MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Oops. :roflol:

:o
Dat vond ik wel echt een heroïsch verhaal. Echt petje af voor hun ruggegraat.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Ik vind persoon dat geloof een kanker is die de mensheids weinig goeds brengt, dus ik kan hier wel om lachen.

Maar dit zijn wel de stukjes die de westerse media niet zo snel zal delen.

Maarja ik begrijp ze wel :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind persoon dat geloof een kanker is die de mensheids weinig goeds brengt, dus ik kan hier wel om lachen.

Maar dit zijn wel de stukjes die de westerse media niet zo snel zal delen.

Maarja ik begrijp ze wel :roflol:

Stond in dat artikel van Russia Today dat ik plaatste.

Tja. Bekijk t zo, alles wat je nu ziet en leest wordt beïnvloed van bovenaf. Aan beide zijden. Waarheidsvinding is al lastig tegenwoordig, laat staan in tijden van oorlog.

Dat idee is trouwens niet nieuw lol.

Read more: https://www.ammoland.com/2013/06/peace-through-pork-jihawg-defensive-ammunition/#ixzz7MCQLIZ5d
Under Creative Commons License: Attribution
Follow us: @Ammoland on Twitter | Ammoland on Facebook

“With Jihawg Ammo, you don’t just kill an Islamist terrorist, you also send him to Hell. That should give would-be martyrs something to think about before they launch an attack. If it ever becomes necessary to defend yourself and those around you our ammo works on two levels. And, you’ll also be doing 72 virgins a favor. We call it PEACE THROUGH PORK.”

:roflol: murica. Geniale marketing though. Zal wel goede handel zijn geweest in Texas e.d.

Een ander artikel suggereerde dat Putin het ISS op Europa of de USA wilde laten neerstorten.

Het hoofd van het Russische ruimteagentschap Roscomos Dmitry Rogozin heeft gesuggereerd dat het Internationaal Ruimtestation (ISS) kan neerstorten op de Verenigde Staten of Europa.

“Er is ook de mogelijkheid om een 500-ton structuur te laten vallen op India en China,” schreef hij. “Wil je hen bedreigen met zo’n vooruitzicht? Het ISS vliegt niet over Rusland, dus alle risico’s zijn voor jullie. Zijn jullie daar klaar voor?”
Echter zeggen ze alleen dat het kan gebeuren en dat Rusland niet onder de baan van het ISS ligt.

Mensen lezen vaak niet de artikelen maar zien wel zo'n kop langskomen in hun feed. Al deze berichtjes dragen bij aan de vorming van het narratief dat Rusland slecht is.

Gelukkig loopt niet heel rechts Nederland blind achter Poetin aan

Vraagje, ik had vanmiddag de dienstplicht brief opgezocht en daar stond in dat vanaf 2020 ook vrouwen dienstplicht hebben. Heb jij dan in 2020 die brief met terugwerkende kracht ook nog gehad? Of voegen ze de vrouwen die nu 17 worden pas toe aan dat bestand?

Vraagje, ik had vanmiddag de dienstplicht brief opgezocht en daar stond in dat vanaf 2020 ook vrouwen dienstplicht hebben. Heb jij dan in 2020 die brief met terugwerkende kracht ook nog gehad? Of voegen ze de vrouwen die nu 17 worden pas toe aan dat bestand?
Heb nooit een brief daarover gehad nee

Hou alsjeblieft op zeg, natte kut. Ik denk dat jij huilend in je broek schijt als de Russen hier op de stoep staan.
Dat is het mooie iedereen onderschat mij😂. Maar als je op het front staat ben je al een jaar in training. Lekker mij onderschatten een klein fins mannetje heeft in de ww2 meer dan 500 bevestigde kills gemaakt tegen de russen. Hoe ik eruit zie zegt niks over hoe ik zou zijn in een oorlog.

Terug
Naar boven