Ano_17_04_2024
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 880
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pinda pinda#yolokort dan
Ben wel benieuwd, naar het antwoord idd van "het westen". Zag dat Duitsland alweer haantje de voorste was om hun steun te betuigen en samen sterk te willen blijven zijn. Geloof dat ze zelf voor 2 dagen munitie hebben in DuitslandWij in Nederland waarschijnlijk voor een klein half uurtje als we een beetje doorknallen.
Wat ze op papier zouden hebben zegt weinig, dat is des te meer gebleken in deze oorlog. Ze hebben nog steeds kruisraketten, alleen de dagelijkse inzet is gedurende de zomer sterk afgenomen. Dat is ook deel van de reden waarom ze Geran-2/Iraanse drones zijn gaan gebruiken, ook om dit soort doelen te raken (zoals ook vandaag is gedaan).Hoeveel kruisraketten hebben ze eigenlijk dan? Op papier?
Ah ja, blijkbaar zijn er nog steeds mensen die denken dat een oorlog kan uitgevochten worden volgens de Geneefse Conventies.Vind de framing wel weer grappig 'this is what the west is sponsering' Dit soort shit zie je aan elke kant van elke oorlog.
Ron heeft niks te vrezen, die seniele gek staat toch al met 1 been in het grafTe bang waarvoor? Een WOIII? Je bent echt nog een grotere debiel dan ik me voor had kunnen stellen. Je hebt echt geen idee waar je over praat en ik hoor je alleen maar zaken roeptoeteren die breeduit in de reguliere media worden uitgemeten.
Er vallen een paar burgerslachtoffers tijdens wat raketaanvallen. Iedereen met een paar hersencellen beklimt meteen zijn witte paard en begint te roeptoeteren dat die Russen terroristen zijn. Dat dit niet normaal is. Een schande! Wij in het superieure Westen mogen dit niet pikken!Nee.
Jij gedraagt je nogal gay met je diplomatieke oplossing. Heb je de massagraven niet gezien die Rusland achter laat. De bommen op burgers.
Ga toch weg met je woky shit.
Rusland ligt op z'n knieën. En jij bent gewoon bang.
Er valt niets te zeggen, alleen maar te doen.
Klinkt als appeasement politiek om de Britten maar niet tegen het zere been te schoppen.
Mijn punt was dat buiten alle dingen die je wel zou willen zoals handel drijven enzo (want: liefde = globaliseren), dat wat @apfelstrudel voorstelt eigenlijk neerkomt op appeasementpokitiek. Daar kunnen redenen voor zijn, bij voorbeeld om tijd te kopen, maar er lijkt nu geen reden om tijd te kopen voor het Westen.
Wat je zou missen aan die lijst met Middeneuropese landenis dat als het niet één groot Duits-Russisch blok wordt, de Britten die WO2 hebben meegemaakt worden gek, dat je dan al die gebieden als handelspartner kwijt bent. Ook de arbeid uit dergelijke landen, al lang niet meer alleen maar klusjesmannen en rozensnijders is momenteel hoog nodig.
Dit dus, jouw idee geeft Vladimir alles waar hij (nu) om vraagt en dan hoop je maar dat het genoeg is en daarbij blijft.
Wat een onzin. Je komt helemaal nergens met argumenten waarom mijn anti oorlogsretoriek zogenaamd appeasement is. Prima dat het in het voordeel van de Russen is. Het gaat mij erom dat het in het voordeel van ons is. Dat de Russen er ook voordeel uithalen is prima, dat geeft juist meer stabiliteit. Alles waar Putin om vraagt? Kan je dat specificeren?Dit dus, jouw idee geeft Vladimir alles waar hij (nu) om vraagt en dan hoop je maar dat het genoeg is en daarbij blijft.
Dan kan jij wel komen met de Britten en de Amerikanen, maar die hebben niet dergelijke eisen gesteld en zijn geen land binnen gevallen.
Ondertussen roept Baudet dat in de strijd met het globalisme het een geweldig idee is als de NAVO en de EU uiteen vallen. Want het is veel erger dan dat Oekraïne zich bij die organisaties zou aansluiten dan geannexeerd door Rusland. Lang leve de natiestaat!
Misschien mijn Duits maar vast oefenen...
Huh? Iets gemist hoe de verhoudingen tot stand zijn gekomen sinds WWII?Dan kan jij wel komen met de Britten en de Amerikanen, maar die hebben niet dergelijke eisen gesteld en zijn geen land binnen gevallen.
En daar heeft Baudet, alweer, helemaal gelijk in. De EU in de huidige vorm is een moloch dat zo snel mogelijk ontmanteld dient te worden.Ondertussen roept Baudet dat in de strijd met het globalisme het een geweldig idee is als de NAVO en de EU uiteen vallen. Want het is veel erger dan dat Oekraïne zich bij die organisaties zou aansluiten dan geannexeerd door Rusland. Lang leve de natiestaat!
Daar was ik op tegen, ik vroeg me ook af waar de VS het recht vandaan haalde om Bin Landen zomaar te executeren. Mag ik dan wel de actie van de Russen nu afkeuren?Wij hebben echter 20 jaar in Irak gezeten, zijn mede verantwoordelijk voor een miljoen doden. Waar was die ophef toen dan?
Ho ho ho, ik denk dat Nederland nog wel boven de VS staat.Als er wel 2 landen zijn op deze aardkloot die veel landen zijn binnengevallen, dan zijn het wel de Britten en de Yanks. Bizar dat je die zin überhaupt durft te formuleren.

Dat ze andere landen zijn binnengevallen zegt niet zoveel over dit geval en bovendien was daar nooit de ambitie tot annexatie.Huh? Iets gemist hoe de verhoudingen tot stand zijn gekomen sinds WWII?
Als er wel 2 landen zijn op deze aardkloot die veel landen zijn binnengevallen, dan zijn het wel de Britten en de Yanks. Bizar dat je die zin überhaupt durft te formuleren.
Baudet wil de EU en de NAVO ontmantelen zonder dat hij daar een reël alternatief tegenover zet. Dan is Nederland een speelbal van de VS, het VK, Duitsland, Rusland en China. Lijkt me echt een prachtidee: minister-president Baudet als zetbaas van Putin. Hij wil vast net als Loekasjenko een grote snor en een pet met een grote glanzende vette klep. En dan begin ik maar niet over laarzen, want voor je het weet word ik beschuldigd van demonisering of van Godwining.En daar heeft Baudet, alweer, helemaal gelijk in. De EU in de huidige vorm is een moloch dat zo snel mogelijk ontmanteld dient te worden.
Ja, wat een mentaliteit!Ho ho ho, ik denk dat Nederland nog wel boven de VS staat.![]()