AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog begint binnenkort tegen Iran

Hahaha geloof je hetzelf.Ik weet niet veel van joden, maar ze zijn in ieder geval niet achterlijk.

Ik denk dat ze Iran makkelijk kapot kunnen maken, zonder problemen.En tegelijk ook libanon en andere landen die ook maar een verkeerde beweging maken;)

True, Israël is militair gezien een wereldmacht en bezitter van een shitload kernwapens;)

Voor mijn part bombarderen ze heel het midden oosten plat, als ik nog maar gewoon veilig in me nest kan liggen vind ik het best.

Ja stel je voor dat Iran dan zegt, '**** it, we zijn toch verloren, dus we gooien dan maar een nucleaire raket op Europa' ...

(En voor er een smartass zegt dat hun raketten niet zo ver reiken, de nieuwste dus misschien wel).

Denk je er ook aan dat de VS bezig is het een tegenraket te bouwen in oost europa die ons moet beschermen tegen nukes van schurkenlanden ?

En dat is iran ook.Het is beter als ze ook aangepakt worden.

Precies gewoon weg met die extremistische moslimlanden, pats boem tot ziens, brengt alleen maar problemen op in de toekomst, er komt misschien een tijd dat ze plotseling vanuit het niets en onverwachts zeggen tadaaa en 't is gebeurd met de westerse beschaving.

Amerika heeft gewoon de technologie en wapens, verliezen gaat niet tenzei andere landen zich erin moeten trekken.USA dadelijk met hun ruimtewapens zijn onsterfelijk.:D

Precies gewoon weg met die extremistische moslimlanden, pats boem tot ziens, brengt alleen maar problemen op in de toekomst, er komt misschien een tijd dat ze plotseling vanuit het niets en onverwachts zeggen tadaaa en 't is gebeurd met de westerse beschaving.

Zo denken meer mensen erover, waarom moeten deze landen zoveel nukes bouwen ?

Sommigen mensen hebben er een verschrikkelijk idee over.Waarom bouwt de VS nukes ? om zich te verdedigen.Zo heb je het goed en het kwaad.

dan laat ik ff m'n patented proteinfart :)

Dat dachten ze in 1913 en 1939 ook, dus dat is gewoon bullshit natuurlijk, je weet nooit wat er gaat gebeuren vriend, dus zeg nooit nooit.

Toen was de situatie net even wat anders dan tegenwoordig. Dus die vergelijking gaat alweer niet op.

Iran heeft niet de macht om even een derde wereldoorlog te starten en heeft nauwelijks bondgenoten, enkel niet interessante landen zoals syrie.
Er zal dus een grotere macht op moeten staan wil er een derde wereldoorlog uitbreken; een land met een groot leger, macht en geld. Rusland en/of China is hier een goed voorbeeld van. Dat zijn de landen die nog enigzins in evenwicht staan met Europa en Amerika. Maar aangezien de grootmachten een goede onderlinge band hebben, zal er niet zomaar een WO3 ontstaan.

Alsof Iran een kans maakt :roflol: Maar goed, laat ze elkaar maar steeds bedreigen met oorlog :rolleyes:

Je kunt ook gewoon afstand nemen van de Bijbel en Koran en het goede voorbeeld geven.

Ten koste van lief, leed, bloed en ellende tot in de oneindigheid land verdedigen omdat een of andere heilige zak daar zal terugkeren op dat grondgebied.

Menselijkeid en rationeel denkvermogen zijn componenten die maar niet lijken samen te smelten. Religie is een kanker dat expandeerd.

Iran is echt geen partij voor de VS hoor;)
Hahaha, denk je, ik denk het op het moment persoonlijk andersom met een Amerika dat al de handen vol heeft aan het terroriseren van andere landen.
Omdat smart-ass Balkenende en eigenlijk de hele EU alles doet wat Bush wilt.
En jij denkt dat het volk het goed vind als Nederland bijvoorbeeld Israel gaat steunen?
Hahaha geloof je hetzelf.Ik weet niet veel van joden, maar ze zijn in ieder geval niet achterlijk.

Ik denk dat ze Iran makkelijk kapot kunnen maken, zonder problemen.En tegelijk ook libanon en andere landen die ook maar een verkeerde beweging maken;)
Israel heeft amper een fatsoelijk getrained leger. Het enige dat Israel te bieden heeft is de beste verdediging die er is op het moment maar dat gaat ze niet helpen in een ander land en als ze daar bezig zijn zullen ze op eigen bodem afzwakken.
Oke, ik hoop dat USA en europa isreal steunen.

Beter ook als israel nukes heeft.Voor eens en altijd het einde van iran !!
Man je hebt geen idee waar je het over hebt. Wil je zo graag een herhaling van Hyrosima of Nagasaki dan mag ik hopen dat jouw kroost met verminkingen geboren zal worden want dat is wat je dan verdiend.

Iran staat meer open naar het westen dan welk Islamitisch land dan ook. Vergeten we even de conferance in Theran waar mensen vanuit alle hoeken van de wereld zich konden vertegenwoordigen, Europeanen, Amerikanen en Joden. Een land waar de president zich hard maakt voor vrij onderzoek dat in andere landen verboden wordt die zogenaamd "beter" zijn.
Amerika heeft gewoon de technologie en wapens, verliezen gaat niet tenzei andere landen zich erin moeten trekken.USA dadelijk met hun ruimtewapens zijn onsterfelijk.:D
Hahaha, ja een project waar inmiddels miljarden is in geïnvesteerd en nog steeds faalt. De enige proeven met verdedigingsschilden hebben nog vanaf land plaatsgevonden in volledig gesimuleerde situaties waar men alle precieze coördinaten van te voren had.:roflol:

Man je hebt geen idee waar je het over hebt. Wil je zo graag een herhaling van Hyrosima of Nagasaki dan mag ik hopen dat jouw kroost met verminkingen geboren zal worden want dat is wat je dan verdiend.

Een herhaling van hyrosima zal niet hier plaatsvinden.Je moet een probleem van te voren aanpakken en niet te laat.Die herhaling zal ooit toch wel komen.Of denk je dat de wereld nu eeuwen lang zonder oorlog kan leven.Schurken zijn er en blijven er.

Amper een fatsoenlijk getrained leger? Israël heeft echt een sterk leger... Daarbij komt holmaatje Amerika natuurlijk maar al te graag naar Iran.

Niet dat ik een Amerika nuthugger ben. Maar mocht Amerika de intentie hebben, dan heeft men Iran binnen weken op de knieën.

Cirkel; nog steeds niet besmet met enige vorm van objectiviteit, nuancering en rationeel denkvermogen zie ik?

En jij denkt dat het volk het goed vind als Nederland bijvoorbeeld Israel gaat steunen?

Daar zorgt Bush en de Media wel voor. Wie had ooit gedacht dat Nederlanders de oorlog in Irak zouden steunen? Gewoon even 2 gebouwen in je land opblazen en "terrorisme" de schuld geven en iedereen ligt ineens aan je voeten. De media doet de rest gewoon "terror" en "terroism" te herhalen en iedereen geloofd er in.

Terug
Naar boven