- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze willen toch equal rights? Hoppa, alstu.
Sorry, ik ben net als de meeste Nederlanders nog bezig met de omscholing van corona-expert naar militair expertDienstplicht is toch nooit opgeheven?
Alleen de oproepplicht.
Dat we daadwerkelijk aan het front zullen staan. Die kans acht ik niet groot. De kans dat de oproepplicht weer terug komt is wel aanwezig gezien het om een reële dreiging gaat wat betekent dat alle 17 - 35 jarige een oproep krijgen voor een militaire keuring. Hierbij zal 80% van die snowflakes toch afvallen gok ik.Was een open en serieuze vraag. Ik snap dat mensen er nu nog niet over nadenken omdat je nu nog niks merkt. Maar die inval in oekraïne was ook binnen een week gebeurd.
Dingen kunnen snel lopen, was er gewoon benieuwd naar. Sinds het einde van WW2 of koude oorlog moet je hier weer over nadenken, en dat is best bijzonder en ook best intens vind ik.
Ik schrok me toentertijd zo'n ongeluk van die brief, waarom weet ik niet precies, dat ik die niet vergeten ben.Sorry, ik ben net als de meeste Nederlanders nog bezig met de omscholing van corona-expert naar militair expert
Ik dacht dat dit algemene kennis was.Sorry, ik ben net als de meeste Nederlanders nog bezig met de omscholing van corona-expert naar militair expert

Ik heb een kwart van het jaar vakantie, en nu dus ook. Die weken gebruik ik om me intellectueel te ontwikkelen. Soms lees ik daarvoor een boek maar meestal doe ik dat door met één hand in de broek wat doelloos op dbb rond te scrollen. Dat werkt dus goed. Ik ben blij dat ik weer wat geleerd heb.Ik dacht dat dit algemene kennis was.
Had jij moeten weten als leraar.
![]()
Ik snap het ook wel, jij kan er natuurlijk ook niks aan doen. I.t.t. mensen die werkzaam zijn in het onderwijs heeft de rest van de bevolking de hele zomer wel een opkomstplicht.Ik heb een kwart van het jaar vakantie, en nu dus ook. Die weken gebruik ik om me intellectueel te ontwikkelen. Soms lees ik daarvoor een boek maar meestal doe ik dat door met één hand in de broek wat doelloos op dbb rond te scrollen. Dat werkt dus goed. Ik ben blij dat ik weer wat geleerd heb.
Ik zou gaan ben niet bang voor de doodWas een open en serieuze vraag. Ik snap dat mensen er nu nog niet over nadenken omdat je nu nog niks merkt. Maar die inval in oekraïne was ook binnen een week gebeurd.
Dingen kunnen snel lopen, was er gewoon benieuwd naar. Sinds het einde van WW2 of koude oorlog moet je hier weer over nadenken, en dat is best bijzonder en ook best intens vind ik.
Jullie gaan mij aanbidden als een held@rippedmeeuw, die is knettergek en kent geen angst.
De blonde beul van Grunn

Doen we al Meeuw.
Hou alsjeblieft op zeg, natte kut. Ik denk dat jij huilend in je broek schijt als de Russen hier op de stoep staan.
Die Russen zullen niet weten wat hen overkomt.Hou alsjeblieft op zeg, natte kut. Ik denk dat jij huilend in je broek schijt als de Russen hier op de stoep staan.
Jullie hebben wel iets gemeen.Hou alsjeblieft op zeg, natte kut. Ik denk dat jij huilend in je broek schijt als de Russen hier op de stoep staan.