- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Poetin traint met handschoentjes, wat een hommel zeg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dan Mark Rutte, dat is een beest met z'n gym shark shirt.Poetin traint met handschoentjes, wat een hommel zeg.
Dit keer pakten ze je eens niet op je uiterlijk.Jammer dat mensen mij altijd op mij uiterlijk moet pakken.
Fixed@BB_ heb jij nog wat value toe te voegen aan de discussie?
Ik denk eerder een serie GRAD raketten. Van zo'n ding:
Lijkt wel cobra 6 festijn, valt nog mee imo.Damn, ben benieuwd of die mensen het hebben overleefd. Eentje rent en de ander gaat richting de vloer. In het geval van WW3 kan je beter gaan liggen in een sloot o.i.d. mocht je gebombardeerd worden!
Beter in de krater die er al geslagen is. Onder het mom dat ie nooit twee keer op dezelfde plek valt.Damn, ben benieuwd of die mensen het hebben overleefd. Eentje rent en de ander gaat richting de vloer. In het geval van WW3 kan je beter gaan liggen in een sloot o.i.d. mocht je gebombardeerd worden!
Kheb erger meegemaakt met oud en nieuw.Damn, ben benieuwd of die mensen het hebben overleefd. Eentje rent en de ander gaat richting de vloer. In het geval van WW3 kan je beter gaan liggen in een sloot o.i.d. mocht je gebombardeerd worden!
Klopt ook wel. Ik vond jou altijd al meer die oma onderbroek type.Ach nee, ik draag niet zulke geile stringetjes als jou![]()
Klopt ook wel. Ik vond jou altijd al meer die oma onderbroek type.