Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
En was even vergeten dat ik een 13de maand, een maanloon vakantiegeld en een bonus krijg, die bonus is vaker meer dan minder dan een maandloon geweest daar boven op 2 maanden aan vrije dagen. Dus feitelijk werk ik 10 maanden voor 15 maanden loon.
En terecht natuurlijk als HLO'er. ;)

Als ZZP-er heb je het altijd beter qua inkomen aangezien je gewoon veel belastingvoordeel hebt.

Als ik het werk wat ik nu doe in loondienst moest doen, zou ik gewoon de helft minder verdienen netto en meer moeten werken.

En projecten op vaste prijs aannemen is helemaal cashen, nu kan je toch vragen wat je wilt. 150 uur in de offerte en dan maar 60-70 uur er aan hoeven te besteden omdat je snel werkt is gewoon 150 euro bruto per uur. Heel soms voel ik mij dan wel schuldig, maar dat is gewoon wat de klant ervoor wilt betalen op dit moment :D

Nou, in goede tijden wel.
Maar een keer heb je tegenslag in het leven en dan heeft 80% geen verzekering, geen pensioen. Zie maar eens gezond te blijven tot je 70ste.

Mijn buurman is hovenier en heeft wel een verzekering, maar die dekt dan weer niks aan alles waar hij ooit last van heeft gehad. Hernia bijv.
Als ik van de 50 plussers in mijn omgeving zie hoeveel er om de haverklap ziek thuis zitten. Operatie hier, pijntje daar. Je moet echt geluk hebben wil je er nooit eens een jaar uitliggen.

Nou, in goede tijden wel.
Maar een keer heb je tegenslag in het leven en dan heeft 80% geen verzekering, geen pensioen. Zie maar eens gezond te blijven tot je 70ste.

Mijn buurman is hovenier en heeft wel een verzekering, maar die dekt dan weer niks aan alles waar hij ooit last van heeft gehad. Hernia bijv.
Als ik van de 50 plussers in mijn omgeving zie hoeveel er om de haverklap ziek thuis zitten. Operatie hier, pijntje daar. Je moet echt geluk hebben wil je er nooit eens een jaar uitliggen.
Je moet het inderdaad wel goed doen, dus zorgen dat je genoeg verdiend om op je 50e te stoppen, anders kan je beter tot je 68e in loondienst blijven.
Wel hopen dat je niet na je 60e ontslagen wordt, want er is echt geen bedrijf te vinden die een 60+er aan gaat nemen.

En iedereen zijn ding natuurlijk, ik zou alleen wel willen aanraden om in ieder geval even heel goed te kijken naar ZZP schap.

McDonalds-vestigingen Rusland gaan weer open, maar onder andere naam​

Een aantal McDonalds-vestigingen in Rusland gaat de deuren weer openen, maar dan wel onder een andere naam. Welke naam dat wordt, is nog niet bekendgemaakt.
Na het vertrek van McDonalds uit Rusland vanwege de oorlog in Oekraïne, zijn de restaurants overgenomen door een Russisch bedrijf. Volgens het Russische staatspersbureau Tass gaan vijftien restaurants in de regio Moskou op15 juni weer open, en zullen er daarna nog meer vestigingen volgen.
In totaal had de Amerikaanse fastfoodketen zo'n 850 restaurants in Rusland. In maart, enkele weken na het begin van de invasie, stopte McDonalds met zijn activiteiten in het land. Twee maanden later zei het bedrijf zich volledig terug te trekken uit Rusland.

McDowell's?

https%3A%2F%2Fprod.static9.net.jpg

DonMak :dunno:

Je moet het inderdaad wel goed doen, dus zorgen dat je genoeg verdiend om op je 50e te stoppen, anders kan je beter tot je 68e in loondienst blijven.
Wel hopen dat je niet na je 60e ontslagen wordt, want er is echt geen bedrijf te vinden die een 60+er aan gaat nemen.

En iedereen zijn ding natuurlijk, ik zou alleen wel willen aanraden om in ieder geval even heel goed te kijken naar ZZP schap.

Alle zzp'ers moeten dus voor hun 50ste 1 miljoen aan vermogen hebben gespaard om te kunnen stoppen, anders kan je beter in loondienst gaan. Begrijp ik dat goed? Heb jij het al @apfelstrudel ?

Beetje afhankelijk van de branche waarin je zit natuurlijk, maar er zijn inderdaad genoeg beroepen waarbij je na je 50e beter in loondienst kan zitten.

McDonalds-vestigingen Rusland gaan weer open, maar onder andere naam​

Een aantal McDonalds-vestigingen in Rusland gaat de deuren weer openen, maar dan wel onder een andere naam. Welke naam dat wordt, is nog niet bekendgemaakt.
Na het vertrek van McDonalds uit Rusland vanwege de oorlog in Oekraïne, zijn de restaurants overgenomen door een Russisch bedrijf. Volgens het Russische staatspersbureau Tass gaan vijftien restaurants in de regio Moskou op15 juni weer open, en zullen er daarna nog meer vestigingen volgen.
In totaal had de Amerikaanse fastfoodketen zo'n 850 restaurants in Rusland. In maart, enkele weken na het begin van de invasie, stopte McDonalds met zijn activiteiten in het land. Twee maanden later zei het bedrijf zich volledig terug te trekken uit Rusland.

McDowell's?

https%3A%2F%2Fprod.static9.net.jpg
McPutin

putin-putinplayer-putin.gif

Ben ook benieuwd wat ze nu eigenlijk gaan doen wanneer DNR en LNR compleet zijn veroverd / bevrijd. Dat lijkt nu toch slechts een kwestie van tijd te zijn voordat dat gefixt is.

Gaan ze dan door via de zuidkust naar Odessa om die ook te pakken en vervolgens zo Prednistrovje/Transnistrie met Rusland / Zuid-Oekraine te verbinden? Of claimen ze gewoon de overwinning in DNR en LNR en stoppen ze ermee? Kan me persoonlijk nauwelijks inbeelden dat ze genoegen nemen met wat ze nu hebben. Je bent er nu toch… dan kan je beter voor het maximale gaan imo.

Daarbij schijnt de nieuwe tactiek van focussen op 1 stad at a time en gewoon alles platbombarderen aardig effectief te zijn in het verdrijven van de vijand, lol.

Maar die keuze bepaald wel hoe de verstandhouding met het westen zal zijn in de toekomst.

Denk je dat het in die context nog veel uitmaakt of ze nu stoppen of nog Odessa proberen te veroveren? Ik denk dat het nu weinig meer uitmaakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.739
Nou ik denk dat de woorden van Ursula en Timmermans weldegelijk impact hebben op Putin.

Immers, "als Timmermans praat, luistert Europa."
Mijn held
1655111460771.jpg

10-frans-timmermans.jpg

Terug
Naar boven