XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Wat is hier zo lachwekkend aan?

Jullie moeten al jullie centjes aan ons geven en vooral niet te veel vragen stellen en in ruil daarvoor verdedigen we jullie tegen de grote boze vijand.

Even serieus de vraag op zich is al belachelijk maar waarom zou Rusland ooit Zweden aanvallen?

Gelijk hebben ze. Zo lang Turkije en Hongarije nog een stokje steken voor het NAVO lidmaatschap van Zweden en Putin nog aan de macht is, zou ik ook kiezen voor het 'better save than sorry' principe. Dat Rusland Oekraïne binnenviel hadden velen ook niet zien aankomen.

lol

Dat kwam inderdaad als een donderslag bij heldere hemel. Putin werd ‘s ochtends wakker en dacht: potverdomme, laat ik eens Oekraine binnenvallen vandaag!

Wie denkt te weten wat er zich allemaal afspeelt in deze oorlog is heel naïef. We worden door alle partijen al meer dan 40 jaar belogen. We kunnen enkel afgaan op acties uit het verleden. De NATO is een oorlogszuchtig beest.... al de rest is mist.
Wat een onzin. Sinds de oprichting van de NAVO in 1949 is de NAVO bij 13 conflicten betrokken geweest, 14 als je Irak meerekent. De Sovjetunie sinds 1949 bij 12 en de Russische federatie bij 15.

Jullie moeten al jullie centjes aan ons geven en vooral niet te veel vragen stellen en in ruil daarvoor verdedigen we jullie tegen de grote boze vijand.

Even serieus de vraag op zich is al belachelijk maar waarom zou Rusland ooit Zweden aanvallen?
Waarom voelt Rusland zich dan al langere tijd bedreigd door het Westen/de EU/de NAVO?

Je trekt mijn woorden in het belachelijke. Ik ga hier niet verder op in.

Wellicht de volgende keer iets meer nuance aanbrengen, bijvoorbeeld; hadden veel mensen (vooral minder goed geïnformeerd inzake geopolitieke verhoudingen) niet zien aankomen.

Wellicht de volgende keer iets meer nuance aanbrengen, bijvoorbeeld; hadden veel mensen (vooral minder goed geïnformeerd inzake geopolitieke verhoudingen) niet zien aankomen.
Ik bied bij deze mijn excuses aan voor mijn ongenuanceerde reactie richting Spambod. Ik deed, wellicht onterecht, de aanname dat wel duidelijk was wie ik met 'velen' bedoelde.

Laatst bewerkt:
You're a man. Be a man! @Spambod

p.s. Ik dacht dat dit een nieuwe campagne was, maar blijkt dus al twee maanden geleden te zijn uitgebracht, maar nooit aandacht aan besteed in de media.

Laatst bewerkt:

Benieuwd of er hier manoeuvres zullen uitgevoerd worden. Ben je wel meteen verdachte nr 1 maar laten we eerlijk zijn, UA zou (mochten zij het gedaan hebben), hier mee weg komen.

Benieuwd of er hier manoeuvres zullen uitgevoerd worden. Ben je wel meteen verdachte nr 1 maar laten we eerlijk zijn, UA zou (mochten zij het gedaan hebben), hier mee weg komen.

Is het niet zo dat die grond maanden nodig heeft om helemaal op te drogen om er met tanks over te rijden? En daarnaast lijk je me vrij kwetsbaar in dit soort open vlaktes.

Is het niet zo dat die grond maanden nodig heeft om helemaal op te drogen om er met tanks over te rijden? En daarnaast lijk je me vrij kwetsbaar in dit soort open vlaktes.
De grond zal idd nog wel even nodig hebben om te drogen. Het blijft natuurlijk wel een (mogelijk) contact punt die momenteel relatief onderbemand is aan RU zijde, geen idee mbt UA.

Die open vlaktes zijn idd erg kut voor de aanvallende kant, zeker van wat we de laatste weken gezien hebben. Meende dat ze een weekje de tijd gingen nemen om een offensief te evalueren. Althans dan werd geclaimd.

De grond zal idd nog wel even nodig hebben om te drogen. Het blijft natuurlijk wel een (mogelijk) contact punt die momenteel relatief onderbemand is aan RU zijde, geen idee mbt UA.

Die open vlaktes zijn idd erg kut voor de aanvallende kant, zeker van wat we de laatste weken gezien hebben. Meende dat ze een weekje de tijd gingen nemen om een offensief te evalueren. Althans dan werd geclaimd.

Ik hoop dat ze goed evalueren en tot de conclusie komen dat het beter is om te stoppen en niet nog eens tienduizenden fucking levens op te offeren in een paar dagen tijd voor 5 meter tereinwinst. Of op sommige plekken dat niet eens.

Maar het is tegen beter weten in. Ik denk dat de VS ze zal dwingen door te gaan tot er letterlijk niemand meer over is.

Had op een Telegramkanaal trouwens beelden gezien van lichamen van Oekrainers die al 2 weken lagen te rotten in de zon na een mislukt offensief ergens in een weiland. Fucking nasty

Ik hoop dat ze goed evalueren en tot de conclusie komen dat het beter is om te stoppen en niet nog eens tienduizenden fucking levens op te offeren in een paar dagen tijd voor 5 meter tereinwinst. Of op sommige plekken dat niet eens.

Maar het is tegen beter weten in. Ik denk dat de VS ze zal dwingen door te gaan tot er letterlijk niemand meer over is.
Zover hoeft het denk ik niet eens te komen aangezien ik niet verwacht dat Zelensky nu zal zeggen tegen het volk dat al hun zonen voor niets zijn gestorven.

Eigenlijk is het beëindigen heel gemakkelijk. Diegene die begon moet terug naar huis gaan, schadevergoeding betalen en klaar.

Zover hoeft het denk ik niet eens te komen aangezien ik niet verwacht dat Zelensky nu zal zeggen tegen het volk dat al hun zonen voor niets zijn gestorven.

Nou, ik denk dat elke oekrainse moeder liever 1 dode zoon heeft dan 2.

• Like
Waarderingen: Vonk
🤣

Inkoppertje

Terug
Naar boven