AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog begint binnenkort tegen Iran

Iran heeft toch echt één van de machtigste legers ter wereld. Ik zeg niet DE machtigste maar wel zeer indrukwekkend en zeer goed getrained.

Amerika kan onmogelijk zonder hulp dat land bezetten. Het is wel een stukje groter dan Iraq
guerrillalegers daar heeft de vs het moeilijk mee, conventionele legers houden het nog geen week uit :o

Daar zorgt Bush en de Media wel voor. Wie had ooit gedacht dat Nederlanders de oorlog in Irak zouden steunen? Gewoon even 2 gebouwen in je land opblazen en "terrorisme" de schuld geven en iedereen ligt ineens aan je voeten. De media doet de rest gewoon "terror" en "terroism" te herhalen en iedereen geloofd er in.

Jij kijkt teveel films.

En anders huren we Goku in om Iran te Kamehameha'en, problem solved.

Ik geloof er niet zo in, maar dat zal nooit iemand snappen,die film kijken ga ik wel doen.

Zeker doen , zal je perceptie van dingen serieus veranderen. Je kan hem zelfs met subs bekijken op video google. Vroeger was ik ook 'pro' amerika , geloof me dat zul je niet meer zijn na die film.

Ik zou Iran ook niet missen hoor, heeft niks met respect te maken.

Israel heeft amper een fatsoelijk getrained leger. Het enige dat Israel te bieden heeft is de beste verdediging die er is op het moment maar dat gaat ze niet helpen in een ander land en als ze daar bezig zijn zullen ze op eigen bodem afzwakken.

Hoe kom je erbij?Eigenlijk weet niemand het precies, totdat ze in actie komen.Van Irak zeiden ze ook dat hun republikeinse garde zo elite was, nou dat hebben we gezien toen VS kwam.Binnen no time waren ze binnen, echt binnen no time.
Dus ik geloof er niks van dat Iran zogenaamd stand kan houden, bezetten is natuurlijk heel iets anders.

Zeker doen , zal je perceptie van dingen serieus veranderen. Je kan hem zelfs met subs bekijken op video google. Vroeger was ik ook 'pro' amerika , geloof me dat zul je niet meer zijn na die film.

Tenzij je er met een enigsinds kritisch instelling naar kijkt, en niet alles lukraak als waarheid aanneemt. Het is makkelijk om meegesleept te worden in een stuk propaganda. Ik heb de film zelf niet gezien, maar heb begrepen dat er aardig wat feitelijke fouten in zitten.

Een film kan mooi in mekaar zitten, ik kijk hem nu maar vind het onzin om te vertellen dat het de schuld van amerika zelf is om zo een ander land aan te vallen.Dan was dit meteen erna wel bekend geweest en komt het verhaal niet jaren later pas naar voren.Bin laden liet zelf weten dat hij ervan af wist.Er zijn bewijzen gevonden dat het puur met terrorisme te maken heeft.De mensen die altijd ergens wat achter moeten zoeken zullen er blijven,ik zal geen moment twijfelen aan amerika.

Je moet de film wel van het begin tot het einde afkijken voordat je er over oordeelt. Vooral deel 2 en 3 van de film zijn van belang. Het is een lange film met zeer veel bronnen en argumenten en daar kunnen uiteraard altijd wel enkele foutjes in zitten.

Amper een fatsoenlijk getrained leger? Israël heeft echt een sterk leger... Daarbij komt holmaatje Amerika natuurlijk maar al te graag naar Iran.
Amerika heeft het al veel te druk en de Amerikaanse bevolking zet zich ook steeds meer af tegen het agressiebeleid van de VS..
Cirkel; nog steeds niet besmet met enige vorm van objectiviteit, nuancering en rationeel denkvermogen zie ik?
Was uitverkocht toen ik er vanmiddag naar zocht in de schappen bij de Plusmarkt.
Daar zorgt Bush en de Media wel voor. Wie had ooit gedacht dat Nederlanders de oorlog in Irak zouden steunen? Gewoon even 2 gebouwen in je land opblazen en "terrorisme" de schuld geven en iedereen ligt ineens aan je voeten. De media doet de rest gewoon "terror" en "terroism" te herhalen en iedereen geloofd er in.
Hebben ze geleerd van onze vriend Stalin.

Zo komen nog meer oorlogen naar voren en in elke is amerika de boosdoener, dom filmpje.De moeite niet waard.Hoop onzin komt er ook in voor wat niet eens klopt.:roflol:

Terug
Naar boven