MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Heb nooit een brief daarover gehad nee
Dus ze voegen alleen de vrouwen toe aan het dienstplicht bestand die geboren zijn na 2003. Krijg niet echt een duidelijk antwoord gevonden of ze dat wel of niet met terugwerkende kracht hebben ingevoerd. Maar het lijkt erop dat ze dat niet gedaan hebben.

Dus ze voegen alleen de vrouwen toe aan het dienstplicht bestand die geboren zijn na 2003. Krijg niet echt een duidelijk antwoord gevonden of ze dat wel of niet met terugwerkende kracht hebben ingevoerd. Maar het lijkt erop dat ze dat niet gedaan hebben.
Geen idee joh. Zijn dat dan al dingen waar ik over na moet denken?

Dat is het mooie iedereen onderschat mij😂. Maar als je op het front staat ben je al een jaar in training. Lekker mij onderschatten een klein fins mannetje heeft in de ww2 meer dan 500 bevestigde kills gemaakt tegen de russen. Hoe ik eruit zie zegt niks over hoe ik zou zijn in een oorlog.
DEA046B9-D716-4450-8D3E-13F7A0019E12.jpeg

Geen idee joh. Zijn dat dan al dingen waar ik over na moet denken?
Nee joh :) Maar was er benieuwd naar of ze dat met terugwerkende kracht nog ingevoerd hebben of niet. Maar dat hebben ze niet gedaan. Alleen vrouwen vanaf 2003 krijgen die brief schijnbaar.

Dat is het mooie iedereen onderschat mij😂. Maar als je op het front staat ben je al een jaar in training. Lekker mij onderschatten een klein fins mannetje heeft in de ww2 meer dan 500 bevestigde kills gemaakt tegen de russen. Hoe ik eruit zie zegt niks over hoe ik zou zijn in een oorlog.
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Kzou deze cijfers met een flinke korrel zout nemen.

Ik denk dat jij oost-blokkers nogal onderschat :roflol:
Die gasten eten jou voor ontbijt
Nogmaals uiterlijk zegt niks in een oorlog! Je moet goed kunnen schieten als je dat kan haal je de meeste gewoon neer. Ook al ben je mike tyson een kogel met je naam erop en je bent klaar

.

Laatst bewerkt:
Het is natuurlijk een hoop grootspraak en ik hoop voor @rippedmeeuw dat ie nooit een situatie in die trant mee hoeft te maken... Maar ergens vind ik dat jong toch wel echt een hilarisch mannetje :) Prachtig dit.

1646062304800.jpg

1646062340049.jpg

:eek:

Terug
Naar boven