MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Hmm woon er krap 5km vandaan en in een dorp verder ligt nog een basis (Eygelshoven) waar van alles gerepareerd word, voornamelijk tanks en jeeps (voor zover zichtbaar). Ben geen doemdenker, maar als je de activiteit op de bases ziet, voelt het toch surreëel.

Als jij heen gaat en er vliegt een kogel langs je haar moet je nog even kijken of je haar goed zit 😂
Sowieso. Daarom zie jij mij ook nooit een fucking oorlog joinen. Zolang ze geen helm maken die niet fockt met je haar ga ik helemaal niks doen. Zet mij maar meteen in jalie.

Weet iemand hoe ik kleding kan doneren voor Oekraïne? Normaal doe ik dat naar stichting DierenLot
Ik denk dat de DBB simps maar al te graag voor jou uitzoeken hoe ze jouw gebruikte slipjes kunnen doneren.

Hmm woon er krap 5km vandaan en in een dorp verder ligt nog een basis (Eygelshoven) waar van alles gerepareerd word, voornamelijk tanks en jeeps (voor zover zichtbaar). Ben geen doemdenker, maar als je de activiteit op de bases ziet, voelt het toch surreëel.
Same here. Ik woon dichtbij vliegveld Eindhoven en landmacht basis Oirschot. Hier is ook al dagen veel meer militaire activiteit, vooral in de lucht.

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand hoe ik kleding kan doneren voor Oekraïne? Normaal doe ik dat naar stichting DierenLot
Via deze site kan je deze makkelijk versturen naar Kiev:

:trollface:

Sowieso. Daarom zie jij mij ook nooit een fucking oorlog joinen. Zolang ze geen helm maken die niet fockt met je haar ga ik helemaal niks doen. Zet mij maar meteen in jalie.

Ik denk dat de DBB simps maar al te graag voor jou uitzoeken hoe ze jouw gebruikte slipjes kunnen doneren.
Ach nee, ik draag niet zulke geile stringetjes als jou :heart:

Weet ik niet dat zeg ik ook niet toch. Maar als rusland hier heen komt verdedig ik mijn land en familie
Download deze kan je alvast oefenen. Was de game in de jaren 90. Nostalgie word reality.

DB0B5B0A-2A05-4F8E-8363-9F388430A492.jpeg

"Multinationale flitsmacht."
Hmm. Flits... waar heb ik dat woord eerder gehoord.. geen idee maar ik krijg opeens zin in weißbier.

Ik hoorde alleen maar alaaf afgelopen weekend daar :roflol:

Maar, een associatie-verdrag in het algemeen en die van Oekraïne in het bijzonder (want die was wel degelijk anders) zei toch helemaal niets over het toetreden tot de EU?

Gevoelsmatig is Oekraïne minder corrupt en crimineel dan Albanië, maar ik heb werkelijk geen idee.

Weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp, maar het ging voornamelijk om het "inlegvel" dat na het nee-tegen-associatie-verdrag-referendum werd 'toegevoegd' :

"In de verklaring, ook wel inlegvel genoemd, staat onder meer dat het verdrag voor Oekraïne geen opstapje is voor een EU-lidmaatschap. Ook is opgenomen dat aan het verdrag geen rechten kunnen worden ontleend over militaire samenwerking."

En nu vinden beide zaken dus gewoon wel plaats..

Wie woont er in de buurt?

Weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp, maar het ging voornamelijk om het "inlegvel" dat na het nee-tegen-associatie-verdrag-referendum werd 'toegevoegd' :

"In de verklaring, ook wel inlegvel genoemd, staat onder meer dat het verdrag voor Oekraïne geen opstapje is voor een EU-lidmaatschap. Ook is opgenomen dat aan het verdrag geen rechten kunnen worden ontleend over militaire samenwerking."

En nu vinden beide zaken dus gewoon wel plaats..
De vraag was meer retorisch. Er werd toen gezegd dat associatieverdragen in het algemeen ("De EU heeft met allerlei landen associatieverdragen") en deze in het bijzonder (inlegvel was eigenlijk overbodig, tegemoetkoming aan wat "referendumstemmers eigenlijk zouden willen") totaal geen opstapje waren naar een lidmaatschap van de EU.

Toen was al duidelijk dat het inlegvel geen enkele juridische waarde had.

Overigens is het niet zo dat Oekraïne nu wel rechten kan ontlenen tot militaire samenwerking.

• Like
Waarderingen: Pren
De vraag was meer retorisch. Er werd toen gezegd dat associatieverdragen in het algemeen ("De EU heeft met allerlei landen associatieverdragen") en deze in het bijzonder (inlegvel was eigenlijk overbodig, tegemoetkoming aan wat "referendumstemmers eigenlijk zouden willen") totaal geen opstapje waren naar een lidmaatschap van de EU.
Klopt voor zover ik weet.

Toen was al duidelijk dat het inlegvel geen enkele juridische waarde had.

Zoethoudertje..

Overigens is het niet zo dat Oekraïne nu wel rechten kan ontlenen tot militaire samenwerking.

Inderdaad nee, ik snap de nuance die je hier aan duidt.
Maar daar is nu toch wel degelijk sprake van maar dan onder een ander soort noemer waardoor het in ene "plausibel&valide" wordt.

Terug
Naar boven