anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik maak mij druk om ineens ontploffende gasleidingen in de zee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik maak mij druk om ineens ontploffende gasleidingen in de zee

Door Oekraïners, Amerikanen of Chinese containerschepen?Ik maak mij druk om ineens ontploffende gasleidingen in de zee![]()
Kvind 'Put in' anders ook wel wat homo erotisch klinken.
Mogen de oekrainers niet zelf bepalen wat ze willen? Duidelijk is dat ze geen Rusland willen zijn. Ze nu in de steek laten zou pas triest zijn. Nu moeten we ook doorzetten en ze blijven helpen. het zijn nog steeds de oekrainers die sterven en geen europese of amerikaanse soldaten.Rusland die uitbreidt richting het Westen is een bedreiging voor ons, wij die uitbreiden richting hun is een bedreiging voor hun. Geen een van de twee wil dat dat gebeurt. Oekraïne als neutrale bufferstaat was de beste oplossing.
Mogen de oekrainers niet zelf bepalen wat ze willen? Duidelijk is dat ze geen Rusland willen zijn. Ze nu in de steek laten zou pas triest zijn. Nu moeten we ook doorzetten en ze blijven helpen. het zijn nog steeds de oekrainers die sterven en geen europese of amerikaanse soldaten.
Sowieso vind ik het wel heel makkelijk om te denken dat het allemaal OK is dat Putin als dictator maar gewoon landen binnenvalt omdat hij daar zin in heeft.
En het idee dat 'wij' daar dan zo veel meer belasting voor betalen? Misschien wat minder korting geven aan grote bedrijven en onze eigen defensie gewoon op orde brengen. Of is dat ineens een links topic geworden nu het de populisten niet uitkomt en Wilders het belang niet ziet? Besef je dat als straks de democratie weg is, de sterke mannen overal de baas zijn en er nog minder vrijheid is, ze vanzelf een keer jouw vrijheid komen inperken. Kijk naar Turkije, Rusland, China... Iran, Noord-Korea.
Dat vind ik ook. Sterk genoeg zijn om keihard terug te slaan is helaas nog steeds de beste verdediging. Grappig wel dat ik toen ik dit vijftien jaar geleden zei rechts genoemdn werd en nu lijkt het op dit forum god***domme wel een links punt te zijn. Ik dacht dat een sterke natiestaat een rechts ding was? Blijlkbaar willen we wel een Nexit, maar onszelf dan niet verdedigen>?
We kunnen natuurlijk allemaal ons eigen lapje grond regelen, zijn we allemaal onafhankelijk.Dus de oekrainers zouden zelf mogen bepalen welke koers ze willen varen… en de mensen in de Donbas dan? Voor hen geldt dit privilege niet?
Zoals wij doen in het Midden-Oosten?Sowieso vind ik het wel heel makkelijk om te denken dat het allemaal OK is dat Putin als dictator maar gewoon landen binnenvalt omdat hij daar zin in heeft.
In Oekraïne bedoel je?
Nee. Wij bepalen of ze wel of niet bij de EU en of de Navo kunnen komen. En wij hadden vanaf het begin al moeten zeggen dat dat em niet ging worden. Maar ze zijn geofferd om in onze proxy oorlog tegen de Russen te vechten, en dan straks komen ze erachter dat van al die beloftes niets waar wordt. Geen Navo, geen EU, en binnenkort geen geld en wapens meer.Mogen de oekrainers niet zelf bepalen wat ze willen?
We kunnen natuurlijk allemaal ons eigen lapje grond regelen, zijn we allemaal onafhankelijk.
De mensen in de Donbas, nee, daarvoor geldt dat privilege niet, dat is namelijk geen land.
Kvind 'Put in' anders ook wel wat homo erotisch klinken.
Keihard terugslaan tegen wie?Dat vind ik ook. Sterk genoeg zijn om keihard terug te slaan is helaas nog steeds de beste verdediging. Grappig wel dat ik toen ik dit vijftien jaar geleden zei rechts genoemdn werd en nu lijkt het op dit forum god***domme wel een links punt te zijn. Ik dacht dat een sterke natiestaat een rechts ding was? Blijlkbaar willen we wel een Nexit, maar onszelf dan niet verdedigen>?
Zoals Kosovo dus, hetgeen wij wel weer herkennen als land. Het is maar net hoe het uitkomt.We kunnen natuurlijk allemaal ons eigen lapje grond regelen, zijn we allemaal onafhankelijk.
De mensen in de Donbas, nee, daarvoor geldt dat privilege niet, dat is namelijk geen land.
Inderdaad echt mooi om te zien hoe die dubbele standaard werkt 😂Zoals Kosovo dus, hetgeen wij wel herkennen als land. Het is maar net hoe het uitkomt.
Dus de oekrainers zouden zelf mogen bepalen welke koers ze willen varen… en de mensen in de Donbas dan? Voor hen geldt dit privilege niet?