XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

En het eerste "land" dat zich ermee gaat bemoeien. Op de grond wel te verstaan...

Vertaling?

Google Translate.
2022-03-01 11_31_17-vertalen - Google Zoeken.png

• Topic Starter Topic Starter
Konvooi van 60 km lang onderweg naar Kiev.

Een Russisch militair konvooi dat op weg is naar Kiev is veel groter dan gedacht. Op satellietbeelden van het Amerikaanse bedrijf Maxar is te zien dat het konvooi ruim 60 kilometer lang is. Eerder werd gedacht dat het konvooi 27 kilometer lang was. Door bewolking en lagere beeldkwaliteit waren de satellietbeelden toen niet volledig.

De colonne bevindt zich zo'n 20 kilometer ten noorden van de Oekraïense hoofdstad. Volgens Maxar tonen satellietbeelden ook dat in het zuiden van Belarus, op een afstand van zo'n 32 kilometer van de grens met Oekraïne, gevechtshelikopters en grondtroepen klaarstaan.
Endgame voor Oekraïne?

Lijkt mij het beste dat de Navo full force los gaat.
Sanctie zijn alleen maar meer shit voor de bevolking, zie ook Nicaragua etc.
Bevrijd heel Rusland :thumb: Wacht niet tot Rusland ons gaat bevrijden
Dat kunnen we nu betalen van de bevroren tegoeden die we toch niet meer vrijgeven.

Konvooi van 60 km lang onderweg naar Kiev.

Ja best wel jammer dat je Airforces nu nagenoeg onbestaand zijn geworden door die eerste paar uur Putin strike. Anders kun je je lol op met zo'n lang konvooi.

• Topic Starter Topic Starter
Ja best wel jammer dat je Airforces nu nagenoeg onbestaand zijn geworden door die eerste paar uur Putin strike. Anders kun je je lol op met zo'n lang konvooi.
Ja die Russen zijn ook niet dom. Je komt niet zomaar met zo'n groot konvooi. Waren de eerste dagen puur om te testen wat Oekraïnes militaire kracht is?

Laatst bewerkt:
Ja die Russen zijn ook niet dom. Je komt niet zomaar zo'n groot konvooi. Waren de eerste dagen puur om te testen wat Oekraïnes militair kracht was?

Ik denk ook deels op goed geluk, hopende op een snelle capitulatie. De echte oorlog moet nog beginnen heb ik het idee.

Zou dit nog oprecht heel het jaar duren of kan dit niet versneld opgelost worden zodat we voor de zomer beetje weer kunnen leven na corona en een oorlog.

Houd geen geld meer over na alle ellende afgelopen jaren als alles zo ontiegelijk duur blijft.

Lijkt mij het beste dat de Navo full force los gaat.
Sanctie zijn alleen maar meer shit voor de bevolking, zie ook Nicaragua etc.
Bevrijd heel Rusland :thumb: Wacht niet tot Rusland ons gaat bevrijden
Dat kunnen we nu betalen van de bevroren tegoeden die we toch niet meer vrijgeven.

Zal niet gebeuren zonder concrete aanleiding. Maar dit zou een goede timing zijn.

De Russische beer blijkt een stuk minder sterk dan werd aangenomen, en zit op zijn knieën door de sancties.

Als je z'n kop eraf wil hakken is dit wel hét moment.

Terug
Naar boven