- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt wel allemaal goed gefilmd, wat me doet geloven dat het een of andere Stunt is waarbij ik het einddoel niet kan identificeren.
Als het allemaal echt zou zijn dan hebben ze daar best een probleem![]()
Maar als de claim wel daadwerkelijk nu van Wagner komt heeft het toch wel enige waarde.
De jongens zijn gewoon aan t stoeien, niets aan de hand.Dan zijn er nu toch echt meldingen van gewapende acties.
Prigozjin zal vast als held worden geprezen in geschiedenisboeken binnen de Westerse indoctrinatie!
Russische Goede Tijden Slechte Tijden stelt nooit teleur.Tijd zal het weer leren, wel mega interessant of het nu echt of psyop blijkt te zijn. Alles behalve saai.
Russische Goede Tijden Slechte Tijden stelt nooit teleur.
Boven de 55 graden wordt het interessant doordat de non-lineariteit van wortel(tangens) dan opkomt!Ik heb @Schwarzeneggertje's bocht-snelheid-formules uit het motortopic geïmplementeerd in ChatGPT waardoor elke post nu elbowdown door de discussiebochten sjeest.
Dan zal hij vast de best betaalde acteur ter wereld zijn op het moment!Prigozhin zou best eens omgekocht kunnen zijn door NATO nu na 3 weken proberen blijkt dat UA niet kan winnen aan het front.
Ergens in een binnenhof in een van de hotels van Prigozhin in Sint P schijnt een vrachtwagen vol met cash gevonden te zijn.
Prigozhin zou best eens omgekocht kunnen zijn door NATO nu na 3 weken proberen blijkt dat UA niet kan winnen aan het front.
Ergens in een binnenhof in een van de hotels van Prigozhin in Sint P schijnt een vrachtwagen vol met cash gevonden te zijn.
Dit was eigenlijk het eerste wat ik dacht bij deze ontwikkelingen. Zou ook een epic plottwist zijn.
Dat zou zeker kunnen. Het hoeft echter geen Oekraïens geld te zijn. Het zou zomaar kunnen dat een paar Russische oligarchen nerveus zijn geworden en wat wilden proberen.Prigozhin zou best eens omgekocht kunnen zijn door NATO nu na 3 weken proberen blijkt dat UA niet kan winnen aan het front.
Ik gok dat hij ergens binnen het leger bondgenoten heeft gemaakt, als hij echt naar Moskou oprukt. Anders zou het kansloos zijn. Maar voorlopig is er echt nog teveel onduidelijk om te kunnen inschatten wat er gebeurt.Ja, maar wtf haalt die Prigozhin dan in zijn hoofd, mocht het echt zo zijn? Met (naar eigen zeggen) 25k man tegen een full force army? Dat is dan toch gewoon een zelfmoordactie pur sang? En dan heb je ook niks aan dat geld of whatever it is dat hem was beloofd.
Of ze hebben gekokt op het feit dat (een deel van) het leger mee zou gaan in deze actie tegen de overheid? Maar dat is naar mijn idee ook niet echt realistisch scenario en een insider als Prigozhin had dat toch beter in moeten schatten denk ik dan. Je zet nogal wat op het spel zo…
Veel vragen, weinig tot geen antwoorden.