AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik geef hem straks nog maar weer eens een kans.

Het filmpje even gekeken, complottheorieën waar je hoofdpijn van krijgt.

Nu hoor ik Baudet toch echt zeggen dat hij hoopt dat de "EU, NATO and American Empire will fall apart" en het zit vol met complottheorieën.

Hij kijkt neer op ander(sdenkend)en, is intellectueel verveeld (anderen zijn te dom). Andere mensen zijn misinfomed en hebben geen toegang tot de waarheid.

Hij is zielig, zijn groepje is als de joden, op hen wordt neergekeken: vergelijk dat met de tekst hierboven...

Er waren suggesties van de oh voor veilige sex, nounounou. Straks gaan ze nog suggereren om bij losse contacten condooms te gebruiken.

Het is niet goed als maatregelen genomen worden zonder wettelijke basis, maar nu is er een wettelijke basis en is het niet goed dat deze maatregelen genomen worden met een wettelijke basis.

Hij omschrijft het idee van American Exceptionalism nogal merkwaardig. Ik ben zelf toch erg blij dat de Verenigde Yankees ons zijn komen voorbereiden.

Rusland heeft Duitsland (daar hebben ze een grotere rol gespeelt dan vaak toegegeven) en het Communisme verslagen en nu gaat deze staat sie leunt op corrupte olicharchen het globalisme verslaan.

Alleen de intellectuele tegenstanders en hun volgers van Baudet zijn geïndoctrineerd, al zijn volgelingen hebben zelfstandig deze stappen gemaakt. Alleen degenen die het totale plaatje zien, het complot, die snappen het pas echt.

Alle anderen zijn bezig met hun individuele belangen, alleen Baudet is bezig met de volgende verkiezingen ziet het hele plaatje.

Europa heeft zich bevrijd van de kerk, maar de globalisten proberen de kerken leeg te krijgen.

Deep State, Globalisten, Complotten, Great Reset,...
Jawel, maar @Mentat zit nog in de ontkenningsfase. Geef het nog een paar maanden en hij staat volgende zomer ook te joelen in het FvD-jugend zomerkamp.
Zo'n zomerkamp waar je sportief bezig bent in de natuur en waar ook de geest geslepen wordt spreekt mij wel aan, maar helaas is daar maar ruimte voor één gedachte. Wel leuke boeken over Rudolf Steiner-achtige ideeën over voedsel. En melk, heel veel melk...
En zijn de twee kampen na 200 pagina's al nader tot elkaar gekomen of wordt dit de overtreffende trap van het Covid-19 topic?
We werken eraan.
:trollfacex:
Dit luisteren is echt een vorm van mentale zelfkastijding.
Uitgezeten en inderdaad... :zucht:

Nu hoor ik Baudet toch echt zeggen dat hij hoopt dat de "EU, NATO and American Empire will fall apart" en het zit vol met complottheorieën.

Hij kijkt neer op ander(sdenkend)en, is intellectueel verveeld (anderen zijn te dom). Andere mensen zijn misinfomed en hebben geen toegang tot de waarheid.

Hij is zielig, zijn groepje is als de joden, op hen wordt neergekeken: vergelijk dat met de tekst hierboven...

Er waren suggesties van de oh voor veilige sex, nounounou. Straks gaan ze nog suggereren om bij losse contacten condooms te gebruiken.

Het is niet goed als maatregelen genomen worden zonder wettelijke basis, maar nu is er een wettelijke basis en is het niet goed dat deze maatregelen genomen worden met een wettelijke basis.

Hij omschrijft het idee van American Exceptionalism nogal merkwaardig. Ik ben zelf toch erg blij dat de Verenigde Yankees ons zijn komen voorbereiden.

Rusland heeft Duitsland (daar hebben ze een grotere rol gespeelt dan vaak toegegeven) en het Communisme verslagen en nu gaat deze staat sie leunt op corrupte olicharchen het globalisme verslaan.

