Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een ****ing boeing naar binnen gevlogen, ja en natuurlijk breekt er dan brand uit. Wat denk je wat voor een druk er vrij komt als er een boeing een gebouw binnen komt vliegen met een hoge snelheid. Met een brandje houden ze wel rekening hoor.
Daar kunnen een hoop gebouwen wel tegen (wtc waarschijnlijk ook) Maar nogmaals het betreft hier een boeing fully loaded met kerosine ? dus als je zegt dat het simpel door een brandje is ingestort, zou ik de beelden nog eens nakijken.
Waar het vliegtuig naar binnen is gekomen, is echt geen spaan meer heel van pilaren, steunbalken, binten etc. dus de tig verdiepingen die nog boven de inslag zatten hadden totaal geen steun meer, en komt dan naar beneden, en dan vanzelfsprekend gaat de rest van het gebouwe mee he. Nietzo moeilijk toch ?
plak daar 3 á 4 meter rondomheen bij en je heb dus een weggeslagen gat van rond 11/12m
Dan geloof je het niet, blijf maar lekker in je Hart Van Nederland wereldje leven.
Samenzwering
Nooit naar national geografic gekeken? Wanneer ze een gebouw neerhalen moeten ze op verschillende plaatsten bommen plaatsen zodat het gebouw recht naar beneden stort en geen andere gebouwen beschadigd. 2 vliegtuigen ertegen en raad eens recht naar beneden. Het staal kon niet gesmolten zijn , kerosine haalt die temperatuur niet. Het pasport van 1 van de kapers werd op straat gevonden. Heb je als eens de vluchtroutes bekeken? En niks van militaire hulp , amerika schepte er nog zo over op ' als er ergens in de wereld een raket afgaat weten wij het '. Maar als een vliegtuig uren in de lucht hangt
en vele mensen levens bedreigt gebeurt er niks. Ik weet niet of jullie dit weten maar als je als piloot een andere vliegruimte binnen komt moet je een 4 cijfer 'password' in geven, wnr je dit niet doet stuurt NORAD gevechts vliegtuigen en begeleiden ze het vliegtuig naar de dichtsbijzijnde luchthaven of...
Pentagon , krater veel te klein , bijna niks meer over behalve een paar 'brokstukken' , de reden waarom er zogezegd niks gevonden werd was dat alles verpulvert zou geweest zijn. Zelf de titanium motoren waren wonderbaarlijk gesmolten en zelfs de zwarte doos??
Grappig is ook dat Bush zei op een vraag over 9/11 ; '' When I saw the first plane crash live on tv I thought , what a terrible pilot ''. Raar , NIEMAND zag het eerste vliegtuig live crashen op tv.
dit klinkt allemaal heel aannemelijk, beetje te simpel zelfs. daarom snap ik niet dat er inmiddels niet veel meer werk van is gemaakt..........ik bedoel waarom stelt niemand vragen over dat "vliegtuig" bij het pentagon?
Het zou me allemaal geen haar verwonderen met zo'n corrupte leidersfiguur als Bush.