MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Natuurlijk. Maar wij worden een oorlog in gedwongen en moeten ons verdedigen voor het voortbestaan van onze onafhankelijkheid en soevereiniteit.

Een NAVO-soldaat daarentegen gaat geheel vrijwillig oorlogje spelen daar waar hij niks te zoeken heeft. Die mogen wat mij betreft allemaal dood.
Als je dat gelooft dan heeft Oekraïne het recht in Rusland en zijn burgers maximale schade toe te brengen.

Wel knap als je zo'n aanslag niet aan ziet komen, maar we binnen een dag weet wie er verantwoordelijk voor is.

Wel knap als je zo'n aanslag niet aan ziet komen, maar we binnen een dag weet wie er verantwoordelijk voor is.
Het helpt enorm als je al gewaarschuwd was dat zoiets zou gebeuren en de verantwoordelijke groep zichzelf meteen meld.

Op de site van de Oekrainse ambassade in Tajikistan hingen advertenties om mee te komen vechten voor de vrijheid van Oekraine. Is inmiddels verwijderd, lol. Dit is zo simpel als 1+1 = 2 dat UA en de VS hier achter zit.

Mooi stukje van de altijd scherpe Maria Zakharova:

Maria Zakharova writes:

US National Security Council spokeswoman Adrienne Watson: Ukraine was not involved in the terrorist attack in Krasnogorsk, it was all the fault of the banned ISIS.

If only they had been able to deal with the assassination of their own President Kennedy so quickly. But no - for more than 60 years they can't find out who killed him. Maybe it was ISIS, too. Or will they drag on with specifics for another 60 years, playing any "constructive uncertainty"?

Or let's take the terrorist attack on the Nord Streams? There, according to the United States (and The New York Times referred to comments by officials), Ukrainians were involved. But then the American authorities went "to ground". So far they are still searching for either Kiev or Isis divers. Not a single word was uttered from Washington calling on Denmark and Sweden not to stop searching for the guilty, and Russia's proposal for an investigation under the auspices of the United Nations was blocked by the Anglo-Saxons in the Security Council.

All this suggests that the political elites of the U.S. for decades have become adept at skillfully diverting attention from high-profile crimes and all sorts of staged events.

Therefore, until the investigation into the terrorist attack in Crocus City Hall is completed, any phrase from Washington justifying Kiev should be considered as evidence.After all, the financing of terrorist activities of the Kiev organized crime group by American liberal Democrats and participation in the corruption schemes of the Biden family have been going on for many years.
200w.gif

Natuurlijk. Maar wij worden een oorlog in gedwongen en moeten ons verdedigen voor het voortbestaan van onze onafhankelijkheid en soevereiniteit.

Een NAVO-soldaat daarentegen gaat geheel vrijwillig oorlogje spelen daar waar hij niks te zoeken heeft. Die mogen wat mij betreft allemaal dood.
76c6a9b8-a3c3-11e3-8f86-1c04c077e13d_original.jpg

Door jouw staatsmongool

Je zult maar intelligente zijn en de Joden de hand boven het hoofd houden.... dat soort mensen mogen per direct afgeschoten worden.
En je hoeft niet eens ntelligent te zijn om die trekker over te halen.
Ik heb het niet zo op het afschieten, bombarderen of anderzinds geweld aandoen van onschuldige burgers. Of ze dan Joods, Palestijns, Russisch, Oekraïnsch, jood, moslim, Christen of atheïst zijn maakt het voor mij niet meer of minder erg.

Bovendien:
Mattheus 26:52 Toen zeide Jezus tot hem: Keer uw zwaard weder in zijn plaats; want allen, die het zwaard nemen, zullen door het zwaard vergaan.

Wat de cartoon die je citeert te maken heeft met "de Joden de hand boven het hoofd houden" is mij ook niet duidelijk. Daar gaat het helemaal niet over.

Zonder beter bewijs lijkt de een of andere IS-tak de meest waarschijnlijke dader.

Ik mis nog de ‘allahu akbar’ die anders 100 keer geroepen wordt. Nu op geen enkel filmpje gehoord.

Waren wel vreselijke beelden. Had soms de indruk dat ze er naast schoten omdat de slachtoffers nog leken te bewegen alsof ze niet geraak waren maar het waren stuipen :o

Ik heb het niet zo op het afschieten, bombarderen of anderzinds geweld aandoen van onschuldige burgers. Of ze dan Joods, Palestijns, Russisch, Oekraïnsch, jood, moslim, Christen of atheïst zijn maakt het voor mij niet meer of minder erg.

Bovendien:

Wat de cartoon die je citeert te maken heeft met "de Joden de hand boven het hoofd houden" is mij ook niet duidelijk. Daar gaat het helemaal niet over.
De low iq jew haters.
Zal wel een intellectuele joodse spotprent zijn.
Je hebt pas een laag iq als je Israël de hand boven het hoofd houdt.

De suggestie is, denk ik, dat de "high iq jew haters" niet zouden zeggen dat de Mossad achter de aanslag in Rusland zit.
Zal wel een intellectuele joodse spotprent zijn.
Je hebt pas een laag iq als je Israël de hand boven het hoofd houdt.
De spotprent is imho noch intellectueel, noch Joods, noch heeft deze dan ook maar iets met Israël te maken.

Laat ik ook eens iets liefs over Rusland en de Russen zeggen.

Terug
Naar boven