En zijn de twee kampen na 200 pagina's al nader tot elkaar gekomen of wordt dit de overtreffende trap van het Covid-19 topic?
We zijn het er inmiddels over eens dat er slachtoffers vallen. Over de rest heerst nog discussie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zijn de twee kampen na 200 pagina's al nader tot elkaar gekomen of wordt dit de overtreffende trap van het Covid-19 topic?
Online is ook te vinden dat Baudet een zakenkabinet voorstelde met Marcel Levi op de post gezondheidszorg, de beste man is nu voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek.Ik heb je interview niet gezien. Hou is op over je interview. Er staat genoeg online. Je bent een slimme jongen, je weet hoe google werkt. Succes
Geen idee, want zelfs als hij dat letterlijk en in context zegt dan mogen we er niet zomaar vanuitgaan dat hij dat ook bedoelt, heb ik vandaag geleerd.Als hij het mooi vind dat er een front wordt geopend tegen eu/nato/globalisten snap ik wel, maar zegt hij dan tenminste nog ergens dat hij de oorlog sneu vind voor de oekrainsche bevolking? Zoiets redelijks?
Volgens mij kreeg Omtzigt daar géén functie elders?Online is ook te vinden dat Baudet een zakenkabinet voorstelde met Marcel Levi op de post gezondheidszorg, de beste man is nu voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek.
Briljante ideeen heeft ie wel maar er mogen geen oplossoingen komen, bv een aantal landingsbanen voor Schiphol in zee zodat ze kunnen uitbreiden. Afbraak is het doel wanneer besef je dat?Ik wilde dat ik was gestopt met luisteren na een paar zinnen, ik zat steeds maar te wachten op de echte uitspraken met context en briljante ideeën die de NOS niet laat zien en de plannen die @apfelstrudel beloofde.
Misschien is er een deel 2 dat YT heeft gecensureerd om te voorkomen dat @Steks en ik ook melkdrinkers en lid van de Melk-militie worden?![]()
Ik dacht dat hij van Schiphol een bos wilde maken en een nieuwe luchthaven in zee wilde.Briljante ideeen heeft ie wel maar er mogen geen oplossoingen komen, bv een aantal landingsbanen voor Schiphol in zee zodat ze kunnen uitbreiden. Afbraak is het doel wanneer besef je dat?
Ja jij zal het weten ouwe Baudet fanboyIk dacht dat hij van Schiphol een bos wilde maken en een nieuwe luchthaven in zee wilde.
Ik zeg toch ik dacht?
Laten we niet overdrijven, maar hij heeft met name in het verleden wel eens zinnige dingen gezegd: Schiphol in Zee lijkt me fantastisch!Briljante ideeen heeft ie wel maar er mogen geen oplossoingen komen, bv een aantal landingsbanen voor Schiphol in zee zodat ze kunnen uitbreiden. Afbraak is het doel wanneer besef je dat?
Volgens mij is juist de hub-functie van Schiphol "belangrijk voor de economie" en moeten al die vakantiereizen naar elders. Als we nou ergens een nieuw, kant en klaar, vliegveld hadden liggen...Ik zeg toch ik dacht?
Verder ben ik breed geïnteresseerd wat dit soort problematiek betreft en lees of luister ik weleens wat.
Mijn mening is dat Schiphol gewoon niet meer tot aan zijn uiterste maximum gebruikt moet worden voor doorreizigers. Het overgrote deel van de reizigers hebben namelijk niet als vertrek of eindbestemming Nederland. Wat is hedendaags nog de meerwaarde van al die (voor Nederland) niet noodzakelijke reisbewegingen als je er maar met moeite kunt vertrekken.
In zeg ook niet dat we die functie moeten beëindigen, maar wel dat het een lagere prioriteit zou mogen hebben.Volgens mij is juist de hub-functie van Schiphol "belangrijk voor de economie" en moeten al die vakantiereizen naar elders. Als we nou ergens een nieuw, kant en klaar, vliegveld hadden liggen...
In zeg ook niet dat we die functie moeten beëindigen, maar wel dat het een lagere prioriteit zou mogen hebben.
Ik ga toch ook niet mijn huis verhuren en zelf in mijn auto wonen omdat me dat financieel meer op zal leveren.
En ik ben van mening dat de mensen die dat zeggen niet inzien dat ze schromelijk overdrijven.In de EU zoals het er nu voorstaat en waar het naartoe gaat met de "Legislative Trains" - https://www.europarl.europa.eu/legislative-train/ is er straks helemaal niks meer mogelijk qua innovatie, uitbreiding en vrije marktwerking. Dat dringt maar niet door tot velen helaas.
En ik ben van mening dat de mensen die dat zeggen niet inzien dat ze schromelijk overdrijven.
Dan moeten ze dat niet doen.En dat is nu precies wat er straks gaat gebeuren. Mensen die hun social credit score (welke daarvan dan ook) gaan verkopen aan de rijkeren op aarde, zodat die meer kunnen bewegen, consumeren etc. etc., en de verkopende partij kan overleven.
Er zijn er zat die een leuk pandje hebben gekregen van hun vadûr en die via AirBnB verhuren en zelf ergens gaan logeren of kamperen.In zeg ook niet dat we die functie moeten beëindigen, maar wel dat het een lagere prioriteit zou mogen hebben.
Ik ga toch ook niet mijn huis verhuren en zelf in mijn auto wonen omdat me dat financieel meer op zal leveren.
Totdat al die uitstoot ineens op de rekening van Nederland komt te staan en we helemaal niets meer kunnen.Er zijn er zat die een leuk pandje hebben gekregen van hun vadûr en die via AirBnB verhuren en zelf ergens gaan logeren of kamperen.
Misschien moeten we af van het idee dat Schiphol onze luchthaven is en ons realiseren dat het vooral de luchthaven van onze economie is. Schiphol is de tweede woning die je verhuurt, je gaat maar lekker in Lelystad wonen...
Dit wordt al geschreeuwd vanaf het begin. Zelfde met tanks etc. Genoeg landen die raketten/munitie gaan leveren als ze daadwerkelijk op zijn.De MSM schrijft inmiddels boekdelen over het feit dat Mother Russia door de munitie heen raakt. In hoeverre is dit werkelijk zo, weet iemand daar meer over? Ook zouden er hernieuwde gesprekken plaats gaan vinden volgens de MSM met Opa Erdogan als bemiddelaar. Hoe staat Oom Zelenski daarin, volgens mij wil die helemaal niet onderhandelen en enkel meer waffens om zijn oosterburen te annihileren. Wie biedt wat meer achtergrond info in deze kwaaie informatieoorlog, naast die op de grond, is het zo lastig om berichten te kunnen beoordelen op waarde...