- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk NOS narratief, maar niet wat hij zegt. Hij is tegen de EU in de huidige vorm, wat elke weldenkende burger in deze unie zou moeten zijn.Baudet wil de EU en de NAVO ontmantelen zonder dat hij daar een reël alternatief tegenover zet.
Ironisch genoeg is Baudet, als hij ooit voldoende stemmen zou krijgen, een groter gevaar voor onze natiestaat dan de EU.
aldus Mentat Kaag.Ik denk eerder Steks Rutte.
Engnek. Ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is

.Maar als dat nou is wat ik wil?Wacht maar tot ze het internetpaspoort invoeren. Samen met sociaal kredietsysteem (a la westerde style) en binnenkort de CBDC invoeren. Dan piep je wel anders maar dan is het al te laat.
Baudet een groter gevaar voor ons dan de EU in de huidige vorm.
Wacht maar tot ze het internetpaspoort invoeren. Samen met sociaal kredietsysteem (a la westerde style) en binnenkort de CBDC invoeren. Dan piep je wel anders maar dan is het al te laat.

Misschien moet ik maar een bedrijfje opzetten dat boten verhuurt, inclusief touw en blok beton. Zal nog groot gaan worden.En energie, zorg en weet ik het wat niet nog meer genationaliseerd zijn en je moet dansen naar de pijpen van je Social Kredit Score om nog mee te kunnen doen aan de maatschappij zoals zij die voor ogen hebben. Maar als eerste gaat de voedselvoorziening wereldwijd op de schop, dat dan weer wel.
Misschien kan iemand mij of wakker maken, of ophangen![]()
Steks Paternotte
Kaag zou zeggen dat de oplossing ligt in meer EU, dat hoor je mij niet doen, liever anders. Wat is briljante, realistische en reële plan van de geniale Poetin Pygmee om de EU te ontvlechten of aan te passen?Hij is tegen de EU in de huidige vorm, wat elke weldenkende burger in deze unie zou moeten zijn.
Een nieuw dieptepunt is bereikt.

1. Ik stem geen D66.
Klinkt een beetje als appeasement politiek naar de gevestigde orde. Dus laten we maar verder doormodderen richting de afgrond.Kaag zou zeggen dat de oplossing ligt in meer EU, dat hoor je mij niet doen, liever anders. Wat is briljante, realistische en reële plan van de geniale Poetin Pygmee om de EU te ontvlechten of aan te passen?
Ik zit wel in een spagaat dat ik niet de stap naar een officiële transferunie wil maken, maar dat we anderzijds al in een officieuze transferunie zitten. Mijn vertrouwen dat dit netjes en goed geregeld kan worden is niet bijzonder groot, maar uit de Euro lijkt me in het algemeen, en voor een land als Nederland in het bijzonder, een uitdaging die we er niet bij kunnen hebben. Al helemaal niet met de huidige politici. Zwakkere landen uit de Euro knikkeren maakt ook deze landen een prooi voor economische supermachten.
Dus volg ik maar whatever Omtzigt daarover zegt. Dan zeg jij: "controlled Omtposition", dan zeg ik beter dat dan "loose Baudzooka".
Jawel, maar @Mentat zit nog in de ontkenningsfase. Geef het nog een paar maanden en hij staat volgende zomer ook te joelen in het FvD-jugend zomerkamp.En zijn de twee kampen na 200 pagina's al nader tot elkaar gekomen of wordt dit de overtreffende trap van het Covid-19 topic?
Been there done that now doing better.Jawel, maar @Mentat zit nog in de ontkenningsfase. Geef het nog een paar maanden en hij staat volgende zomer ook te joelen in het FvD-jugend zomerkamp.