Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Maar kan ditzelfde dan ook niet voor Oekraïne worden gezegd?
Ja, maar dit hadden ze dan al eerder gedaan. Immers had de Krim dan al maanden last gehad van waterproblemen. En bovendien hadden ze dan al maanden baat gehad bij de verdediging, die het water bood. Nu zit het vooral in de weg voor het eigen tegenoffensief.

Als ik zo beelden zie verloopt het tegenoffensief nu niet echt soepel tot op heden. Ze komen steeds met een heel zooitje tanks enzo aanrijden, worden vervolgens van alle kanten beschoten en dan keren de nog heel gebleven tanks om en maken dat ze wegkomen.

Er schijnen nu ook veel soldaten orders te weigeren omdat ze gewoon letterlijk de dood worden ingestuurd bij zulke missies.

Vraag me af hoe je wanneer je op weg bent naar zo’n missie nu in zo’n tank of pantservoertuig zit. Je weet dat de kans dat je zometeen dood gaat enorm groot is… verschrikkelijk.

Laatst bewerkt:
Als ik zo beelden zie verloopt het tegenoffensief nu niet echt soepel tot op heden. Ze komen steeds met een heel zooitje tanks enzo aanrijden, worden vervolgens van alle kanten beschoten en dan keren de nog heel gebleven tanks om en maken dat ze wegkomen.

Er schijnen nu ook veel soldaten orders te weigeren omdat ze gewoon letterlijk de dood worden ingestuurd bij zulke missies.

Waar zijn dit soort beelden eigenlijk te zien? Telegram oid?

Waar zijn dit soort beelden eigenlijk te zien? Telegram oid?

Ja, je hebt een boel Telegram kanalen die allemaal footage en nieuws droppen vanaf het front. Sommige dingen kan je beter niet zien maar het is wel zeer interessant allemaal.

Vraag me af hoe je wanneer je op weg bent naar zo’n missie nu in zo’n tank of pantservoertuig zit. Je weet dat de kans dat je zometeen dood gaat enorm groot is… verschrikkelijk.
Zag gisteren en vandaag wat teasers passeren van Leopard (of Bradley) tanks die op mijnen reden en een patriot of IRIS-T die door een kamikaze Lancet drone vernield werd. Benieuwd of deze ook bevestigd zullen worden.

Op de meeste plaatsen moet UA langs open velden aanvallen dus verwacht wel meer beelden de komende weken.

Zou idd niet graag in zo’n tank zitten :o

Zag gisteren en vandaag wat teasers passeren van Leopard (of Bradley) tanks die op mijnen reden en een patriot of IRIS-T die door een kamikaze Lancet drone vernield werd. Benieuwd of deze ook bevestigd zullen worden.

Op de meeste plaatsen moet UA langs open velden aanvallen dus verwacht wel meer beelden de komende weken.

Zou idd niet graag in zo’n tank zitten :o

Ja, het schijnt dus zo te zijn dat ze nu voornamelijk slecht getrainde, onlangs gemobiliseerde soldaten die mijnenvelden insturen om de weg vrij te maken voor de beter getrainde pro’s.

• Wow
Waarderingen: Vonk
Als ik zo beelden zie verloopt het offencief nu niet echt soepel tot op heden. Ze komen steeds met een heel zooitje tanks enzo aanrijden, worden vervolgens van alle kanten beschoten en dan keren de nog heel gebleven tanks om en maken dat ze wegkomen.

Misschien kun je wat beelden plaatsen, want wij krijgen het idee dat er alleen maar landbouwvoertuigen van de Oekraïners geraakt worden.
Of dit soort beelden.

Ja, het schijnt dus zo te zijn dat ze nu voornamelijk slecht getrainde, onlangs gemobiliseerde soldaten die mijnenvelden insturen om de weg vrij te maken voor de beter getrainde pro’s.

Hebben ze dan ook die slecht getrainde en onlangs gemobiliseerde mensen getraind de afgelopen tijd om in die tanks te kunnen rijden eigenlijk? Anders moet je per tank toch ook nog 1 pro opofferen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.469
Ja, maar dit hadden ze dan al eerder gedaan. Immers had de Krim dan al maanden last gehad van waterproblemen. En bovendien hadden ze dan al maanden baat gehad bij de verdediging, die het water bood. Nu zit het vooral in de weg voor het eigen tegenoffensief.
Hoezo zouden ze het eerder hebben gedaan? Nu lijkt mij juist ideaal omdat je dan perfect de schuld bij Rusland kan leggen.

Of denk je echt dat ze met het tegenoffensief de Krim gingen proberen in te nemen?

• #6.470
Misschien kun je wat beelden plaatsen, want wij krijgen het idee dat er alleen maar landbouwvoertuigen van de Oekraïners geraakt worden.
Of dit soort beelden.

Filmpjes waarin de aandachtsgeile uploader zichzelf met een domme blik in de thumbnail zet neem ik niet serieus.

• #6.471
Zou idd niet graag in zo’n tank zitten
1686225094837.jpg

Props voor wie em kent.

Misschien kun je wat beelden plaatsen

Beetje kutbeelden. Toen ze een Gepard hebben geraakt plaatsen ze eerst ook kut beelden waarop het uiteraard in twijfel werd getrokken om vervolgens betere/duidelijkere beelden te plaatsen. Waarschijnlijk een manier om bepaalde bloggers te diskredieteren.

Een bataljon van Kadyrov heeft een zooitje Chinese armored vehicles gekregen… Is misschien geen officiele deal gesloten tussen Rusland en China, maar die dingen zijn natuurlijk nooit zonder toestemming van de Chinese overheid geleverd aan Rusland. Is wel nieuws imo.

Een bataljon van Kadyrov heeft een zooitje Chinese armored vehicles gekregen… Is misschien geen officiele deal gesloten tussen Rusland en China, maar die dingen zijn natuurlijk nooit zonder toestemming van de Chinese overheid geleverd aan Rusland. Is wel nieuws imo.

Is vooral een reden voor Murica om wat extra olie op het vuur richting China te gaan gooien. Hier overigens een mooi stuk daarover toevallig, van vrij recent;

Terug
Naar boven