Alleen de intellectuele tegenstanders en hun volgers van Baudet zijn geïndoctrineerd, al zijn volgelingen hebben zelfstandig deze stappen gemaakt. Alleen degenen die het totale plaatje zien, het complot, die snappen het pas echt.

Alle anderen zijn bezig met hun individuele belangen, alleen Baudet is bezig met de volgende verkiezingen ziet het hele plaatje.

Europa heeft zich bevrijd van de kerk, maar de globalisten proberen de kerken leeg te krijgen.

Zo'n zomerkamp waar je sportief bezig bent in de natuur en waar ook de geest geslepen wordt spreekt mij wel aan, maar helaas is daar maar ruimte voor één gedachte. Wel leuke boeken over Rudolf Steiner-achtige ideeën over voedsel. En melk, heel veel melk...

We werken eraan.

Hij denk waarschijnlijk ook dat zijn verhaal te ingewikkeld is voor de boeren om er na een paar minuten nog naar te luisteren.

Hij denk waarschijnlijk ook dat zijn verhaal te ingewikkeld is voor de boeren om er na een paar minuten nog naar te luisteren.
These are simple with not such a high IQ, only 105, 110 or so... (dat zei hij strict genomen over z'n "ambtsgenoten").

Leuk NOS narratief, maar niet wat hij zegt.
Dat is letterlijk wat hij zegt, zowel bij de NOS als in zijn eigen filmpje van dst interview met context en van allles en nog wat, behalve één kritische vraag.

Zelfs D66 wordt harder aangepakt bij de NPO.

We werken eraan.

Ik ben gestopt met lezen na een paar regels :trollface:

Ik ben gestopt met lezen na een paar regels :trollface:
Ik wilde dat ik was gestopt met luisteren na een paar zinnen, ik zat steeds maar te wachten op de echte uitspraken met context en briljante ideeën die de NOS niet laat zien en de plannen die @apfelstrudel beloofde.

Misschien is er een deel 2 dat YT heeft gecensureerd om te voorkomen dat @Steks en ik ook melkdrinkers en lid van de Melk-militie worden? :thinking:

Laatst bewerkt:
Wel lekker vlot met wegreparaties in Oekraïne.

In BelgiE dumpen ze koeienstront in gaten in de weg

a85GRjd_460s.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.032
Dat doet hij dus wel, weinig wazig aan.
Baudet wil de EU en de NAVO ontmantelen zonder dat hij daar een reël alternatief tegenover zet.
Wel juist citeren ;).

Hij heeft al vaker gezegd dat de EU goed is, maar niet in de huidige vorm.

Dit filmpje kadert imo wel het een en t ander. Dugin was eerder trouwens een doelwit van Oekraïne (en vast nog andere landen) maar z’n dochter zou uiteindelijk gestorven zijn aan de aanslag.
32DE8562-DC24-4B0E-99A0-142AB0257721.jpeg

Wel juist citeren ;).

Hij heeft al vaker gezegd dat de EU goed is, maar niet in de huidige vorm.
In die post daarboven heb ik hem vrijwel letterlijk geciteerd, eerder parafraseerde ik het nog een beetje uit m'n hoofd.

In het verleden heeft hij het inderdaad weleens gehad over een andere EU, dergelijke voorbehouden hoor ik nu al een tijdje niet meer, de nuance is al tijden weg.

Ook is hij een enorme tegenstander van dat Duits-Russische blok waar jij wen paae dagen geleden zo'n voorstander van was.

Ik heb je interview niet gezien.
Het is Bauders interview op het FvD-kanaal, niet mijn interview of wat fragmenten buiten de context.
Dankjewel, zijn we het daarover iig eens.

Dan ben ik benieuwd hoe hoog Forum Voorman mijn IQ inschat.

Eigenlijk was mijn parafrasering nog milder dan het letterlijke citaat, bedankt dat je me dit onder de aandacht hebt gebracht!

Als hij het mooi vind dat er een front wordt geopend tegen eu/nato/globalisten snap ik wel, maar zegt hij dan tenminste nog ergens dat hij de oorlog sneu vind voor de oekraiensche bevolking? Zoiets redelijks?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven