XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Konvooi van 60 km lang onderweg naar Kiev.

Endgame voor Oekraïne?

Ja best wel jammer dat je Airforces nu nagenoeg onbestaand zijn geworden door die eerste paar uur Putin strike. Anders kun je je lol op met zo'n lang konvooi.
Al hebben de Oekraïners wel nog beschikking over die TB2's drones, daarmee hebben ze dat konvooi van die Tsjetsjenen ook aangepakt, maar geen idee hoeveel van die drones ze hebben.
Zal niet gebeuren zonder concrete aanleiding. Maar dit zou een goede timing zijn.

De Russische beer blijkt een stuk minder sterk dan werd aangenomen, en zit op zijn knieën door de sancties.

Als je z'n kop eraf wil hakken is dit wel hét moment.
Aan de andere kant lijkt het dat Rusland niet all-out is gegaan met het bombarderen en inzet van zeer zware bommen/raketten. Alsof ze het land niet compleet in puin wilden gooien en/of bang waren voor buitenlandse reactie. Maar ja, dit is en blijft allemaal speculatie.

Misschien, eerlijk gezegd heb ik daar geen actieve herinnering meer aan.
Ga ik ook zeggen als ik vergeet mijn Inkomsten Belasting te doen komende maanden.
"Ik heb geen actieve herinnering aan dat dat de bedoeling was".

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.007
Al hebben de Oekraïners wel nog beschikking over die TB2's drones, daarmee hebben ze dat konvooi van die Tsjetsjenen ook aangepakt, maar geen idee hoeveel van die drones ze hebben.

Aan de andere kant lijkt het dat Rusland niet all-out is gegaan met het bombarderen en inzet van zeer zware bommen/raketten. Alsof ze het land niet compleet in puin wilden gooien en/of bang waren voor buitenlandse reactie. Maar ja, dit is en blijft allemaal speculatie.
En toch blijf ik het vreemd vinden aangezien Rusland Buk-systemen heeft, S-200's, S-300's, S-400's, TOR.

Meer dan genoeg SAM-systemen om die drones neer te halen.

Konvooi van 60 km lang onderweg naar Kiev.

Endgame voor Oekraïne?
Het ligt er denk ik aan hoe de bevolking zich opstelt en hoe veel burgerslachtoffers Poetin bereid is om te maken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.016
Het zijn misschien Europese drones?
Zijn geleverd door Turkije maar Oekraïne bestuurt ze, anders zou het een oorlogsverklaring zijn van de Navo aan Rusland.

Maar Russische luchtverdedigingssystemen zijn meer dan capabel genoeg om doelen in de lucht uit te schakelen. Sterker nog, ze zijn geavanceerder dan wat wij in het Westen hebben.

Ben ook wel benieuwd naar de moraal van die soldaten in dat konvooi nu hun soldij sinds gisteren met ongeveer een kwart is gedaald dankzij de val van de roebel

Terug
Naar boven