- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Oh?
Noem eens een voorbeeld?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh?
Dat is het mooie iedereen onderschat mij😂. Maar als je op het front staat ben je al een jaar in training. Lekker mij onderschatten een klein fins mannetje heeft in de ww2 meer dan 500 bevestigde kills gemaakt tegen de russen. Hoe ik eruit zie zegt niks over hoe ik zou zijn in een oorlog.
Als jij heen gaat en er vliegt een kogel langs je haar moet je nog even kijken of je haar goed zit 😂
Nogmaals oorlog heeft niks te maken met je uiterlijk kan je niet lezen? Jouw spieren tellen daar nietBroer, jij hebt echt je grip op de realiteit compleet verloren. Je hebt niet eens baardgroei en je komt over oorlog en schieten en kogels praten![]()
Nou iedereen lacht mij uit terwijl ik er gewoon zou staan. Laat iedereen maar lekker lachen😉
Weet ik niet dat zeg ik ook niet toch. Maar als rusland hier heen komt verdedig ik mijn land en familie
Ga dan…Nou iedereen lacht mij uit terwijl ik er gewoon zou staan. Laat iedereen maar lekker lachen😉
Je laat je moeder naar je stageplaats bellen….Weet ik niet dat zeg ik ook niet toch. Maar als rusland hier heen komt verdedig ik mijn land en familie
Maak je maar geen zorgen, de Russen komen echt niet hierheen. Is niet eens mogelijk. Ze zouden zich stuklopen op een veel te groot front. Ze hebben ook geen behoefte aan zoveel lebensraum.Weet ik niet dat zeg ik ook niet toch. Maar als rusland hier heen komt verdedig ik mijn land en familie
😂 wat een onzin. Goede vergelijking ook maar ik stop deze discussie. Jammer dat mensen mij altijd op mij uiterlijk moet pakken.Je laat je moeder naar je stageplaats bellen….
Je kan jezelf nog niet eens verdedigen, laat staan anderen.
Dat was geen discussie maar een opmerking.😂 wat een onzin. Goede vergelijking ook maar ik stop deze discussie
Wat jij wil we zullen zien als de tijd aanbreekt. Het zijn juist de mensen waarvan je het niet verwacht die uitblinken tijdens een oorlog
Sure broWat jij wil we zullen zien als de tijd aanbreekt. Het zijn juist de mensen waarvan je het niet verwacht die uitblinken tijdens een oorlog
Met al jouw mentale problemen word je niet eens toegelaten man, wie probeer je voor de gek te houden?Wat jij wil we zullen zien als de tijd aanbreekt. Het zijn juist de mensen waarvan je het niet verwacht die uitblinken tijdens een oorlog
Dat dacht bin laden ook wss, wel mooi afgemaakt door een paar sealsWat jij wil we zullen zien als de tijd aanbreekt. Het zijn juist de mensen waarvan je het niet verwacht die uitblinken tijdens een oorlog