apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Die heeft teveel Nieuwzuur gekeken. Als een schilder die nog tolueen in zijn verf gebruikt.
Het ruikt dan misschien heerlijk, maar je hersens rotten er door weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft teveel Nieuwzuur gekeken. Als een schilder die nog tolueen in zijn verf gebruikt.
Nu.nl zit inderdaad vol met totaal losgeslagen debielen met een hele wazige voorstelling van de werkelijkheid. Geldt overigens niet alleen inzake dit onderwerp, maar across the board.

Vraag me ook wel eens af waar die diepgewortelde haat tegen Rusland precies vandaan komt. Als je een echte volbloed Nederlander bent zou het veel logischer zijn om Marokko ofzo te haten, omdat dat het land is waar de meeste mensen vandaan komen die Nederland hebben verpest de afgelopen decennia.
Behalve per ongeluk een passagiersvliegtuig met 200 Nederlanders aan boord uit de lucht te hebben geschoten, wat heeft Rusland Nederland nou direct misdaan?
Propaganda.Vraag me ook wel eens af waar die diepgewortelde haat tegen Rusland precies vandaan komt. Als je een echte volbloed Nederlander bent zou het veel logischer zijn om een land als Marokko ofzo te haten, omdat dat het land is waar de meeste mensen vandaan komen die Nederland hebben verpest de afgelopen decennia. Of als we het in sentimenten uit het verleden willen zoeken - Duitsland.
Behalve per ongeluk een passagiersvliegtuig met 200 Nederlanders aan boord uit de lucht te hebben geschoten, wat heeft Rusland Nederland nou direct misdaan?
Wij zijn simpelweg het schoothondje van de VS en dan ben je automatisch anti Rusland.Vraag me ook wel eens af waar die diepgewortelde haat tegen Rusland precies vandaan komt. Als je een echte volbloed Nederlander bent zou het veel logischer zijn om een land als Marokko ofzo te haten, omdat dat het land is waar de meeste mensen vandaan komen die Nederland hebben verpest de afgelopen decennia. Of als we het in sentimenten uit het verleden willen zoeken - Duitsland. Die zijn Nederland nog geen 100 jaar geleden letterlijk binnengevallen.
Kijk maar films uit de jaren 80/90/00Kijk eens naar Hollywood films of games.
Rusland en Russen is/zijn vrijwel altijd de bad guys.
Dat wordt er met de paplepel ingegoten door spellen zoals Command en Conquer, Red Alert enz die ik vroeger speelde. Rusland is altijd de bad guy toch.Vraag me ook wel eens af waar die diepgewortelde haat tegen Rusland precies vandaan komt. Als je een echte volbloed Nederlander bent zou het veel logischer zijn om een land als Marokko ofzo te haten, omdat dat het land is waar de meeste mensen vandaan komen die Nederland hebben verpest de afgelopen decennia. Of als we het in sentimenten uit het verleden willen zoeken - Duitsland. Die zijn Nederland nog geen 100 jaar geleden letterlijk binnengevallen.
Jarenlange Subtiele propaganda is wat anders als een dramatisch computerspel waar de game vs realiteit heel duidelijk te onderscheiden is. Tel daarbij de jarenlange anti russische berichtgeving op het nieuws en je brein maakt vanzelf deze connecties. We zijn nog net zo simpel te conditioneren als apen hoor.God het niveau hier soms jongens 😂 De hele Westerse wereld haat Rusland vanwege spellen en films? Jullie jatten ook allemaal Lambo's die op straat rijden om er vervolgens mee over h**ren heen te rijden om daarna door tanks en helikopters achterna gezeten te worden?
@tymboo zou zeggen dat het allemaal de schuld is van joden.Kijk maar films uit de jaren 80/90. Allemaal military/cia/fbi verhaallijnen waarin de amerikaanse strijdkrachten/veiligheidsdiensten allemaal als slimste/sterkste/beste en moedigste uit de bus komen.
1 amerikaanse cia agent die 350 oostblok badguys neerknalt en zn land of zn chick redt.
Die shit is trouwens opgedragen/geinstrueerd aan hollywood ivm neergang communisme/koude oorlog etc.
Dit dus.Jarenlange Subtiele propaganda is wat anders als een dramatisch computerspel waar de game vs realiteit heel duidelijk te onderscheiden is. Tel daarbij de anti russische berichtgeving op het nieuws en je brein maakt vanzelf deze connecties
Ik ben er niet gevoelig voor maar bep en piet die elke dag 10+ uur voor de tv kijken met zombiekoppen wel. En dat is ongeveer 75% van de Nederlanders.
Er is toch geen diepgewortelde haat tegen Rusland.Vraag me ook wel eens af waar die diepgewortelde haat tegen Rusland precies vandaan komt. Als je een echte volbloed Nederlander bent zou het veel logischer zijn om een land als Marokko ofzo te haten, omdat dat het land is waar de meeste mensen vandaan komen die Nederland hebben verpest de afgelopen decennia. Of als we het in sentimenten uit het verleden willen zoeken - Duitsland. Die zijn Nederland nog geen 100 jaar geleden letterlijk binnengevallen.
Stel je voor dat ze de Belgische Oostkantons terug komen opeisen.
DudeWaarom zou je als Nederlander pro-Russisch zijn, wat hebben voor ons gedaan naast het beëindigen van WWII en het leveren van grondstoffen?
Tetris (Russian: Тетрис[a]) is a puzzle video game created in 1985 by Alexey Pajitnov, a Soviet software engineer.[1]
Why?

kun je stoppen met mij taggen alsjeblieft, heb helemaal geen behoefte om in dit uitgemolken topic nog mee te doen