als ze je betrappen? Boete en een gym-verbod?

Straks gaan ze bij de grote BB wedstrijden ook staan controleren. 100% vangst toch???

Worden die testen gedaan door ambtenaren of door een PL of BB bond? (wat ik me overigens niet voor kan stellen hoor) . maar als het een bond is dan kunnen ze dreigen met het diskwalificeren van deelnemers toch?

ik vind het wel allemaal heel stoer... :

ik zou wille zien als er een koppel flikken voor jou neus staat met een potje en handboeien,klaar om je mee te nemen dat jij gaat weigeren...dat kan jou nog een fikse boete kosten! weigeren = aan postieve test.je kan niet zomaar weigeren,als het verboden zou zijn om random te testen dan zouden ze het niet doen,ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn...als ze er komen moet je gewoon toegeven en hopen dat het meeste al uit je bloed is of weigeren en kans maken dat ze je veroordelen voor positief gebruik...
het gaat trouwens ook enkel om gym's waar ze verdenken dat er onder de toog van de gym zelf word verkocht dus niet zomaar een gym waar ze niets van weten...ik heb er dus geen schrik voor 90% van m'n gym bezoekers zijn 60+

Eén blad en half voor iemand eindelijk zegt zoals het is. Men is hier blijkbaar goed op de hoogte van de wet ivm AAS gebruik in Belgie

Positieve plas = boete
Weigeren = gelijk aan positieve plas dus boete

De reden waarom ze het doen is onrechtstreeks de dealers willen aanpakken wat NERGENS op slaat! Iemand die serieus bezig is met zn sport (en eender welke sport!) gaat in de toekomst gewoon de pakkans proberen te verkleinen maar slechts een klein gedeelte (als het 5 percent is) gaat er daarom mee stoppen. Geef de belgische staat een mogelijkheid om zn zakken te vullen en ze gaan ze zeker niet laten liggen

Kost allemaal teveel geld Maus. En dan wordt je betrapt en dan krijg je een boete? Ga je toch weer lekker naar een andere sportschool...
Moeten ze ook bij een house-party na afloop bij de deur gaan staan om drugs controles te gaan doen.

Nee geloof nooit dat het er doorheen komt. Moeten ze er veel geld in stoppen en wat is het resultaat?

Geld instoppen? De controle (die veel geld kost) zal betaald worden door degene die betrapt wordt

Toch denk ik dat het in Nederland zo geen loop zal nemen. Ze zijn bij jullie veel ruimdenkender. Belgie is gewoon :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ik riskeer mn job als bewakingsagent te verliezen omdat ik een jaar en half geleden een busje pepperspray in mn wagen had (nooit gebruikt maar in Brussel kun je maar beter iets voorhanden hebben tegen carjackers!). Noemen ze dat verboden wapendracht en vlieg je met je botten buiten na 5 j dienst de rukkers! En zo is het hier met alles zo

Sinds wanneer mag je niet meer zelf gebruiken zolang je geen competitiesport doet of zelf dealt ?

Dit is volledig nieuw voor mij

Sinds wanneer mag je niet meer zelf gebruiken zolang je geen competitiesport doet of zelf dealt ?

Dit is volledig nieuw voor mij

De Vlaamse gemeenschap heeft sinds een jaar of 3 een mobiel dopinglab (busje) waar ze sportevenementen en fitnesscentra mee afgaat

Gaat dus uit van Vl. gemeenschap, woon je in Wallonnie heb je geluk

Ja maar wij doen toch niet mee aan competities (of toch de meesten hier niet) dus waarom worden wij ook getest ?

Ja maar wij doen toch niet mee aan competities (of toch de meesten hier niet) dus waarom worden wij ook getest ?

Het is nu eenmaal dikke crap, volledig mee eens...

Ze willen het gebruik ervan ontraden he. Laat je t**ten opspuiten met silcone, je lippen met botox, een maagverkleining... allemaal van de goei...

Maar o wee als je wat meer spieren wilt... crimineel, junk :mad:

hoeveel eurootjes is die boete eigenlijk in belgie dan,als je positief bent ?

Het is nu eenmaal dikke crap, volledig mee eens...

Ze willen het gebruik ervan ontraden he. Laat je t**ten opspuiten met silcone, je lippen met botox, een maagverkleining... allemaal van de goei...

Maar o wee als je wat meer spieren wilt... crimineel, junk :mad:

Ja dat sowieso, maar ik vraag me af of hier een juridische grond voor is.
Dat je als je aan een wedstrijd deelneemt, waarvan ih reglement staat dat doping verboden is, getest wordt ok.

Maar zolang je geen as ed meeneemt IN de fitness heeft daar toch niemand zaken mee ?

Ik ga eens met een jurist praten want dit vind ik zeer vaag

Ja dat sowieso, maar ik vraag me af of hier een juridische grond voor is.
Dat je als je aan een wedstrijd deelneemt, waarvan ih reglement staat dat doping verboden is, getest wordt ok.

Maar zolang je geen as ed meeneemt IN de fitness heeft daar toch niemand zaken mee ?

Ik ga eens met een jurist praten want dit vind ik zeer vaag

Bro, je neemt een substantie die je enkel via doktersvoorschrift mag nemen in Belgie... Heb je geen doktersvoorschrift hier in dit apenland wordt je daarvoor gestraft

De "powerkoten" moeten eruit ... man man wat een gebrek aan respect :mad: .

Gewoon weigeren die test. Gaan ze moeilijk doen dan geef je de eerste een klap op zn ecto bek.

De "powerkoten" moeten eruit ... man man wat een gebrek aan respect :mad: .

Inderdaad, de sportscholen zijn wel 'GROOTgeworden' door die powerkoten!
Maar tijdens zullen ooit keren, en dan is het janken...

Betreft die controle's: Schandalig, onhumanistisch en respectloos gedrag!
Een boete omdat je roids gebruikt??? de kk, wat een tieves honden man!
Moeten ze dan ook doen bij rokers en drinkers etc..
t*ring, heb er geen woorden meer voor, Belgische overheid heeft denk XTC of LSD op ofzo...

Voor de gebruikers in Belgie, raad ik aan een home-gym te beginnen, dit ga ik ook volgend jaar doen, straks krijgen ze hier ook van die vreemde plannen!

goh ,wat zal die bus vaak lekke banden hebben enzo:D :D

Terug
Naar boven