Het was een reactie op de berichtgeving over het konvooi.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was een reactie op de berichtgeving over het konvooi.
Het is niet alsof ze het nu kunnen uitgevenBen ook wel benieuwd naar de moraal van die soldaten in dat konvooi nu hun soldij sinds gisteren met ongeveer een kwart is gedaald dankzij de val van de roebel
.Een goede kont kan veel compenseren, maar er zijn grenzen.
Gisteren zag ik op Aljazeera dat veel Russische materiaal de grens met Oekraïne niet eens haalt, wegens slecht onderhoud.Aan de andere kant lijkt het dat Rusland niet all-out is gegaan met het bombarderen en inzet van zeer zware bommen/raketten. Alsof ze het land niet compleet in puin wilden gooien en/of bang waren voor buitenlandse reactie. Maar ja, dit is en blijft allemaal speculatie.
Nu ben ik toch wel benieuwd wat niet stond.
Inb4 die wodka blijkt niet Russisch.Inb4 Gall en gall stopt met verkoop Russische wodka.
Was tldr dus ik dacht f it ik verwijder het weer.
Misschien was het een longrange SAM? Die laat je liever op je eigen grond staan. Heb je toevallig beelden? Kben wel benieuwd.Gisteren zag ik op Aljazeera dat veel Russische materiaal de grens met Oekraïne niet eens haalt, wegens slecht onderhoud.
Stond ook een behoorlijke raketwerp installatie bij.
Aka Russische propaganda, maar gehacked door anonymous
Low Temperature Data Retention?
Ik moest het verwijderen van Jesse Klaver, anders was ik een landverrader.Aka Russische propaganda, maar gehacked door anonymous
Ja
Heftig man sterkteIk moest het verwijderen van Jesse Klaver, anders was ik een landverrader.
Ja
Thnx bro
Moeten toch wel met z'n alle maximaal aan virtue signalling doen hè.