XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

:roflol: wie gelooft deze leugens nog.

Dezelfde mensen die claimen dat het Russisch leger helemaal niks kan zijn dezelfde mensen die waarschuwen dat het Russische leger ons gaat binnenvallen indien Putin deze oorlog wint.

Waarschijnlijk omdat Rusland zelf denkt dat het heel wat kan. En in vredes tijd is het lastig inschatten wat een ander kan. Poetin heeft goed gebluft, maar zit nu met de gebakken peren.
De bevolking wil niet vechten. Ze zien het nut niet, welke beloning is er voor de Russen? De ellende van de sancties gaan ze echt nog wel meer voelen.
Ze hadden ook beter uit Oekraïne kunnen blijven. Nu weet iedereen dat ze ongemotiveerd en zwak zijn.
En nu weten ze niet wat de volgende stap moet gaan worden.
De atoomwapens die hij heeft kan hij beter niet gebruiken, eigenlijk kun je er alleen maar mee dreigen. Gooien gaat niet zomaar.

Fat man en little boy vergeten of dat was 'anders' zeker.
Zeker anders. Je kunt ook maar één keer ontmaagd worden.

En blijkbaar heeft de mensheid geleerd van fat man en little boy.

Jij bent een van de weinigen die dat niet door heeft.
Je kunt dreigen met kernwapens, je kunt je verdediging er mee opleuken, maar gooien gaat niet. De gevolgen zijn niet te overzien.

Niet zo bang jongens, Poetin heeft ook kinderen.

Zeker anders. Je kunt ook maar één keer ontmaagd worden.

En blijkbaar heeft de mensheid geleerd van fat man en little boy.

Jij bent een van de weinigen die dat niet door heeft.
Je kunt dreigen met kernwapens, je kunt je verdediging er mee opleuken, maar gooien gaat niet. De gevolgen zijn niet te overzien.

Niet zo bang jongens, Poetin heeft ook kinderen.

Waarom denk je steeds dat iedereen bang is? Is dat een soort manifestatie van je eigen gevoelens? Die je wegwuift door het te gooien op, dreigen kan maar ermee gooien niet. Hoe kom je daar in godsnaam bij man, ik snap dat het een veilige gedachte creëert voor jezelf, maar hoe naïef ben je eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.086
Waarschijnlijk omdat Rusland zelf denkt dat het heel wat kan. En in vredes tijd is het lastig inschatten wat een ander kan. Poetin heeft goed gebluft, maar zit nu met de gebakken peren.
De bevolking wil niet vechten. Ze zien het nut niet, welke beloning is er voor de Russen? De ellende van de sancties gaan ze echt nog wel meer voelen.
Ze hadden ook beter uit Oekraïne kunnen blijven. Nu weet iedereen dat ze ongemotiveerd en zwak zijn.
En nu weten ze niet wat de volgende stap moet gaan worden.
De atoomwapens die hij heeft kan hij beter niet gebruiken, eigenlijk kun je er alleen maar mee dreigen. Gooien gaat niet zomaar.
Ja man, ja man, helemaal waar.

Die Russen kunnen helemaal niks me....
Shablam chessmove.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ja man, ja man, helemaal waar.

Die Russen kunnen helemaal niks me....
Shablam chessmove.
Alsof ze niet andere manieren aan hun olie kunnen komen.

Venezuela staat al te trappelen om weer te mogen leveren bij wijze van spreken.

En als de prijs te hoog wordt gaat China zich er ook wel even mee bemoeien.

• #4.088
Alsof ze niet andere manieren aan hun olie kunnen komen.

Venezuela staat al te trappelen om weer te mogen leveren bij wijze van spreken.
Ja Venezuela, Rusland grootste bondgenoot in Zuid-Amerika, staat te trappelen om te mogen leveren aan de Yanks :roflol:.

De Amerikaanse midterms zijn volgende maand en die bevolking wordt nu al meer pissed vanwege de hoge brandstof prijzen. Kijk, zo beïnvloed je dus verkiezingen. Als de dems dik verliezen dan verliezen ze het huis (of congress) en mogelijk het senaat (1/3 van de zetels wordt verkozen).
Als de dems die beiden verliezen dan kunnen ze geen wetgeving erdoor pushen. Alleen nog executive orders van Biden zelf.

Het is gewoon een hele slim tactische zet op het juiste moment. En dan na de midterms, als de dems hebben verloren, gewoon weer normaal olie leveren...

Of niet.

• #4.092
Kheb m'n bovenstaande post ge-edit. Lees em nog eens.

Of hier

Of hier

Of google.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #4.093
Kdacht dat dit toch wel beetje algemene kennis was. Als je dit soort dingen al niet ziet dan snap ik dat je denkt dat Putin retarded is.

Maar dat zegt meer over je eigen gebrek aan kennis over de situatie dan over Putin.

Kdacht dat dit toch wel beetje algemene kennis was. Als je dit soort dingen al niet ziet dan snap ik dat je denkt dat Putin retarded is.

Maar dat zegt meer over je eigen gebrek aan kennis over de situatie dan over Putin.
Zoals gisteren al gebleken houd ik me meer bezig met politiek in mijn eigen land. ;)

Hoe bedoel je dit trouwens in het licht van je opmerking over "gebrek aan kennis over de situatie"
gewoon weer normaal olie leveren...

Gisteren een zakendiner gehad met de VP van vriendinlief en haar man. Een stel uit OHIO en pure republicans. Nou die had je moeten horen :D
Geweldige avond gehad, die kerel verorberde trouwens een 1,3KG Tomahawk alsof het een voorgerechtje was. En ja ze zijn zo rond even groot als hun mond.

Ik dacht dat jullie zo argwanend waren tov de MSM maar wat in dat AD artikel staat"
Die prijs is gestegen doordat de Saoedi’s nu de kraan dichtdraaien op een moment dat de vraag in het Westen alleen maar stijgt.
Zie ik nog niet terug in de charts.

Gisteren een zakendiner gehad met de VP van vriendinlief en haar man. Een stel uit OHIO en pure republicans. Nou die had je moeten horen :D
Geweldige avond gehad, die kerel verorberde trouwens een 1,3KG Tomahawk alsof het een voorgerechtje was. En ja ze zijn zo rond even groot als hun mond.
De meeste amerikanen veranderen toch niet van politiek kleur.

Terug
Naar boven