Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

De manieren waarop wat rijke Russen een feestje vieren gebruiken als argument waarom we Oekraïne moeten steunen.

Mmmkay
Het feestje ging over keuze vrijheid of eigenlijk het gebrek eraan.

Oekraïne moeten we steunen omdat het voor ons een toekomstige partner is in de totale vernietiging van Rusland door het vrije westen is :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.982
Het feestje ging over keuze vrijheid of eigenlijk het gebrek eraan.

Oekraïne moeten we steunen omdat het voor ons een toekomstige partner is in de totale vernietiging van Rusland door het vrije westen is :rolleyes:
Ik wil helemaal geen totale vernietiging van Rusland. Geen enkel weldenkend mens wil zoveel dood en verderf.

Mogen de oekrainers niet zelf bepalen wat ze willen?
Bij het begin van de invasie zaten beide aan tafel om te onderhandelen. Kwamen bijna tot een akkoord maar EU leiders hebben het van tafel geveegd. Ze zijn dus idd niet soeverein. Zie: https://www.reddit.com/r/UkraineRussiaReport/s/2RGc6ggYd2 en https://www.reuters.com/world/europ...bad-peace-deal-says-uk-pm-johnson-2022-06-07/

Soevereiniteit is een mooi concept maar eerder een fabel. Machtige landen geven er geen zier om hetzij om internationale druk op te leggen om hun hegemonie te behouden. We gaven geen f**k om de soevereiniteit van Irak en Syrië toen we hun plat bombardeerden. Net zoals de US de soevereiniteit van Mexico niet zou respecteren mocht het een vijandige alliantie joinen en bijvoorbeeld Nukes daar stationeren. Dat zouden ze terecht niet accepteren.

• #8.984
Bij het begin van de invasie zaten beide aan tafel om te onderhandelen. Kwamen bijna tot een akkoord maar EU leiders hebben het van tafel geveegd. Ze zijn dus idd niet soeverein. Zie: https://www.reddit.com/r/UkraineRussiaReport/s/2RGc6ggYd2 en https://www.reuters.com/world/europ...bad-peace-deal-says-uk-pm-johnson-2022-06-07/

Soevereiniteit is een mooi concept maar eerder een fabel. Machtige landen geven er geen zier om hetzij om internationale druk op te leggen om hun hegemonie te behouden. We gaven geen f**k om de soevereiniteit van Irak en Syrië toen we hun plat bombardeerden. Net zoals de US de soevereiniteit van Mexico niet zou respecteren mocht het een vijandige alliantie joinen en bijvoorbeeld Nukes daar stationeren. Dat zouden ze terecht niet accepteren.
Nederland is soevereign.

In de nacht van maandag op dinsdag werd bekend dat de Nederlandse overheid onlangs een vergunning voor het leveren van sommige geavanceerde machines aan China deels heeft ingetrokken. Volgens persbureau Bloomberg gebeurde dat op verzoek van de Amerikaanse veiligheidsadviseur.
:o

Dus de oekrainers zouden zelf mogen bepalen welke koers ze willen varen… en de mensen in de Donbas dan? Voor hen geldt dit privilege niet?
Hoort de Donbas niet gewoon bij Oekraïne? Ik moest het Googlen maar de 1e hit zegt regio in Oekraïne. Als je dan niet in Oekraïne wilt wonen verhuis je toch gewoon :') Beetje zoals al die zwarten hier die willen dat straatnamen aangepast worden enzo, daarvan willen we toch ook dat ze oppleuren?

Walgelijke feestjes vieren die rijke Russen.
Zelfs de ' aangenomen' dochter van Putain mag niets zelf beslissen.
Pas jij ook maar op, ook de vrienden van Putain vallen uit het raam.

En nee, wij laten Oekraïne niet vallen, maakt niet uit wat het kost.
Putain gooit pas met geld, een bombardement op Oekraïne koste vorige week meer dan 1 miljard.
Vind hij belangrijker dan riolering voor zijn volk of genoegdoening voor de gestorven kameraden van Mokba. :D

Jij bent echt knettergek. Jij beslist nu ff voor heel Nederland dat ‘wij’ Oekraïne nooit laten vallen? Wat een dictator ben jij dat je dat zomaar beslist voor iedereen.

Mogen de oekrainers niet zelf bepalen wat ze willen? Duidelijk is dat ze geen Rusland willen zijn. Ze nu in de steek laten zou pas triest zijn. Nu moeten we ook doorzetten en ze blijven helpen. het zijn nog steeds de oekrainers die sterven en geen europese of amerikaanse soldaten.

Hoe bedoel je deze zin? Dat we juist nu moeten blijven steunen omdat de Oekraïners momenteel het vuile werk doen en het geen Europese levens kost, we ze juist moeten gebruiken als ons schild?

Jij bent echt knettergek. Jij beslist nu ff voor heel Nederland dat ‘wij’ Oekraïne nooit laten vallen? Wat een dictator ben jij dat je dat zomaar beslist voor iedereen.
Ja... en wat wil jij er aan doen?

Wie betaald bepaald. Als de usa topdog wil zijn, zullen ze moeten gaan lappen. En de usa wil zijn invloed op het wereldwijde toneel niet verliezen. Dus gaan ze lappen.
En daarom steunen wij de usa en Oekraïne, ja met ons zuur verdiende belasting centen.

En jij betaald gewoon mee aan mijn natte droom, en je kunt niets anders dan slikken.
:thumb: succes!

• #8.989

Wie betaald bepaald. Als de usa topdog wil zijn, zullen ze moeten gaan lappen. En de usa wil zijn invloed op het wereldwijde toneel niet verliezen. Dus gaan ze lappen.
En daarom steunen wij de usa en Oekraïne, ja met ons zuur verdiende belasting centen.

En jij betaald gewoon mee aan mijn natte droom, en je kunt niets anders dan slikken.
Alles goed voor de rest?

Amerika speelt nu gewoon even hard to get met het goedkeuren van het steunpakket om het daarna gewoon door te laten gaan. Dan zijn wij opgelucht en dan beseffen we weer hoe hard wij Amerika nodig hebben.
Mark my words

Ik ben bang dat ons zuur verdiende belasting centen beter besteed kunnen worden aan de GGZ hier zodat je opgenomen kan worden.

Het is wensdenkerij. De NAVO heeft namelijk alleen nog maar bestaansrecht als er iets te verdedigen valt. En laat het daar nu al decennia aan schorten.

Imo is het een kwestie van tijd voor de hele NAVO straks uit elkaar valt.
Ik zie Turkije er wel als eerste uitstappen idd.

1704292437680.png

Ik zie Turkije er wel als eerste uitstappen idd.
Turkije praat en eet van twee walletjes. Schenkt aan Oekraïne maar weert mijnenvegers van de navo in de zwarte zee. Is machtiger dan men doorgaans denkt. Die moeten we er zo half bijhouden voor de onderhandelingen die wij niet kunnen doen.
Prima postie voor Erdogan. Een van de langst zittende staatshoofden.

Terug
Naar boven