Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Dit wordt al geschreeuwd vanaf het begin. Zelfde met tanks etc. Genoeg landen die raketten/munitie gaan leveren als ze daadwerkelijk op zijn.

Zoals Noord Korea en Iran, of zijn er meer leveranciers? Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Hoeveel is er waar van al die claims dat het oude troep/meuk is waarmee ze naar de frontlinie worden gestuurd?

Totdat al die uitstoot ineens op de rekening van Nederland komt te staan en we helemaal niets meer kunnen.
Luchtvaart telt nooit (helemaal) mee, zo rollen ze in Den Haag.
Is dat niet vergelijkbaar met het gas dat nu nog uIt Groningen wordt gepompt en grotendeels voor weinig geld richting het buitenland gaat?
Nee, die hub-functie zou ons iets moeten opleveren, daar heb ik geen data van.

Totdat al die uitstoot ineens op de rekening van Nederland komt te staan en we helemaal niets meer kunnen.

Is dat niet vergelijkbaar met het gas dat nu nog uIt Groningen wordt gepompt en grotendeels voor weinig geld richting het buitenland gaat?

Je weet dat dit ook een zelf gemaakt probleem is toch? Alles wat wij minder produceren, verbouwen, of verbruiken, gaat dan x2 naar een lage lonen land zoals China. Voor elke hypermoderne energiecentrale die we sluiten, of dat nu Kern of Kolen is, weet je dat ze er daar aan de andere kant van de wereld weer 5 inschakelen? Onder het mom van tijdelijk en nodig voor de zogenaamde transitie, waar die landen natuurlijk eigenlijk gewoon schijt aan hebben (en terecht).

Grappig filmpje, zou ze Apfel om inzicht gevraagd hebben ;)

Gehele podcast op spotify is de moeite waard wat mij betreft. Tulsi heeft de eer aan zichzelf gehouden.
Ik mis bij Apfel het realistische standpunt dat zij op een aantal punten wel heeft.

Ik mis bij Apfel het realistische standpunt dat zij op een aantal punten wel heeft.

Ik denk dat het heel lastig is om alles dusdanig te verwoorden zodat er altijd nuance is die iedereen kan begrijpen. Dus daar zijn alle partijen in een discussie debet aan, of vallen ze juist credits toe te kennen.
1. Hoe goed is de opponent in het lezen tussen de regels en begrijpend horen?
2. Hoe goed is de opponent in het verwoorden van zijn standpunten op een zo breed mogelijke manier zodat er niets aan de verbeelding overblijft?

Het is heel makkelijk om in een discussie emotie soms in de weg te laten zitten en bepaalde zaken toch net even iets minder goed te verwoorden dan je eigenlijk had willen doen. En het is natuurlijk een wereld van verschil of we het hier hebben over deze mevrouw Tulsi of over iemand genaamd naar een Oostenrijks gebakje, op een bodybuild forum, waar niemand eigenlijk echt over bodybuilding praat.

Grappig filmpje, zou ze Apfel om inzicht gevraagd hebben ;)

Gehele podcast op spotify is de moeite waard wat mij betreft. Tulsi heeft de eer aan zichzelf gehouden.
Tulsi Gabbard :heart:

De "woman of colour" die er persoonlijk voor heeft gezorgd dat Kamela Harris iig dit keer niet officieel POTUS is.

Laatst bewerkt:
Maar je traint dus ook niet. Dan liever gefrustreerd tot na de training.
Ik moest even nadenken, want ik miste bijna je punt.

Ik train wel, maar minder frequent, minder intensief en met minder resultaat dan ik zou willen. Daar gefrustreerd door raken veranderd niets aan de situatie dus kan ik het maar beter gewoon accepteren.

Gisteren trouwens wel getraind.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.074
Nah, kheb het niet zo op kunstschilderen.

En het is natuurlijk een wereld van verschil of we het hier hebben over deze mevrouw Tulsi of over iemand genaamd naar een Oostenrijks gebakje
baby-girl-middle-finger.gif

• Heart
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.075

:roflol: wie gelooft deze leugens nog.

Dezelfde mensen die claimen dat het Russisch leger helemaal niks kan zijn dezelfde mensen die waarschuwen dat het Russische leger ons gaat binnenvallen indien Putin deze oorlog wint.

:roflol: wie gelooft deze leugens nog.

Dezelfde mensen die claimen dat het Russisch leger helemaal niks kan zijn dezelfde mensen die waarschuwen dat het Russische leger ons gaat binnenvallen indien Putin deze oorlog wint.

Hoe de meest waanzinnige narratieven samenkomen in de wereld van de realiteit :roflol: Mooi schoolvoorbeeld wel dit. Lees je overigens nooit wat over in de schoolboeken natuurlijk :emo:

Baudet, want het is niet een oorlog tegen Oekraïne, maar tegen de EU, de NAVO, of eigenlijk tegen de gehele Westere samenleving met hun verdorven moraal.

Het jaar 2008 toen je nog proxy's gebruikte in je browser omdat er nog niet echt goede VPN software was..

Zoals Noord Korea en Iran, of zijn er meer leveranciers? Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Hoeveel is er waar van al die claims dat het oude troep/meuk is waarmee ze naar de frontlinie worden gestuurd?
Denk vooral die twee ja, China wellicht nog?

Het zal geheid gebeuren maar zoveel als dat de media doet geloven no way.

Terug
Naar boven