XXL Nutrition

Breaking News Oorlog begint binnenkort tegen Iran

Zoals de situtie nu met Iraq is kan Amerika het zich niet permiteren om Iran aan te vallen. Veel groter, heeeel goed leger. Amerika heeft daar de mensen niet voor. Daar hebben ze zeer veel bondgenoten voor nodig. Ik doel wel op een bezettingsmacht dan hey. Een nuke droppen kunnen ze vast wel :(

Veel luchtaanvallen en als het tegenzit kan een nucleaire aanval er ook nog wel bij. Ik weet niet hoe het met het materiaal zit van Iran, maar luchtaanvallen halen wel de kracht uit de verdediging en brengen veel schade aan. Over een paar jaar kunnen de grondgevechten beginnen.
Maar Amerika heeft er alleen het geld nog niet voor waarschijnlijk

Zolang ze elkaar maar niet te veel met neucleaire shit bekogelen is het voor mij ver van m'n bed

Israel is trouwens een goeie bondgenoot van de USA, ik zie de USA nog meehelpen tegen Iran

En op die manier creeër je dus een derde wereldoorlog.

Ja stel je voor dat Iran dan zegt, '**** it, we zijn toch verloren, dus we gooien dan maar een nucleaire raket op Europa' ...

(En voor er een smartass zegt dat hun raketten niet zo ver reiken, de nieuwste dus misschien wel).

Iran is echt geen partij voor de VS hoor;)

Iran heeft toch echt één van de machtigste legers ter wereld. Ik zeg niet DE machtigste maar wel zeer indrukwekkend en zeer goed getrained.

Amerika kan onmogelijk zonder hulp dat land bezetten. Het is wel een stukje groter dan Iraq

Een derde wereldoorlog ? Daar lijken de problemen me te regionaal voor. Het wordt pas vervelend als Rusland + China zich tegen Europa en America keren. Of bijvoorbeeld alleen Rusland.
Eerder komt er no way een derde wereldoorlog.
Die schapenn**kers in bijv Iran hebben niet eens de middelen om een nuke richting Europa / Amerika te lanceren.

(En voor er een smartass zegt dat hun raketten niet zo ver reiken, de nieuwste dus misschien wel).

Je slaat de spijker op z'n kop. Maar wat dan nog, mocht het ze wel lukken... dan is Iran ook zo aan de beurt.
Iran weg en het spelletje is weer voorbij. Daar krijg je in mijn ogen echt gee WO||| van.

Ik denk niet dat we hier om derde wereld oorlog druk hoeven te maken, what's next?

Alle president kandidaten hebben aangegeven Israël als bondgenoot te steunen. Obama heeft eengegeven dat Iran een groot gevaar levert dus dit gaat niet de goed kant op. :(

Ja stel je voor dat Iran dan zegt, '**** it, we zijn toch verloren, dus we gooien dan maar een nucleaire raket op Europa' ...

En waarom zou Iran Europa aanvallen ?

Dan hebben we iig geen derde wereldoorlog:D

hopelijk juist op stniklaas, roeselare is dan gered :)

Noord-Korea er nog bij en het feest is compleet.

WW3 :shoot:

Same here!

Vergeet niet dat Amerika het nu al druk genoeg heeft. Zodra Pisrael Iran aanvalt is de kans groot dat het ook op thuisgebied aangevallen gaat worden door de Palestijnen die ze nog steeds onderdrukken en de Libanezen.

Hahaha geloof je hetzelf.Ik weet niet veel van joden, maar ze zijn in ieder geval niet achterlijk.

Ik denk dat ze Iran makkelijk kapot kunnen maken, zonder problemen.En tegelijk ook libanon en andere landen die ook maar een verkeerde beweging maken;)

Oke, ik hoop dat USA en europa isreal steunen.

Beter ook als israel nukes heeft.Voor eens en altijd het einde van iran !!

Een derde wereldoorlog ? Daar lijken de problemen me te regionaal voor. Het wordt pas vervelend als Rusland + China zich tegen Europa en America keren. Of bijvoorbeeld alleen Rusland.
Eerder komt er no way een derde wereldoorlog.
Die schapenn**kers in bijv Iran hebben niet eens de middelen om een nuke richting Europa / Amerika te lanceren.

Dat dachten ze in 1913 en 1939 ook, dus dat is gewoon bullshit natuurlijk, je weet nooit wat er gaat gebeuren vriend, dus zeg nooit nooit.

..we leven in de eindtijd, dus ja dat was uiteindelijk wel te verwachten..

Terug
Naar boven