- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Saruman of Sauron?Het blijft een keuze voor het mindere van twee kwaden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saruman of Sauron?Het blijft een keuze voor het mindere van twee kwaden.
Nou...

Ik kijk geen films, dus ook geen slechte. Maar hoe werkt de psychologie van een soldaat dan wel volgens jou?
Waarom wel bij Wagner en niet bij dat vreemdelingenlegioen dat in Oekraïne vecht?Denken jullie dat Wagner voor Oekraïne wil vechten als ze er genoeg voor betalen? Ik zie dit wel gebeuren. In Rusland zijn ze nu persona non grata. Bij een groepering als Wagner wil ik wel nadenken om bij aan te sluiten als ze zich tegen Rusland moesten keren.
Bij Wagner ook veel personen die in de gevangenis hebben gezeten.Dat schept een band.Waarom wel bij Wagner en niet bij dat vreemdelingenlegioen dat in Oekraïne vecht?
Zoals @Spambod hierboven beschreef. Een beroepssoldaat doet het voor het geld en misschien de spanning, slechts mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis kunnen zomaar een ander doden. Mijn vader was beroepssoldaat in het Indische leger (KNIL) en die raakte een keer een Japanner in zijn been. Hij had later nog steeds nachtmerries van diens pijnkreten.Ik kijk geen films, dus ook geen slechte. Maar hoe werkt de psychologie van een soldaat dan wel volgens jou?
Zal ie leren wat ze gedaan hebben in pearl harborZoals @Spambod hierboven beschreef. Een beroepssoldaat doet het voor het geld en misschien de spanning, slechts mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis kunnen zomaar een ander doden. Mijn vader was beroepssoldaat in het Indische leger (KNIL) en die raakte een keer een Japanner in zijn been. Hij had later nog steeds nachtmerries van diens pijnkreten.
Het is nog extremer, toen mijn vader gevangen werd gezet in een POW kamp waar ze dwangarbeid moesten doen, zweerden ze dat ze hun cipiers zouden afmaken als ze zouden worden bevrijd. Hebben ze dus niet gedaan.
Altijd bijzonder hoe mensen, al dan niet getraind, totaal verschillend op zoiets kunnen reageren, ook bij wie dat soms pas later komt.Zoals @Spambod hierboven beschreef. Een beroepssoldaat doet het voor het geld en misschien de spanning, slechts mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis kunnen zomaar een ander doden. Mijn vader was beroepssoldaat in het Indische leger (KNIL) en die raakte een keer een Japanner in zijn been. Hij had later nog steeds nachtmerries van diens pijnkreten.
Psychopaten zullen oververtegenwoordigd zijn bij de beroepssoldaten.Altijd bijzonder hoe mensen, al dan niet getraind, totaal verschillend op zoiets kunnen reageren, ook bij wie dat soms pas later komt.
De meeste soldaten doen het op het moment dat het echt telt volgens mij vooral voor degenen die naast ze staan: hun maten.
Zou alvast die kant opgaan, kom je er daar vanzelf achterMaar denken jullie dat Wagner voor Oekraîne wil vechten ?
Ja, soldaten zijn ook mensen met gevoelens en geen robots. Maar dan zou de motivatie waarvoor gestreden wordt toch juist wèl verschil kunnen maken? Daarnaast snap ik niet helemaal waarom je onderscheid maakt tussen beroeps en niet-beroeps.Zoals @Spambod hierboven beschreef. Een beroepssoldaat doet het voor het geld en misschien de spanning, slechts mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis kunnen zomaar een ander doden. Mijn vader was beroepssoldaat in het Indische leger (KNIL) en die raakte een keer een Japanner in zijn been. Hij had later nog steeds nachtmerries van diens pijnkreten.
Idd. Als je daar in een loopgraaf ligt en overal dood en verderf ziet, is dat al erg genoeg. Als dat dan ook nog eens niet duidelijk is waarom je daar zit, ga je twijfelen. Dan geven soldaten zich eerder over etc.Ja, soldaten zijn ook mensen met gevoelens en geen robots. Maar dan zou de motivatie waarvoor gestreden wordt toch juist wèl verschil kunnen maken? Daarnaast snap ik niet helemaal waarom je onderscheid maakt tussen beroeps en niet-beroeps.
Na de slachtpartij in Bakhmut zullen ze met open armen worden ontvangen door de Oekraïners. Een hele welkomstceremonie met alle toeters en bellen. Duizenden vaderloze kinderen en weduwenaren die met Wagner vlaggetjes vrolijk bij de parade staan te juichen om de komst van de moordenaars van hun vaders, echtgenoten en zonen.Denken jullie dat Wagner voor Oekraïne wil vechten als ze er genoeg voor betalen? Ik zie dit wel gebeuren. In Rusland zijn ze nu persona non grata.
Volgens mij gaat dit gebeuren.. Oekraïne zal volledig bevrijd worden door andere Russen en buitenlandse huurlingen van Wagner en zullen in Oekraïne helden worden. En ook wij Belgen en Nederlanders kunnen geschiedenis schrijven door dan aan te sluiten. Zou eigenlijk nog eens graag iets spannends doen wel.Na de slachtpartij in Bakhmut zullen ze met open armen worden ontvangen door de Oekraïners. Een hele welkomstceremonie met alle toeters en bellen. Duizenden vaderloze kinderen en weduwenaren die met Wagner vlaggetjes vrolijk bij de parade staan te juichen om de komst van de moordenaars van hun vaders, echtgenoten en zonen.
Klinkt plausib
Moet dan wel eerst een contract hebben, anders krijg ik problemen met mijn uitkering vrees ik.Zou alvast die kant opgaan, kom je er daar vanzelf achter